Конкурс проєктів з підвищення довіри між місцевою владою, установами та громадянами

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Chemonics PFRU

Конкурс грант
Конкурс проєктів з підвищення довіри між місцевою владою, установами та громадянами

ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС

ФОНД «ПАРТНЕРСТВО ЗА СИЛЬНУ УКРАЇНУ»

Оголошення про конкурс № PFRU- CFP 013-06

Дата оголошення: 29 січня 2024

Кінцевий термін подання: 12 лютого 2024

Шановний учаснику!

Програма «Фонд «Партнерство за сильну Україну»» (ФПСУ), що реалізується компанією «Кімонікс Інтернешнл», оголошує конкурс проєктних пропозицій щодо реалізації заходів з підвищення довіри між місцевою владою, місцевими установами, що забезпечують  громадську безпеку (такими як поліцейські офіцери громади (ПOГ) та патрульна поліція), та громадянами, просуваючи підхід «орієнтований на громаду» до розуміння та забезпечення безпеки на територіях, які перебували під російською окупацією понад шести місяців, а також на  прифронтових або прикордонних з росією або білоруссю територіях.

Гранти присуджуватимуться українським неурядовим організаціям (НУО) та організаціям громадянського суспільства (ОГС). У цьому документі описана процедура збору та оцінки пропозицій від НУО/ОГС.

Присудження гранту та реалізація грантового проєкту здійснюватимуться відповідно до правил Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), що регулюють надання грантів за договорами, та внутрішніх політик управління грантами ФПСУ.

Попередня консультація в рамках проєкту відбудеться 05 лютого 2024 р. об 12:00. Консультація проходитиме в Teams за наступним посиланням:

Microsoft Teams meeting

Join on your computer, mobile app or room device

Клацніть тут, щоб підключитись до зборів

Meeting ID: 288 094 099 715

Passcode: TLrNbf

Download Teams | Join on the web

Під час консультації зацікавлені учасники, що відповідають критеріям відбору, зможуть задати питання стосовно конкурсу, отримати рекомендації щодо підготовки грантової пропозиції та інформацію про процедуру подання грантової заявки.

Усі питання стосовно цього конкурсу просимо направляти на адресу [email protected] (тема листа: Questions PFRU-CFP013-06). Відповіді на питання надаватимуться в письмовій формі в міру надходження. Звертаємо увагу на те, що питання прийматимуться не пізніше, ніж за 48 годин до кінцевого терміну подання пропозицій.

Співробітники ФПСУ та Кімонікс не мають право вимагати, а учасникам заборонено пропонувати будь-які грошові кошти, плату, комісію, кредит, подарунки, чайові, цінності або компенсацію в обмін на чи як винагороду за сприятливе ставлення під час конкурсу. Про всі неналежні вимоги з боку співробітників Фонду слід повідомляти керівнику групи ФПСУ або за адресою [email protected].

Оголошення містить наступні додатки:

Додаток А – Форма грантової пропозиції

Додаток В – Детальна форма бюджету

Додаток С- Форма відбору партнерів Фонду

 

РОЗДІЛ І. ОПИС ПРОГРАМИ

IA. МЕТА

Кімонікс Інтернешнл оголошує конкурс проєктних пропозицій (Конкурс) за програмою «Фонд «Партнерство за сильну Україну»» (далі – «ФПСУ»).

Гранти присуджуватимуться українським НУО/ОГС для підтримки громадської безпеки на територіях, які перебували під російською окупацією понад шести місяців, а також на  прифронтових територіях або в районах, що межують з росією або білоруссю.

За результатами конкурсу ФПСУ планує надати гранти в таких громадах: Охтирській громаді в Сумській області, Ізюмській громаді в Харківській області, Великоолександрівській громаді в Херсонській області.

