Соціальний/а працівник/ця в м. Житомир
ЗАВЕРШЕНО
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «СОЦІАЛЬНА СИНЕРГІЯ» (далі – ГО «Соціальна синергія»), код ЄДРПОУ 42571900, спільно з ГО «Неурядова організація «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» оголошує конкурс на надання послуг (робіт) з соціальної роботи, що буде здійснювати консультування та перенаправлення пацієнтів Житомирського обласного пренатального центру та Житомирської міської лікарні для реалізації проєкту «Мінімальний інтегрований пакет соціальних послуг для сімей з дітьми».
Проєкт «Мінімальний інтегрований пакет соціальних послуг для сімей з дітьми» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку через Німецький банк розвитку (KfW) і буде проходити з січня 2024 року по червень 2025 року.
В Консорціум входять Українська мережа за права дитини, БФ СОС «Дитячі містечка Україна», ГО «Соціальна Синергія», Українська освітня платформа.
Вимоги до кандидата(-ки):
- Загальна середня освіта, професійно-технічна та/або вища освіта за спеціальністю “Соціальна робота”, “Соціальна педагогіка”, “Педагогіка та соціальна робота” та/або за іншими спеціальностями гуманітарного спрямування.
- Досвід надання соціальних послуг особам у складних життєвих обставинах у державних чи недержавних службах/організаціях.
- Завершене формальне чи неформальне професійне навчання.
- Досвід діяльності у галузі не менше 1 року.
- Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canvas, Figma, CRM системами, Data Check.
- Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.
Професійні компетенції
- Вміння застосовувати теоретичні знання та навички у реальних практичних ситуаціях.
- Уміння виявляти потреби та проблеми клієнтів, аналізувати їх та спільно з клієнтом розробляти відповідні стратегії надання допомоги.
- Здатність встановлювати якісний контакт з клієнтами та їхніми родинами, демонструвати навички ефективного спілкування та активного слухання. Уміння планувати роботу, визначати пріоритети та керувати часом. Розуміння правових рамок та етичних стандартів у соціальній роботі та їх використання у практиці.
Принципи взаємодії з клієнтами
- Повага до гідності кожної людини. Соціальний працівник ММК повинен з повагою ставитися до всіх клієнтів, не допускаючи жодних проявів зневаги до особистості.
- Пріоритетність інтересів клієнтів. Соціальний працівник ММК спрямовує свої зусилля та всі наявні ресурси на допомогу та забезпечення інтересів кожного клієнта з урахуванням його індивідуальних потреб.
- Толерантність. Соціальний працівник ММК має високий рівень терпимості та чутливості до різних емоційних чи поведінкових проявів клієнта, а також приймають обставини клієнта, незалежно від його попередніх вчинків, звичок чи будь-яких індивідуальних характеристик, як-от стать, етнічне чи національне походження та ін.
- Довіра та взаємодія у вирішенні проблем клієнта. Соціальний працівник ММК підтримує та заохочує клієнта в активній участі у вирішенні його запитів, максимально сприяє самостійності клієнта, надаючи йому необхідну психосоціальну та інформаційну підтримку.
- Доступність послуг. Соціальний працівник ММК докладає усіх зусиль для безперешкодного доступу клієнта до послуг, без будь-яких проявів дискримінації за ознакою статі, віку, раси, стану здоров’я, інвалідності, сексуальної орієнтації тощо.
- Конфіденційність. Соціальний працівник ММК попередньо надає інформацію клієнту щодо того, як забезпечується конфіденційність їхньої взаємодії та озвучує винятки, за яких вона може бути порушена.
Міжособистісні навички
- Консультативні навички: вміння здійснювати консультування клієнтів та надавати клієнтам рекомендації, необхідні для профілактики, подолання або мінімізації негативних наслідків складних життєвих обставин.
- Робота в команді: Здатність співпрацювати з іншими членами команди та координувати спільні зусилля задля досягнення цілей.
Сфери відповідальності соціального фахівця/-чині з соціальної роботи:
Консультування та інформаційна підтримка:
- Роз’яснення клієнтам їхніх прав, визначених законом, можливостей отримання допомоги від надавачів послуг, доцільності отримання такої допомоги
- Відповіді на запитання щодо процедур, профілактичних заходів.
- Організація оповіщення населення про роботу кабінету психосоціальної допомоги у м. Житомирі.
- Перенаправлення пацієнтів до відповідних фахівців у громадах для надання збалансованої послуги.
- виявляє сім’ї, які потребують соціальної підтримки з боку держави;
- проводить оцінку потреб дітей, сімей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, у тому числі сімей учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, визначає види соціальних послуг та методи соціальної роботи;
- здійснює у разі потреби перенаправлення на соціальний супровід та надання соціальних послуг.
Психосоціальна підтримка клієнтів та їхніх сімей:
- Оцінка та виявлення потреб клієнта, здійснення індивідуальних консультацій та інформування; організація консультацій з психологом у разі потреби. Виявлення потреб у медичній допомозі в маломобільних категорій населення, організація такої допомоги.
- Первинне оцінювання випадку домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (гендерно зумовленого насильства). Виявлення ознак та реагування на факти гендерно зумовленого насильства.
- Консультування та інформаційна підтримка:
- Роз’яснення клієнтам їхніх прав, визначених законом, можливостей отримання допомоги від надавачів послуг, доцільності отримання такої допомоги Відповіді на запитання щодо процедур, профілактичних заходів, доступних в рамках роботи ММК (проведення первинного скринінгу на НІЗ).
- Організація оповіщення населення про роботу ММК.
Координація догляду:
- Визначення потреб клієнтів у соціальній, психологічній та медичній підтримці та узгодження відповідних заходів та проводить відповідне перенаправлення та консультування.
Оцінка потреб та планування заходів:
- Здійснення оцінки потреб клієнтів та їхніх родин.
- Спільна з клієнтом розробка індивідуальних планів підтримки та реабілітації на основі оцінки потреб та ресурсів.
Звітність та документування:
- Ведення документації про надані соціальні послуги та консультації. Внесення даних в електронну базу.
- Підготовка звітів про результати роботи та рекомендацій з подальшого догляду.
Робота з групами, які мають підвищений рівень вразливості:
- Організація та проведення роботи з клієнтами, які мають підвищений рівень вразливості. Мінімізувати ризик відмови від дитини та реалізувати право кожної дитини бути вихованою в сім’ї.
Особисті якості:
- вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
• високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
• готовність до навантажень;
• розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
• відповідальність, дисциплінованість.
Умови роботи:
- Конкурентна винагорода;
• Робоче місце: офлайн, м. Житомир.
Форма зайнятості: часткова
Ми пропонуємо:
- Перспективну та динамічну роботу;
• Можливості для особистісного та професійного розвитку;
• Нові завдання та професійні виклики.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте резюме в якому серед іншого зазначено очікуваний рівень винагороди та мотиваційний лист до 10.06.2024 р. на адресу: [email protected]
ГО «Соціальна синергія» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами обраними до співбесіди.
При наявності, ГО «Соціальна синергія» може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.