У Львові розповіли як викладати окремі питання щодо репродуктивного здоров’я та статевої освіти школярів та школярок

ГО «Феміністична майстерня» провела 4-годинний тренінг «Як викладати окремі питання щодо репродуктивного здоров’я та статевої освіти школярів та школярок». У суботу, 20 січня, тимчасовою резиденцією ...

Додано:
femworkshop

IMG_3540
У Львові розповіли як викладати окремі питання щодо репродуктивного здоров’я та статевої освіти школярів та школярок

ГО «Феміністична майстерня» провела 4-годинний тренінг «Як викладати окремі питання щодо репродуктивного здоров’я та статевої освіти школярів та школярок». У суботу, 20 січня, тимчасовою резиденцією для львівських біологинь, психологинь та інших освітян_ок став естетичний простір Центру міської історії центрально-східної Європи.

«Ми влаштували цей захід, щоб вчительська спільнота у Львові змогла викладати цю чутливу тему згідно з міжнародними стандартами, застосовуючи нові інструменти та методи навчання. Це дозволить покращити статеве виховання дітей шкільного віку, сприятиме запобіганню сексуальному насильству серед підлітків, а також модернізує професійний потенціал викладачок та викладачів», — говорять організаторки.

Сам тренінг складався з трьох блоків: 

– педагогічний (щодо сучасних форм та методів навчання школярів та школярок) за участі консультантки Центру професійного розвитку педагогічних працівників м. Львів, педагогині з 20+-річним стажем викладання Наталії Добрянської;

– психологічний, який вела клінічна психологиня та просвітниця зі статевої освіти Ольга Авраменко. Вона розповіла про типи статевого виховання та їх наслідки, труднощі статевого виховання та основні правила, які варто дотримуватися педагогам та педагогиням;

– юридичний – про культуру згоди, протидію дискримінації підлітків та сексуальному насильству щодо дітей. Викладала юристка з гендерних питань Феміністичної майстерні Ганна Чир.

IMG_3390 IMG_3555

Інсайти тренерок:

Наталія Добрянська, яка долучилася до цього тренінгу як спікерка, прагне використати свій багаторічний досвід підвищення кваліфікації освітян_ок, щоб мотивувати приділяти більше уваги статевій просвіті в школах. 

«Я дуже тішуся, що мені вдалося бути корисною, та зрушити дану проблематику і вивести її для обговорення у вчительське середовище», – говорить педагогиня. 

Вона наголошує, що статева освіта – це не про секс, це комплексні знання про тіло, безпеку та здоров’я, які мають надаватися з самого раннього віку. 

Тренерка з юридичних питань Ганна Чир має особисті причини долучатися до сексуальної просвіти. Вона – студентка, тож добре пам’ятає, як неякісно викладали їй питання дорослішання. 

«Якщо говорити чесно, я не просто читала лекцію для освітян_ок про правові аспекти сексуальної освіти, я закривала свої ще дитячі гештальти. Оскільки я зовсім недавно закінчила школу, для мене добре відомо, що сексуальна освіта там не тільки не відповідає стандартам, а й напряму веде до збільшення випадків сексуального насильства, булінгу серед дітей. Під час тренінгу я акцентувала на концепції добровільної згоди, бо, на мою думку, це є наріжним каменем статевої освіти. Ця концепція вчить, що в кожної людини є власні кордони і це повністю нормально їх відчувати і захищати від посягань, що кожна володіє власною волею вчиняти певні дії чи утримуватись від них», – зазначає Ганна. 

Психологиня Ольга Авраменко під час свого виступу зосередилася на потребах присутніх. Вона запитала, що є найважчим для аудиторії під час викладання тем сексуальної освіти дітям, та надала практичні поради як це подолати. 

«Запам’ятайте одне універсальне правило – створіть дітям довірливе середовище та жодної критики, і тоді все вдасться», – наголошує фахівчиня.  

IMG_3482 IMG_3455

Якщо ви з освітянської спільноти у Львові та бажаєте вже в лютому відвідати тренінг Феммайстерні, напишіть на [email protected] (кількість місць – обмежена).

IMG_3513


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Чи потягне бюджет Запоріжжя «підземні школи»?

Порятунок життя найменших в Гадячі

Центр АХАЛАР організовує програму для тренерів, психологів та фасилітаторів

Мотивація та компетентність: як молоді готуватися до ведення власного соціального бізнесу

Проєкт «Відновлення через соціальне підприємництво» - практична відповідь на запит сучасної української молоді

Фінальна добірка вакансій 2024-го року для фахівців третього сектору