Збір пропозицій проводитиметься у форматі відкритого конкурсу, в рамках якого всі зацікавлені організації матимуть рівні можливості подати заявку на отримання фінансування. Конкурс не зобов’язує ФПСУ, Кімонікс та Міністерство закордонних справ, справ Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК) надати грант і не передбачає покриття витрат, пов’язаних із підготовкою та/або подачею пропозицій або закупівлею чи укладанням договорів на послуги чи товари. Крім того, ФПСУ залишає за собою право відхилити будь-яку із поданих заявок або всі заявки, провести перемовини з будь-яким учасником з метою внесення змін до заявки або до бюджету, або надати грант без подальших перемовин із учасником.

IB. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) – це багаторічна донорська програма, за якою надається підтримка стійкості українського уряду перед лицем російської агресії проти України та надання необхідної підтримки українським державним інституціям, громадянському суспільству та засобам масової інформації. Програма впроваджується компанією-розпорядником коштів – Кімонікс Інтернешнл. Програмою керує МЗС СК за додаткового фінансування з боку інших урядів, у тому числі США, Канади, Швеції, Швейцарії та Фінляндії.

Загальними цілями ФПСУ є:

  1. стала співпраця і взаємодія між громадянами та державою.
  2. стала довіра до державних інституцій і виборних органів через ефективну реалізацію ними зусиль з раннього відновлення на звільнених територіях;
  3. відродження України: посилення згуртованості громад та їхньої готовності до післявоєнної трансформації.

Основним партнером ФПСУ є Уряд України – центральна та місцева влада, політичне та адміністративне керівництво відповідних органів центральної, обласної та місцевої влади. Хоча Уряд і є основним партнером ФПСУ, ФПСУ не переказуватиме кошти безпосередньо Урядові; натомість ФПСУ фінансуватиме проєкти від імені Уряду. Окрім того, ФПСУ взаємодіє з іншими основними партнерами, в тому числі громадами, суб’єктами громадянського суспільства, НУО та приватним сектором. Продовжуючи свою роботу із посилення стійкості, ФПСУ взаємодіятиме безпосередньо з одержувачами грантів, постачальниками товарів і послуг з метою підтримки проєктів і найважливішими партнерами-виконавцями та зацікавленими сторонами за проєктами.

IC. ОПИС ПРОГРАМИ

Підпроєкт «Безпека громад» був розроблений в межах компоненту ФПСУ «Раннє відновлення» як адаптована відповідь на ускладнений контекст деокупованих територій після тривалих періодів окупації. ФПСУ проводив дослідження контексту і реалізовував проєктну діяльність на цих територіях, де соціальна згуртованість може потерпати через напругу, спричинену відмінностями в досвіді та поведінці місцевих жителів і держслужбовців в ході окупації, а також через труднощі поновлення діяльності органів місцевого самоврядування після інфраструктурних і людських втрат понесених внаслідок російської окупації.

Базис підпроєкту «Безпека громад» – це напрацювання компоненту ФПСУ «Раннє відновлення» за цим напрямком, закладання основи покращеної соціальної згуртованості на горизонтальному та вертикальному рівнях.

Метою підпроєкту «Безпека громад» є зміцнення довіри між ОМС та установами, що забезпечують громадську безпеку (такі як Поліцейський офіцер громади (ПОГ) і Національна поліція України) та громадянами,  просуваючи підхід «орієнтований на громаду» до розуміння та забезпечення безпеки на територіях, які перебували під російською окупацією упродовж тривалого періоду, а також на  прифронтових або прикордонних з росією або білоруссю територіях.

Партисипативна оцінка та планування є ключовими інструментами для розуміння основних потреб громад в сфері громадської безпеки, для спрямування підтримки на окреслені громадами пріоритети. Результатом такої підтримки може стати широкий спектр заходів – від покращення процесу надання послуг  до зниження рівня соціальної ізоляції, покращення стосунків між соціальними групами або посилення рівня підзвітності. Ключовим є те, що вирішені проблеми, процес їх вирішення і результати такого процесу створюють безпечніше середовище для всіх членів громади. Важливо застосовувати принципи гендерної рівності та соціальної інклюзії для визначення безпекових потреб членів громади. До того ж, ця ініціатива сприятиме виконанню завдань обласних планів заходів із виконання Резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека», присвятивши діяльність із взаємодії поліції та громади реагуванню на насильство, спричинене війною.

Цілі:

Підтримка безпеки громад в Охтирці (Сумська область), Ізюмі (Харківська область) і Великоолександрівці (Херсонська область).

Конкретні результати:

  1. Органи Місцевої влади (ОМС) і поліція беруть участь у структурованому діалозі з громадами, ОГС тощо задля визначення пріоритетів публічної безпеки та процесу відновлення.
  2. ОМС та місцеві надавачі послуг за підтримки ФПСУ працюють над забезпеченням локальних пріоритетів безпеки та відновлення, визначених громадянами.
  3. Поліція реагує на потреби громад, зокрема, на побутове насильство (ПН), та сексуальне і гендерно-зумовлене насильство (СГЗН), реалізуючи превентивні заходи.
  4. ОГС підтримують зусилля поліції та органів місцевого самоврядування щодо залучення громадян (наприклад, шляхом організації та сприяння структурованому діалогу).
  5. ОГС підтримують процес розбудови потенціалу поліції та ОМС з чутливих питань громадської безпеки (наприклад, ПН, СГЗН, поводження з жертвами тощо) та відслідковують прогрес.
  6. ОГС сприяють діалогу всередині громад і між ними для зниження напруженості на територіях, які тривалий час перебували в умовах окупації.

Проміжні результати:

  • 10 діалогових сесій (планова к-ть в кожній з цільових громад: 3-4)
  • 3 Плани дій з громадської безпеки ПД (CAP) (1 на кожну з цільових громад), список пріоритетів
  • 9 пріоритетів ідентифікованих в ході діалогових сесій і відображених в ПДГ (планова к-ть діалогових сесій в кожній з цільових громад: 3)
  • 9 зустрічей з оцінки прогресу, планування подальших кроків, моніторингу і навчання (3 в кожній з цільових громад)
  • 6 тренінгів/заходів з розбудови потенціалу (планова к-ть в кожній з цільових громад: 1)
  • 6 освітніх заходів (планова к-ть в кожній з цільових громад: 2)

РОЗДІЛ II. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИСУДЖЕННЯ ГРАНТІВ

Гранти присуджуватимуться і впроваджуватимуться відповідно до правил Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), що регулюють надання грантів за договорами, та внутрішніх політик управління грантами ФПСУ.

ФПСУ планує виділити гранти на суму близько 10,000,000 грн. Очікується, що сума кожного гранту може коливатися від 2,000,000 грн та 3,350,000 грн. Остаточна сума гранту залежатиме від конкретних грантових заходів і результатів фінальних переговорів, тому може бути меншою чи більшою за зазначену вище. Просимо учасників подавати свої бюджетні пропозиції лише в межах зазначеного діапазону, інакше заявка може бути відхилена на першому етапі розгляду. Очікується, що строк дії грантів за цим конкурсом не перевищуватиме 4-5 місяців. Реалізація грантових проєктів має розпочатися якомога швидше та завершитися не пізніше 31 липня 2024 року.

РОЗДІЛ III. ЦІЛЬОВІ ТЕРИТОРІЇ ПРОЄКТНИХ ЗАХОДІВ

Грантові заходи можуть реалізовуватися лише на території наступних вибраних міст/громад/ОТГ:

  • Охтирка в Сумській області
  • Ізюм в Харківській області
  • Великоолександрівка в Херсонській області.

Зацікавлені НУО/ОГС можуть подавати заявки на реалізацію проєктних заходів в одній, двох чи всіх трьох цільових громадах.

