Закупівля послуг з розробки онлайн інформаційного сервісу “Інтеграція бізнесу” в м. Славутич

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер-tender-1-10
Закупівля послуг з розробки онлайн інформаційного сервісу “Інтеграція бізнесу” в м. Славутич

Благодійний фонд «Чорнобильська АЕС. Славутич. Розвиток» в межах грантового проєкту «Створення комплексного міжгалузевого управлінського механізму кризового реагування в громаді міста Славутич», грантова угода №M4EG-RRP-LVGA-2023-03, що реалізується за підтримки Спільної ініціативи Європейського Союзу та Програми розвитку ООН «Мери за економічне зростання», оголошує конкурс на закупівлю послуг з розробки онлайн інформаційного сервісу “Інтеграція бізнесу”

Місце надання Послуг: Київська область, Вишгородський район, м.Славутич, проспект Незалежності, будинок 7. 

Умови оплати Послуг: договір з фіксованою ціною в гривні з/без ПДВ з оплатою після підписання Акту приймання-передачі послуг.

Строк надання послуг: протягом 30 днів з дати укладення Договору.

Детальний опис послуг: визначено в Додатку 1 – «Технічне завдання».

В закупівлю послуг з розробки онлайн інформаційного сервісу «Інтеграція бізнесу» входить:

  1. Розробка інформаційної структури сервісу та інформаційне програмування  відповідно до Технічного завдання (Додаток 1).
  2. Інформаційне наповнення та тестування сервісу.

Просимо надіслати вашу цінову пропозицію, заповнену за зразком (Додаток 2 «Форма цінової пропозиції») разом з наступними документами до 17:00 25.02.2024:

  1. Документ, що підтверджує державну реєстрацію з відповідним КВЕД (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тощо).
  2. Документ, що підтверджує податковий статус.
  3. Інформаційна довідка у довільній формі що містить: повну назву учасника, юридичну та поштову адресу, контактний номер телефону, Е-mail, відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.), відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.).
  4. Резюме (для фізичних осіб-підприємців) або Портфоліо (для юридичних осіб) не більше 3 сторінок, що презентують учасника і включають його досвід у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, розробка web-сайтів, тощо.
  5. Довідку з переліком контактів партнерів (не менше 3-х, з якими співпрацювали у період за останні 3 роки), які зможуть підтвердити досвід учасника з надання аналогічних послуг за зразком (Додаток 3).

Учасник конкурсу за бажанням може надати інші додаткові документи, що підтверджують його досвід та кваліфікацію (копії договорів про надання аналогічних послуг, рекомендаційні листи від попередніх замовників, посилання на виконані ІТ завдання в Інтернет мережі тощо).

Цінова пропозиція має включати в себе вартість послуг: Додаток 1 «Технічне завдання».

Істотні критерії відбору комерційних пропозицій:

  1. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення (надано повний пакет документів, заявка допускається до розгляду).
  2. Досвід роботи на ринку IT (за реєстраційними документами) (20 балів).
  3. Термін виконання послуг (20 балів).
  4. Прийнятна ціна (60 балів).

*Переможцем конкурсу буде обрану пропозицію, яка матиме максимальну кількість балів за результатами оцінювання Тендерним комітетом.  

Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді на електронну адресу: [email protected]  

Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу [email protected] з темою листа «Цінова пропозиція на конкурс: Інтеграція бізнесу. Назва учасника.»

Визначення переможця конкурсу, відбудеться організатором після фінансової та технічної оцінки запропонованих комерційних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному оголошенні, але не пізніше 17:00 01.03.2024 року.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

*Додаткові застереження

Учасник цього конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього оголошення.

Учасник, надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (проведення конкурсу) за цим оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).

Контактна особа: Лариса НІКІТЕНКО телефон +380506695469

Додаток 1 Технічне завдання

Додаток 2 Форма цінової пропозиції

Додаток 3 Перелік контактів партнерів


Останні публікації цього розділу:

Тендер із закупівлі металопластикових вікон

Конкурс на закупівлю шафи металевої

Конкурс з вибору постачальника світильників, обігрівачів, термопотів та рацій у заклади освіти

Набір на безкоштовний навчально-практичний курс з написання грантових заявок та бізнес-планів

Конкурс з вибору постачальника кулерів, фільтрів для води та контейнерів для зберігання продуктів у заклади освіти.

Конкурс на закупівлю послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії