Молодший/а фахівець/чиня з інформаційних технологій / Information Management Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DarynaH

Датська рада у справах біженців (DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка просуває та підтримує довгострокові рішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі. 

ДРБ працює в Україні з 2014 року, штат ДРБ вже налічує понад 650 співробітників в Україні та продовжить значне розширення у 2024 році, для швидкого реагування на надзвичайну ситуацію в секторах соціального захисту, забезпечення засобами до існування, забезпечення житлом та непродуктовими наборами, гуманітарного розмінування та миробудівництва (гуманітарне розмінування), шляхом прямого втручання та підтримки вповноважених осіб та громадських організацій (ГО). ДРБ й надалі впроваджуватимуть свій набір довгострокових рішень для вирішення проблем в рамках обставин, що змінюються.

Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Молодшого фахівця з інформаційних технологій для роботи в нашому офісі у Києві.

Загальні цілі посади

  • Відповідає за управління та координацію системи управління інформацією програм ДРБ, включаючи управління інформацією та підтримку бази даних для колег по програмі.
  • Звітування, архівування та підтримка інших потреб у зборі та введенні даних.
  • Координація з ДРБ на місцях і програмним персоналом для підтримки всіх потреб управління інформацією та моніторингу.

Географічне охоплення: Країна (Україна)

Ця посада орієнтована на країну й забезпечує дотримання процедур і вказівок ДРБ всередині країни. Посада сприяє розробці стратегій країни, які перетворюються на плани дій та повсякденні завдання. Посада забезпечує підтримку та/або технічне керівництво операціями в країні під час контролю за діяльністю в країні.

Вашими основними обов’язками будуть:

  • Надання підтримки у розробці інструментів збору даних.
  • Тісна співпраця з командами програм, щоб зрозуміти їхні потреби й активно сприяти стандартизації та глобальній інтеграції стратегії управління інформацією (IM).
  • Перевірка якості зібраних даних, негайне усунення розбіжності або нерелевантної інформації, а також співпраця з відповідними відділами, щоб забезпечити точність даних.
  • Проведення аналізу даних і визначення відповідних змін, тенденцій та закономірностей, надаючи цінну інформацію для прийняття обґрунтованих рішень.
  • Забезпечення узгодженості у широкому спектрі інструментів збору даних, щоб уникнути дублювання чи двозначності.
  • Виконання щотижневих перевірок якості даних бази даних, повідомляючи про будь-які проблеми та зміни координатору з питань управління інформацією.
  • Підтримка подання даних до кластера укриття SIDAR.
  • Надання підтримки командам у використанні програми InfoPortal та інших інструментів збору даних шляхом ефективного навчання.
  • Допомога в управлінні SharePoint, зокрема, в оптимізації контролю доступу для запобігання витоку даних.
  • Підтримка процесу дедуплікації коштів на платформі WFP.
  • Сприяння розробці та впровадженню плану розповсюдження всіх інформаційних продуктів, включаючи визначення стандартних операційних процедур для надання дозволу на випуск інформаційних продуктів.

Посада підпорядковується: Менеджеру з управління інформацією
Технічний нагляд: 
Спеціаліст з управління інформацією

Ролі, що підпорядковуються цій посаді: відсутні

Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо, що ви матимете вищу освіту в галузі інформаційних технологій, інформаційних систем, статистики, соціальних наук або у відповідній галузі  та щонайменше 1 рік досвіду на національному або міжнародному рівні в галузі управління інформацією, управління базами даних, картографії та веб-розробки.

Окрім цього ми очікуємо, що ви матимете:

  • Знання різних методологій збору даних і підтверджена здатність аналізувати статистичну інформацію
  • Підтверджені здібності до збору даних, компіляції, аналізу та звітності, а також уміння писати чітко та лаконічно й ефективне усне спілкування
  • Перевірені навички управління інфографікою
  • Високий рівень володіння англійською мовою
  • Вільне володіння місцевою мовою.

Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
  • Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань. 

Ми пропонуємо:

Контракт: з відкритим терміном після успішного завершення початкового 3-місячного випробувального терміну.

Рівень: І – неуправлінський 

Заробітна плата та умови відповідно до Умов працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Місце виконання обов’язків: Київ

Дата початку: якнайшвидше

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою).

Щоб відгукнутись натисніть ТУТ

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Кінцевий термін подачі заявок: 12 лютого 2024


Останні публікації цього розділу:

Workforce Development Specialist/Програмний менеджер/ка для розвитку потенціалу підприємництва

Human Resources Assistant/Асистент/ка відділу кадрів

Procurement Specialist / Фахівець/фахівчиня із закупівель

Grain and Oilseed Sector Project Manager/Менеджер/ка проєкту у секторі зернових та олійних культур

Learning and Communications Director/Директор/ка з навчання, комунікацій та управління знаннями

Enabling Environment Manager /Менеджер/ка зі сприяння розвитку бізнес-середовища