РОЗДІЛ IV. КРИТЕРІЇ ПРИЙНЯТНОСТІ

 IVA. ПРИЙНЯТНІ РЕЦИПІЄНТИ

Організації, що подають проєктні пропозиції для участі в цьому Конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:

  • статус громадської організації чи НУО, офіційно зареєстрованої та визнаної за українським законодавством;
  • статус неприбуткової організації;
  • підтверджений досвід реалізації грантів, дотичних до тематики цього Конкурсу, а саме: взаємодія поліції та громади; безпека громад; жінки, мир і безпека; молодь, мир і безпека; діалог; мітигація.
  • бухгалтер повинен мати вищу освіту (в галузі бухгалтерського обліку) та як мінімум один рік досвіду в сфері бухгалтерського обліку;
  • знання мови – вільне володіння українською;
  • готовність дотримуватися всіх правил і норм співпраці, запропонованих міжнародним донором;
  • готовність пройти процедуру належної перевірки (due diligence), щоб продемонструвати здатність розробити / запровадити політики щодо обов’язку належної турботи / охорони здоров’я, добробуту та прав людини / інші необхідні політики і процедури.

Конкурсна пропозиція має містити резюме персоналу, залученого до реалізації проєкту. Наведені нижче критерії оцінки не слід вважати вичерпними, але в пропозиції має бути включений експертний персонал із наступною кваліфікацією: 

  • Досвід реалізації заходів в цільових громадах та (або) областях; досвід фасилітації діалогів, зокрема НДО/ОГС, які мають досвід фасилітації діалогу між громадою, поліцією і місцевою владою; досвід проведення тренінгів із конфліктної чутливості, гендерної чутливості, мітигації, побутового насильство (ДН) і сексуального гендернозумовленого насильства (СГЗН) тощо, для різних суб’єктів: таких як громадянське суспільство, поліція, ОМС; досвід проведення просвітницьких заходів.  
  • досвід інтеграції гендерних питань у програмні заходи, дослідження та навчання на досвіді реалізації проєктів, а також у цикли звітності перед донорами за показниками моніторингу, оцінки та навчання (MEL).

ФПСУ визначатиме відповідність НУО / ОГС вимогам для отримання фінансування ФПСУ на базі заповненої Форми відбору партнерів Фонду (додаток С).

Учасники повинні продемонструвати наявність надійної системи управління у формі фінансових, адміністративних і технічних політик і процедур та представити систему внутрішнього контролю, що забезпечує збереження матеріальних цінностей; захищає від шахрайства, марнотратства і зловживань; сприяє досягненню цілей і завдань програми. Перед наданням гранту ФПСУ проведе оцінку цієї спроможності. Для нових організацій, які не мають цих спроможностей, ФПСУ може змінити тип гранту, надати допомогу в формуванні спроможностей та включити особливі умови до грантової угоди.

Заявки від організацій, які не відповідають вищезазначеним вимогам, не розглядатимуться. Заявки від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ та організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій та релігійних організацій не розглядатимуться.

Наступні організації НЕ МАЮТЬ ПРАВА подавати заявки на отримання грантів за цим конкурсом:

  • жодні організації, що зловживали донорськими коштами в минулому (окрім випадків, коли участь організації в конкурсі прямо затверджена донорами ФПСУ);
  • жодні організації, включені в додаткові матеріали, надані урядом Великої Британії чи іншими сторонами, стосовно осіб чи організацій, яким заборонено надавати допомогу;
  • жодні організації, чиї назви чи керівництво є в системі «Віжуал Комплайенс» (Visual Compliance – система пошуку по міжнародних переліках заборонених осіб та організацій, опублікованих Великою Британією, США, Канадою, ЄС, ООН, та іншим міжнародним перелікам);
  • жодні організації, пов’язані з російськими організаціями та/або організації, зареєстровані в Росії;

IVB. НЕПРИЙНЯТНІ ВИТРАТИ

Всі витрати грантових коштів мають демонструвати оптимальне співвідношення ціни та якості, бути прийнятними і обґрунтованими.

