Завершилась освітня програма «Зростай» для жінок-підприємниць з постраждалих від війни областей

Протягом 18-19 січня, 6-7 та 13 лютого відбулися тренінги у межах освітньої програми «Зростай» для 15 підприємниць з областей, що постраждали від війни.За словами керівниці проєкту підтримки ...

420233414_122116796078159431_8122734293661466232_n
Завершилась освітня програма «Зростай» для жінок-підприємниць з постраждалих від війни областей

Протягом 18-19 січня, 6-7 та 13 лютого відбулися тренінги у межах освітньої програми «Зростай» для 15 підприємниць з областей, що постраждали від війни.

За словами керівниці проєкту підтримки жінок-підприємниць в Україні «Зростай» Світлани Гаращенко, освітню програму створювали на основі опитування жінок-підприємиць, обирали теми та формат відповідно до ваших потреб.

«Тому для учасниць програма передбачає практичні тренінги, а також індивідуальні консультації з менторами. У фокусі навчання – дизайн-мислення у бізнесі, як метод створення інновацій, вивчення потреб клієнтів та розробка ідей для розвитку бізнесу, оптимізація бізнес-процесів, управлінський облік, формати залучення фінансування у бізнес, SMM просування бізнесу в соціальних мережах», – розповіла керівниця проєкту.

У свою чергу менеджерка проєкту від Abt Britain в Україні Марʼяна Куля, зазначила, що зростання – головне слово економіки. 

«Це нові робочі місця, збільшення обсягів виробництва, підвищення продуктивності тощо. Все, що вкрай важливо для економіки України сьогодні. Тому я закликаю учасниць освітньої програми «Зростай» максимально використати отримані знання для розвитку власного бізнесу, і таким чином, відродження економіки України в надскладних умовах», – зазначила Марʼяна Куля.

Перший тренінг програми був присвячений темі ефективності через ощадливість і управлінню фінансами разом з Антоніною Носко, фінансовою та LEAN-консультанткою для малого та середнього бізнесу.

«Отримана інформація допоможе підприємницям ефективно управляти бізнес-процесами з точки зору ощадливості і побудови фінансової моделі», – наголосила тренерка.

На прикладі конкретних кейсів Антоніна Носко розповіла, як побудувати ефективний і прибутковий бізнес через ощадливість (LEAN) і управління фінансами, поділилась чек-листом для старту, та пояснила, що таке перевірку цінності клієнта, робота з втратами, побудова потоку.

Впродовж другого дня освітньої програми «Зростай» учасниці прослухали тренінг «Грантова майстерня: як мікро, малому та середньому бізнесу залучати грантові кошти на розвиток бізнесу».

Навчання провела проєктна менеджерка, сертифікована викладачка з управління проєктним циклом ЄС (EU PCM) Тетяна Лебухорська.

Тренерка детально пояснила, чому проєктний підхід корисний в бізнесі та як правильно ним скористатися.

«Як зміниться ваш бізнес за період реалізації проєкту? Успішний проєкт позитивно вплине на положення на ринку, рівень продажів та прибутку, покращить бізнес-процеси, оптимізує витрати та  допоможе масштабувати бізнес. Для цього важливо вміти правильно формулювати бізнес-цілі та продумувати шляхи їх досягнення», – зауважила Тетяна Лебухорська.

Також тренерка розібрала складові успішної грантової заявки до реалізації бізнес-проектів.

«Грантова заявка – ваш проєкт, описаний згідно з вимогами та за шаблоном донора. Вона має відповідати цілям бізнесу, умовам конкурсу, показувати логіку досягнення цілі, передбачати сталі результати», – наголосила Тетяна Лебухорська.

6-7 лютого пройшов дизайн-воркшоп з Олександром Акименком, директором магістерської програми MSc in Innovations and Entrepreneurship бізнес-школи УКУ (LvBS).

Учасниці програми вчилися використовувати підходи та методи дизайн-мислення, створювати та тестувати продукти, генерувати ідеї, отримувати натхнення від людей, вчитися із зворотнього зв’язку, розвивати свої дизайн навички.

“Якщо ви хочете займатись інноваціями – вам потрібно займатися дизайном. Чим відрізняється бізнес-мислення від дизайн-мислення?  Дизайн-мислення –  це метод творчого вирішення проблем через емпатію, спосіб знаходити і вирішувати проблеми інших, робити життя та досвід людей, для яких ви щось створюєте краще, це спроба створити новий бізнес, сервіс, пристрій, сценарій, стратегію, модель”, –  говорить Олександр Акименко.

13 лютого відбувся заключний тренінг навчальної програми «Зростай» – вебінар «Як продавати в інстаграм», під час якого учасниці програми дізнались, як підготувати сторінку та працювати з контентом, де брати ідеї та якою є формула воронок продажів.

Матеріали розроблено у рамках проєкту Good Governance Fund «Програма підтримки українських підприємиць «Зростай», який фінансується UK International Development від уряду Великої Британії. Імплементатором проєкту є Abt Britain. 

 


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я