Тендер на надання послуг з розміщення інформаційних матеріалів та промо сайту
ЗАВЕРШЕНО
ГО «Комунікації для змін» запрошує взяти участь у тендері на надання послуг з розміщення інформаційних матеріалів в потягах УЗ та просування сайту за допомогою діджитал інструментів в межах грантового проекту «Українці за кордоном: відновлення та підтримка» та надіслати пропозицію до 23:59 23 лютого 2024 року.
Послуги будуть надаватись в межах проекту «Українці за кордоном: відновлення та підтримка», який фінансується ІСАР Єднання.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Мета: вибір постачальника, який зможе надати комплексні послуги з розміщення інформаційних матеріалів та промо сайту у два флайти: березень – червень 2024, жовтень – листопад 2024.
Про проєкт:
Українці за кордоном часто стикаються з необхідністю пояснювати іноземцям що саме відбувається в Україні, які причини війни, чому ми так завзято воюємо, і чому нас треба підтримувати. Також українці стикаються із випадками, коли росіяни у публічному просторі озвучують хибні твердження та вступають у словесні перепалки з ними. Такі ситуації складні навіть для людей з досвідом дискусій, оскільки емоції заважають чітко та лаконічно сформулювати думку та підібрати найбільш влучний аргумент. А для більшості пересічних українців подібні історії є дуже і дуже великим викликом. Саме тому певна частка українців за кордоном обирає мовчати та не вступати у суперечки чи намагатись пояснити іноземцям «чом заплакані очі».
Згідно з нашого аналізу інформаційного простору, питання інформаційної підтримки українських біженців щодо того як пояснювати події в Україні не є у фокусі. У 2022 році в Telegram Центрі протидії дезінформації РНБО була розміщена довідкова інформація про те як українцям поводити себе за кордоном. ЗМІ періодично піднімають цю тему, але обмежуються здебільшого сторітелінгом з досвідом українців за кордоном. Видання «Детектор медіа», а також Центр стратегічних комунікацій та інформаційної політики займаються викриттям фейків та маніпуляцій, однак їх ресурси сфокусовані на професійній та просунутій аудиторії та не ставлять перед собою мети навчити пересічних українців правильно доносити цю інформацію у простий спосіб.
За даними Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки, українці віком від 18 до 34 років мають запит щодо того як правильно комунікувати події, що відбуваються в Україні, та як себе поводити, щоб донести свою думку.
Ідея проєкту полягає в тому, щоб створити інформаційний ресурс, на якому буде зібрана інформація простою мовою з відповідями на складні запитання для комунікації українців за кордоном:
- як розповідати про Україну та її історію та пояснювати, що ми не браття з росіянами
- як пояснювати чому частина українців спілкуються російською мовою
- як пояснювати чому нас треба продовжувати підтримувати
- чому почалась війна
- чому не можна поступитися територіями заради припинення війни
- чому важливо не допускати росіян до міжнародних спортивних змагань та культурних подій тощо
На сайті буде передбачена можливість задати своє запитання.
Також на сайті будуть зібрані рекомендації щодо того, як саме поводитись під час подібних обговорень, на що важливо звертати увагу тощо.
Всі нові публікації, що з’являтимуться на сайті, будуть відразу відображатися у супроводжуючих сайт соц мережах.
Цей ресурс буде просуватись за допомогою комунікаційної кампанії у країнах, де концентруються українські біженці з кінця лютого 2022 року: Польща (24%), Німеччина (28%), Чехія (9%).
Тривалість проєкту: 16 місяців
Завдання на тендер:
- Запропонувати медійну стратегію для просування сайту діджитал інструментами протягом березня – червня 2024, яка забезпечить охоплення не менше 70% українських жінок, які проживають у Польщі, Чехії та Німеччині на частоті не менше 10 та отримати не менше 110 000 переходів на сайт протягом періоду березень-червень. (20 балів)
- Надати пропозицію щодо розміщення інформаційних матеріалів в потягах Укрзалізниці міжнародного сполучення з Польщею на 2 флайти. 1 флайт: березень – червень 2024; 2-й – жовтень-листопад 2024. (20 балів)
- Підготувати фінансову пропозицію щодо розміщення інформаційних матеріалів у потягах УЗ та діджитал промо сайту згідно інформації викладеної вище у пп.1-2 (40 балів)
- Надати підтвердження досвіду, релевантного до запиту та резюме ключових експертів, які будуть задіяні в проекті (20 балів)
Для участі в тендері запрошуємо підрядників, які відповідають наступним умовам:
- Досвід у проведенні інформаційних кампаній щонайменше 5 років
- Не бути платником ПДВ або бути звільненим від сплати ПДВ
- Мати відповідний досвід співпраці з міжнародними організаціями, громадськими організаціями та державними організаціями
Пакет документів для участі в тендері має включати пропозицію на фірмовому бланку, фінансову пропозицію, портфоліо, структуру команди та резюме ключових експертів, реєстраційні документи організації.
Як відбуватиметься оцінка пропозицій
Критеріями оцінки є пункти завдань на тендер – в дужках вказана максимальна кількість балів, які може отримати кожна пропозиція. Всі отримані пропозиції будуть порівнюватись за загальною кількістю балів.
Будь-які запитання, запити на роз’яснення щодо цього Технічного завдання повинні бути надіслані в письмовій формі не пізніше, ніж 22.02.2024 виключно на електронну адресу [email protected]. Кінцевий термін подачі пропозицій: 23.02.2024 на адресу [email protected] з темою листа «Тендер на надання послуг з розробки, програмування та підтримки сайту».
Примітки:
- Пропозиція має бути подана в національній валюті та вказано, чи пропозиція враховує ПДВ.
- У пропозиції обов’язково повинен бути зазначений термін її дії.