Грантові кошти ФПСУ не можуть використовуватися для таких цілей:

  • заходи, що не узгоджуються з Паризькою (кліматичною) угодою;
  • експлуатація дорослих працівників або дитяча праця;
  • предмети розкоші (в тому числі алкоголь, тютюн, хутро, перли, коштовне й напівкоштовне каміння);
  • ліки, не включені до списку основних лікарських засобів Всесвітньої організації охорони здоров’я (з урахуванням обмежених винятків);
  • пестициди, якщо вони не затверджені радником з питань клімату та довкілля. Великобританія є стороною Стокгольмської конвенції, спрямованої на ліквідацію 12 стійких органічних забруднювачів;
  • хлорфторвуглеці (ХФУ). Великобританія є стороною Монреальського протоколу, і речовини, на які наразі поширюється дія Протоколу, не можуть поставлятися в рамках програми допомоги;
  • тютюн. Для будь-яких цілей, які прямо підтримують тютюнову індустрію, включаючи сільськогосподарське виробництво та переробку. Незважаючи на це загальні сільськогосподарські добавки, такі як добрива, можуть фінансуватися, якщо ідентифіковним споживачем не є тютюнова промисловість;
  • всі фінансові, програмні чи двосторонні відносини з виробниками замінників грудного молока, що порушують Міжнародне зведення правил про збут замінників грудного молока. У залежності від ситуації МЗС СК може співпрацювати з цими компаніями в рамках багатосторонніх або багатодонорських програм чи ініціатив;
  • заходи, що можуть призвести до цивільних заворушень;
  • заходи, що дискримінують будь-яку групу за ознакою віку, зміни статі, інвалідності, раси, кольору шкіри, етнічної приналежності, статі та сексуальної орієнтації, вагітності та материнства, релігії або переконань;
  • виплати відсотків або плати за обслуговування за договорами фінансового лізингу;
  • подарунки;
  • адміністративні штрафи, штрафи за кримінальні правопорушення;
  • платежі за роботи або заходи, що повністю фінансуються з інших джерел у грошовій або натуральній формі;
  • безнадійні борги перед пов’язаними сторонами;
  • виплати за несправедливе звільнення або інші компенсаційні виплати;
  • заміна або повернення будь-яких коштів, втрачених в результаті шахрайства, корупції, хабарництва, крадіжки, фінансування тероризму або іншого неправомірного використання коштів;
  • будь-які штрафи чи збори, що стягуються місцевими органами влади або будь-яким місцевим державним органом;
  • залучення коштів (за винятком будь-яких узгоджених розподілених витрат, не пов’язаних із проєктом);
  • іноземна валюта як окрема стаття бюджету;
  • погашення боргу;
  • витрати, пов’язані з підготовкою конкурсної заявки або комерційної пропозиції до укладення офіційної угоди;
  • витрати, понесені до укладення офіційної угоди;
  • адвокаційна діяльність, публічні кампанії, маркетинг і комунікації, політики, авансові платежі за послуги, капітальні витрати, земельні ділянки, банківські збори та страхування (окрім випадків, заздалегідь прямо обумовлених у письмовій формі в якості виключення), якщо вони не пов’язані безпосередньо з проєктом;
  • поїздки залізничним або повітряним транспортом класом вище «стандартного економ-класу», за винятком випадків, коли вищий клас поїздки забезпечує краще співвідношення ціни та якості або є обов’язковим за певним законодавством, наприклад Законом про рівність 2010 року.

В цілому, витрати, не включені до затвердженого бюджету, дозволяються лише у випадку письмового схвалення компанією «Кімонікс».

Звертаємо увагу на те, що кошти за цим грантом не можна витрачати на надання гуманітарної допомоги бенефіціарам проєкту. ФПСУ не займається реалізацією проєктів гуманітарної допомоги.

