Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю поліграфічної та брендованої продукції

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

тендер-tender-1-10
Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю поліграфічної та брендованої продукції

Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю поліграфічної та брендованої продукції

      Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю поліграфічної та брендованої продукції.

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 27 лютого 2024 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Строк надання товарів: в строк визначений у заявці
  5. Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.
  6. Доставка здійснюється за рахунок Постачальника, на склад Замовника у м. Київ (вартість доставки повинна бути включена у вартість товарів);
  7. Можливість термінового друку, – друку необхідної продукції впродовж 48 годин після отримання замовлення. 
  8. Виготовлена продукція здійснюються однією поставкою відповідно до замовлення;
  9. Макети продукції розробляються Виконавцем за власні кошти, попередньо узгодивши з Замовником після отримання замовлення.

Будь ласка, зверніть увагу, що у Додатку Б. Технічній специфікації вказана орієнтовна кількість товарів першого партії, а решта – в залежності від потреби. Це не є зобов’язанням БО «БФ «ССС» замовити зазначену кількість товарів. Кількість може змінюватись і буде залежати від фактичних потреб та наявних коштів, шляхом надання окремих замовлень згідно рамкового Договору.

БО «БФ «ССС»  оцінюватиме отримані пропозиції щодо товарів на основі таких факторів, як якість товарів, конкурентоспроможність ціни, строки поставки та відповідність технічним специфікаціям.

УВАГА! Додатки Б,В мають 2 Лоти! Ви можете надати свою пропозицію як за всією закупівлею, так і за окремим Лотом. 

Документи, які подає учасник тендеру:

1.Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (сформованої не пізніше 01.01.2024 року).

  1. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  2. Аналогічні договори постачання відповідних товарів (за наявності).
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додаток А).
  4. Технічна специфікація з характеристиками запропонованих товарів (додаток Б).
  5. Фінансова пропозиція (Додаток В)
  6. Будь яка інша документація, яка на думку учасника є суттєвою.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 27 лютого 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Поліграфічна та брендована продукція ”, на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Стипендії для підлітків до United World Colleges

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі побутової техніки

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі багатофункціональних крісел

Будівельні матеріали для облаштування стін

Послуги: Вирівнювання стін гіпсокартоном з тепло-вологозахистом

На Сумщині стартує набір на 4 хвилю програми UPSHIFT