Консультант/ка з супроводу (телефонного або відео) клієнтів ГЛ з питань ВІЛ/СНІД та ТБ в кризових емоційних станах

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SAAPF

Дизайн без назви
Консультант/ка з супроводу (телефонного або відео) клієнтів ГЛ з питань ВІЛ/СНІД та ТБ в кризових емоційних станах
  1. Загальна інформація

Замовник послуг: БО «СААПФ» в рамках проекту «Загальнонаціональна гаряча лінія з питань туберкульозу та ВІЛ/СНІД» в рамках виконання умов Угоди № 029-GF-24 від 02.01.2024 року про надання гранту за фінансової підтримки БО «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» за кошти Глобального Фонду по боротьбі з ВІЛ/СНІДом, туберкульозом та малярією.

  1. Умови надання послуг та здійснення оплати:
    • Оплата послуг, зазначених в цьому оголошенні, здійснюється на основі Договору цивільно-правового характеру.
    • Вартість послуг, обумовлених Договором, визначається із часу, необхідного для надання послуг (сесія тривалістю одна година) вартості години та кількості клієнтів на супроводі. Передбачено залучення двох консультантів на супровід з лютого по вересень – 5 осіб щомісячно (по 2 – 3 клієнти на одного консультанта), а з жовтня по грудень – 20 осіб щомісячно (по 10 клієнтів на одного консультанта). На кожного клієнта передбачено 3 сесії тривалістю – година.
    • Консультування здійснюється за місцем перебування надавача послуг з допомогою портативного програмного телефону SIP для Microsoft Windows та платформи для відеоконференцій.
    • Для здійснення консультування потенційному надавачу послуг необхідні наступні технічні засоби: комп’ютер; навушники з мікрофоном; спеціальне ПЗ (встановлюється надавачем послуг з SIP-телефонії). Вимоги до інтернету: пропускна спроможність (швидкість) інтернет-каналу для однієї телефонної розмови має становити не менше 128 Кбіт/с (Швидкість інтернет-з’єднання можна перевірити за допомогою speedtest.net); бажано використання дротової мережі, проте допустима і бездротова.
    • Надавач послуг надає послуги на власний ризик, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, а самостійно на власний розсуд надає замовлені послуги, для чого використовує власні засоби та матеріали.
    • За умовами Договору надавач послуг зобов’язується надати Замовнику Послуги на основі Технічного завдання (описаного нижче в оголошенні).
    • Підтвердженням фактичного надання і отримання послуг є оформлений Акт про надані послуги. Оплата послуг здійснюється за безготівковим розрахунком після їх надання та прийняття у повному обсязі та підписання Акту про надання послуг.
  1. Кількість потенційних надавачів послуг в рамках конкурсу: Планується підтримання пропозицій в кількості 2 надавачі послуг.
  2. Термін надання послуг: лютий– грудень 2024.
  3. Обсяг послуг (технічне завдання), Кваліфікаційні вимоги та критерії оцінки та відбору пропозицій знаходяться в розгорнутому оголошенні (п. 5,6,7). Оголошення_06
  4. Перелік документів, які необхідно подати:
  5. Зверніть увагу: Документи, які передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії.

    Особливі умови:

    • Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Консультант з супроводу».
    • Термін подання документів: до 22 лютого 2024 року, реєстрація документів завершується о 12:00. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися в БО «СААПФ» до заступника директора з програмних питань Міненко Тетяни, е-mail: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка з питань розвитку та комунікацій

Начальник/ця сектору військового обліку в кадровому документообігу

Юрист/ка сектору

Довгострокове волонтерство у центрі інновацій та дизайну “Wymiennikownia”

Engineering Analyst (Electricity, Gas), NPSA-9, DS - Kyiv, National Рosition

Hazardous Waste Analyst, NPSA-8, DS - Kyiv, National Рosition