РОЗДІЛ V. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВОК

VA. ІНСТРУКЦІЯ УЧАСНИКАМ

Учасник подає грантову пропозицію з детальним бюджетом (додатки A, B). Технічна заявка та бюджет подаються окремо у заданих форматах із дотриманням інструкцій і рекомендацій, наведених у додатку. Технічна пропозиція оцінюватиметься відповідно до критеріїв оцінки переваг, наведених у розділі V.

Якщо пропозиція учасника відповідає чи перевершує критерії оцінки переваг, вона переходить на другий етап, на якому перед присудженням гранту проводиться належна перевірка (due diligence) на основі інформації, наведеної в Формі відбору партнерів Фонду (додаток С). На цьому етапі ФПСУ може зв’язуватися з грантоотримувачами для обговорення потенційних коригувань пропозицій.

Учасників конкурсу письмово поінформують про рішення щодо їхніх пропозицій. Причини відхилення чи прийняття пропозиції не повідомляються.

VB. ПОДАННЯ ЗАЯВОК

Грантові пропозиції подаються українською чи англійською мовами (формат Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 11, одинарний інтервал, обсяг – до 7 (семи) сторінок) на базі шаблонів у додатках A, B, С із зазначенням номеру Конкурсу PFRU-CFP013-06. ФПСУ прийматиме проєктні пропозиції до 23:59 за київським часом 12 лютого 2024 р. Заявки, подані з запізненням, та такі, що не відповідають вимогам, не розглядатимуться.

Учасники повинні надати онлайн резюме проєкту скориставшись посиланням на Гугл-форму. 

Учасники повинні надати ФПСУ таку інформацію:

  • Oнлайн-резюме проєкту (форма доступна за посиланням) із зазначенням основної інформації про організацію та проєктну пропозицію;
  • заповнені Форми грантової пропозиції та детального бюджету (додатки А та В);
  • заповнену Форму відбору партнерів Фонду (додаток С). Просимо звернути увагу на те, що документи, зазначені в цій формі, надаються разом з цією формою;
  • резюме персоналу, задіяного в проєкті;
  • відскановані копії таких документів ( *.PDF або*.JPG):
  • листи підтримки від місцевої поліції та (або) місцевої влади (обов’язково).
  • свідоцтво про реєстрацію або виписка/витяг;
  • довідка з державного податкового органу про реєстрацію організації в Реєстрі неприбуткових установ та організацій із зазначенням коду некомерційної діяльності;

Пакет документів необхідно надати одним листом в архіві ( *.rar), розміром не більше 15 МБ.

Просимо надсилати будь-які питання стосовно цього оголошення на вказану електронну адресу: [email protected] (Тема листа: Питання відносно PFRU-CFP013-06). Відповіді надаватимуться в письмовій формі. Просимо звернути увагу на те, що за 48 годин до кінцевої дати цього оголошення прийом питань припиняється.

РОЗДІЛ VI. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ПЕРЕВАГ ПРОПОЗИЦІЇ

Оцінка грантових пропозицій складається з декількох етапів:

Етап 1. Перевірка критеріїв відповідності

Отримані заявки перевіряються на відповідність критеріям. Заявки, що відповідають вимогам, передаються на розгляд Конкурсній комісії.

Критерії прийнятності

Так чи ні (так/ні)

Критерії відповідності

Заявка подана у встановлений термін

 

Всю необхідну інформацію / відповіді на питання надано

 

Всі підтверджуючі документи включені в заявку

 

 

Всі грантові заявки, що пройшли перевірку критеріїв відповідності, розглядатимуться внутрішньою Конкурсною комісією, що складається із фахівців ФПСУ з реалізації проєктів. Грантові заявки оцінюватимуться відповідно до наведених нижче критеріїв:

Етап 2. Розгляд проєктної пропозиції

Критерії прийнятності 

Відповідає / не відповідає

Статус реєстрації організації (дозволено здійснювати діяльність в Україні), у тому числі підтверджуючі реєстраційні документи

 

Відповідність організації вимогам для отримання коштів 

 

Не перевищує максимальний ліміт бюджету

Технічні критерії

Відповідає / не відповідає

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка повністю відповідає тематиці та пріоритетам — 25 балів; заявка частково відповідає тематиці та пріоритетам — 15 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу — 0 балів).

