Відкрито U-Point – локальне представництво U-Report на Одещині
U-Report стає ще ближчим до молоді, відкриваючи локальні представництва в Україні. Розказуємо детальніше про те, що таке U-Point, яка з нього користь та як вже пройшло відкриття першого U-Point на ...
Додано:
VOTUM NGO
U-Report стає ще ближчим до молоді, відкриваючи локальні представництва в Україні. Розказуємо детальніше про те, що таке U-Point, яка з нього користь та як вже пройшло відкриття першого U-Point на Одещині.
U-Point – це локальне представництво U-Report, що допоможе молоді регіону висловлювати свою думку і генерувати зміни. Саме для сприяння поширенню думки молоді було відкрито U-Point на Одещині, а також для надання нових можливостей та розширення співпраці з молоддю на рівні громад.
Подію організували команди U-Report та громадської організації Центр “Вотум” за підтримки ЮНІСЕФ. До участі було запрошено молодь регіону та представників місцевої влади, які відповідають за молодіжну політику в Одесі та Одеській області. Відкриття U-Point проєкту U-Report сприятиме формуванню позитивних змін в регіоні, які генеруватиме саме молодь через проходження опитувань на важливі соціальні питання. Організатори розповіли про діяльність U-Point та можливості, які проєкт створює для молоді, громадських організацій та органів місцевої влади у вивченні думки молоді.
Відкриття U-Point на Одещині – це важливий крок до розвитку молодіжної політики, інформування молоді про наявні можливості, а головне, це інструмент, який покликаний зробити голоси молоді гучнішими. Важливо щоб наша робота завжди базувалась на врахуванні думки молодих людей при прийнятті ключових рішень щодо молоді – вважає Інна Тимчик, керівниця ГО Центр “Вотум”.
Навіщо створюється мережа U-Points?
U-Points мають на меті розширити співпрацю проєкту U-Report з молоддю у регіонах, залучити до проєкту ще більше молодої аудиторії через цікаві опитування, заходи та проєкти. Це регіональні підрозділи, що збирають думки молоді регіону з приводу різних важливих питань і доносять її до стейкхолдерів і влади. U-Points допоможуть “тримати руку на пульсі” думок молоді з регіонів України, генерувати відповідні проєкти та можливості, що потребує молодь саме цієї області чи громади.
Данило Межерицький, координатор молодіжних проєктів Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) так пояснює причини створення U-Points:
“U-Points – це точки зв’язку з громадами та молодіжними лідерами. U-Points створюються на базі молодіжних центрів або регіональних організацій, що працюють з молоддю. Вони вже мають напрацьовані партнерські зв’язки та можливість залучати до проєкту U-Report молодь, особливо з невеликих громад області. Одна з важливих цілей представників U-Points – формувати локальні спільноти u-репортерів, сприяти залученню до молодіжних проєктів, спілкуванню та обміну ідеями і думками не тільки онлайн.”
Перше регіональне опитування на Одещині вже розпочалось
Під час зустрічі, учасники одразу змогли долучитись до опитування щодо потреб молоді Одещини і відповісти на короткі питання, які допоможуть краще зрозуміти пріоритетні напрямки роботи з молоддю на найближчий час.
Telegram: http://t.me/ureportukrainebot
Facebook: http://m.me/ureportukraine
Viber: https://chats.viber.com/ureportukraine
Яка користь від U-Points для молоді?
Команди U-Points – це представники молоді, які мають багатий досвід роботи з молоддю та добре розуміють регіональний контекст. Проєкт U-Report допомагає вивчати потреби молоді регіону та створює навколо себе молодіжну спільноту.
Опитування – це основний інструмент, який використовує U-Report і з відкриттям U-Points він стає більш доступним для організацій та інституцій, що працюють з молоддю на регіональних, локальних рівнях.
U-Point – це не тільки про дослідження думки молодих людей, це також про створення можливостей, проведення нетворкінгових подій, сприяння залученню до молодіжного руху. Це можливість долучитися особисто до змін у своїй громаді та впливати на молодіжну політику” – коментує відкриття координаторка U-Point Марина Шестакова.
U-Report в рамках опитувань активно співпрацює із урядовими структурами, міжнародними та громадськими організаціями. Щоб зробити запит на опитування, потрібно заповнити форму тут.
Опитування для партнерів є безкоштовними. Обов’язковою умовою є те, щоб на основі результатів опитувань приймалися рішення: розроблялися і втілювалися проєкти (програми, стратегії, законопроєкти).