До 25 балів

Конкретність, реалістичність та ефективність запланованих проєктних заходів (заплановані проєктні заходи є 1) конкретними  — 5 балів, 2) реалістичними — 10 балів, 3) ефективними — 10 балів, заходи не відповідають вищевказаним умовам — 0 балів)

До 25 балів

Спроможність організації-учасника успішно і в строк реалізувати проєкт за допомогою наданих ресурсів (організація-учасник володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації проєкту — 25 балів; організація-учасник частково володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації проєкту — 15 балів; організація-учасник не має необхідного досвіду і ресурсів для успішної реалізації проєкту — 0 балів)

До 25 балів

Рівень компетентності (освіта, досвід роботи) проєктного персоналу (залучений персонал має належний рівень компетентності – 10 балів, не має необхідного рівня компетентності – 0 балів)

До 10 балів

Критерії аналізу бюджету пропозиції

Відповідає / не відповідає

Відповідність запланованих витрат і необхідних ресурсів очікуваним результатам (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу «найвища якість за найнижчою ціною» – 15 балів; фінансова пропозиція вимагає перегляду та / або скорочення витрат – 10 балів; фінансова пропозиція не є обґрунтованою — 0 балів)

До 15 балів

 

Коментар 

Рекомендується на наступний етап (так / ні) 

 

Заявки, що відповідають критеріям відповідності та прийнятності та отримали понад 70 балів за результатами аналізу технічних критеріїв і бюджету, переходять на третій етап для проходження належної перевірки.

Етап 3. Належна перевірка (due diligence) учасника та переговори щодо грантової угоди

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Організація має будь-які з наступних основних політик / регламентів / процедур: 

  • політика обов’язку належної турботи
  • політика охорони здоров’я, добробуту та прав людини (необхідна буде також аналогічна політика стосовно дітей, якщо грантова діяльність пов’язана з дітьми)
  • політика з фінансів, закупівель, кадрів
  • політика боротьби з хабарництвом і корупцією
  • політика захисту даних
  • політика рівних можливостей і боротьби з дискримінацією

письмове підтвердження членства в Глобальному договорі ООН або намірів приєднатися до цього Договору в ході реалізації проєкту (лише для проєктів із бюджетом понад 1 млн фунтів стерлінгів)

Перевірка за системою «Віжуал Комплайенс» (Visual Compliance)

Рекомендації від донорів

 

Оцінка економічного та фінансового стану

 

Оцінка технічних і професійних спроможностей

 

Оцінка екологічних ризиків

 

Узгоджено обсяг робіт

 

Узгоджено бюджет

 

Коментар 

Рекомендується для фінансування (так / ні) 

   

 

РОЗДІЛ VII. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИСУДЖЕННЯ ГРАНТУ ТА ЙОГО СУПРОВІД

Усі гранти узгоджуватимуться, деномінуватимуться і виплачуватимуться в українській гривні (UAH). Усі витрати, що фінансуються за рахунок гранту, повинні бути допустимими, розподіленими та обґрунтованими. Заявки на отримання гранту повинні супроводжуватися деталізованим і реалістичним бюджетом згідно з положеннями розділу V. Опублікування цього оголошення і допомога з підготовкою грантової заявки не є присудженням гранту чи зобов’язанням з боку ФПСУ його присудити. Це також не є зобов’язанням з боку ФПСУ оплатити витрати, понесені при підготовці та поданні заявки. Крім того, ФПСУ залишає за собою право прийняти або відхилити будь-яку або всі отримані заявки, а також звернутися до учасників за додатковими роз’ясненнями.

Учасники отримають письмове сповіщення про рішення ФПСУ стосовно їхньої заявки. Причини, з яких заявку відхилено чи прийнято, повідомлятися не будуть.

РОЗДІЛ VIII. ЗВІТНІСТЬ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА ГРАНТОВИХ ПРОЄКТІВ

Моніторинг та оцінка

Грантоотримувач несе відповідальність за моніторинг реалізації проєкту та оцінку його результатів. ФПСУ і його донори стежитимуть за реалізацією грантового проєкту за допомогою звітів грантоотримувача, зустрічей із співробітниками проєкту, їхніми партнерами і бенефіціарами, контрольних візитів та участі в проєктних заходах.

Звітність

Грантоотримувач надаватиме звіти у форматі, зазначеному ФПСУ:

  • звіти про хід реалізації, у тому числі опис заходів і результатів відповідно до узгоджених показників моніторингу та фінансової складової;
  • позапланові зведені звіти на вимогу ФПСУ у відповідний момент часу, коли Фонду знадобиться інформація про грантовий проєкт в період між плановими звітами про хід його реалізації;
  • звіт про результати реалізації грантового проєкту, або остаточний звіт, який включатиме опис заходів і результатів, а також фінансовий звіт за весь період дії грантової угоди (якщо є обов’язковим згідно з типом угоди).

Проєктні заходи за грантовою угодою реалізовуватимуться згідно з нормами, правилами, політиками та процедурами ФПСУ.

РОЗДІЛ IX. ФІНАНСУВАННЯ

Тип гранту

Основні характеристики

З фіксованою сумою / з проміжними етапами

  • Заздалегідь визначаються конкретні проміжні етапи / результати, які повинні бути виконані в межах гранту, і грантоотримувач отримує оплату після успішного завершення цих етапів.
  • Без авансових платежів, але дозволяється початковий платіж за перший етап

 

З відшкодуванням витрат /Час і матеріали 

  • Грантоотримувач може отримувати авансові платежі або відшкодування витрат
  • Для звітуванню за аванс і отримання наступного авансу необхідно надати квитанції  

 

Грант у натуральній формі 

  • Усі проєктні заходи, робоча сила чи товари оплачуються в натуральній формі безпосередньо розпорядником коштів ФПСУ. Для організацій із обмеженими фінансовими / управлінськими чи закупівельними спроможностями або обмеженим оборотним капіталом

Гібридна форма (наприклад, із проміжними етапами / у натуральній формі) 

  • Заздалегідь визначаються конкретні проміжні етапи / результати, які повинні бути виконані в межах гранту, і грантоотримувач отримує оплату після успішного завершення цих етапів.
  • Без авансових платежів, але дозволяється початковий платіж за перший етап
  • Деякі проєктні заходи, робоча сила чи товари надаються в натуральній формі безпосередньо розпорядником коштів ФПСУ.

 

ПЕРЕЛІК ДОДАТКІВ

Додаток А – Форма грантової пропозиції

Додаток В – Детальна форма бюджету

Додаток С – Форма відбору партнерів Фонду


Останні публікації цього розділу:

Конкурс з вибору постачальника світильників, обігрівачів, термопотів та рацій у заклади освіти

Конкурс з вибору постачальника кулерів, фільтрів для води та контейнерів для зберігання продуктів у заклади освіти

Pro-Integrity Grant Program "Business Integrity" / Гранти від Pro-Integrity «Доброчесність бізнесу»

Тендер на надання послуг з організації заходів у м. Львові та Львівській області

Тендер на надання послуг з проведення тематичних воркшопів/тренінгів для комітетів ВРУ

Тендер на закупівлю металопластикових вікон, підвіконь та відливів