Керівник/ця групи з надзвичайних ситуацій /Emergency Team Leader
ЗАВЕРШЕНО
Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.
ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 650 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.
Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Керівника групи з надзвичайних ситуацій для роботи в нашому офісі у Харкові.
Керівник групи з надзвичайних ситуацій сприяє розробці територіальних стратегій, які перетворюються на плани дій і повсякденні завдання. Також забезпечує підтримку та/або технічне керівництво територіальними операціями під час контролю за діяльністю в країні.
Керівник групи з надзвичайних ситуацій буде:
- Контролювати членів гупи екстреної допомоги.
- Надавати технічну підтримку та керівництво командою.
- Забезпечувати якість планування, реалізації та подальшого контролю за всіма технічними аспектами галузевої діяльності, що впроваджується ДРБ.
- Розвивати та підтримувати ділові стосунки з відповідними зацікавленими сторонами та іншими гуманітарними суб’єктами, щоб підтримувати належне впровадження та координацію секторальної діяльності ДРБ.
Географічний охоплення: Україна – Харківська та Донецька області.
Вашими основними обов’язками будуть
Управління:
- Очолення та керування командою (включаючи планування, ефективність, благополуччя та розвиток).
- Ефективне планування та якісне виконання галузевої/допоміжної діяльності.
- Забезпечення щоденного моніторингу території.
- Оцінка щоденної якості виконаних робіт.
- Забезпечення технічної підтримки.
- Звітність.
Програмування та операційна діяльність:
- Забезпечення ефективної та результативної реалізації програм з дотриманням бюджету та робочого плану.
- Участь у підготовці щомісячних/квартальних/річних звітів, пропозицій та бюджетів для донорів.
- Керування командою під час проведення моніторингу та оцінки.
Координація та представлення інтересів:
- Співпраця з відповідними внутрішніми та зовнішніми технічними експертами з питань, що стосуються сектору.
- Представлення ДРБ на нарадах та інших відповідних технічних координаційних зустрічах.
- Забезпечення інтеграції з іншими секторами ДРБ.
Розробка проектів:
- Розробка проектних планів та бюджетів для фінансування.
- Розробка інструментарію проекту.
- Реалізація проектів та звітування.
- Моніторинг та оцінка проектів.
Логістика/Фінанси:
- Підтримка моніторингк фінансових зобов’язань і витрат відповідно до бюджетів та надання своєчасного зворотнього зв’язку щодо виконання бюджету.
- Проактивне планування та координація матеріально-технічного забезпечення та переміщення персоналу з/до різних операційних районів.
- Ініціювання закупівель та забезпечення їх виконання.
- Забезпечення своєчасної підготовки планів дистрибуції та їх передача до відділу логістики.
Як керівник групи особа, яка займає посаду, відповідає за наступне:
- Управління співробітниками, які працюють в одній сфері діяльності.
- Відповідає за своєчасне виконання узгоджених планів роботи та завдань, поставлених керівником наступного рівня.
- Найм і звільнення співробітників, проведення оцінки ефективності.
Необхідний досвід і компетенції:
- Мінімум 3 роки управлінського досвіду на середньому або вищому рівні, бажано з досвідом роботи у сфері гуманітарного реагування та захисту біженців у міжнародній НУО, агентстві ООН, профільному міністерстві або місцевому органі влади.
- Мінімум 3 роки практичного досвіду роботи у відповідному секторі в міжнародній неурядовій організації.
- Підтверджені управлінські навички та компетентність в управлінні людьми.
- Готовність до навчання та впровадження організаційних політик і процедур.
- Відмінне володіння MS Word, Excel та PowerPoint.
- Вільне володіння англійською мовою на професійному рівні.
- Досвід роботи на місцях.
На цій посаді Ви повинні демонструвати п’ять основних компетенцій ДРБ:
- Прагнення до досконалості: Ви зосереджені на досягненні результатів, забезпечуючи ефективність процесів.
- Співпраця: Ви залучаєте відповідні сторони та заохочуєте зворотній зв’язок.
- Лідерство: Ви берете на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Спілкування: Ви слухаєте та говорите ефективно та чесно.
- Демонстрація доброчесності: Ви підтримуєте та пропагуєте найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо наших цінностей та Кодексу поведінки, включаючи захист від сексуальної експлуатації, жорстокого поводження та домагань.
Ми пропонуємо:
- Контракт: Безстроковий після успішного проходження початкового 3-місячного випробувального терміну.
- Місце виконання обов’язків: м. Харків.
- Дата початку: квітень.
Заробітна плата та умови відповідно до Умов працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подачі заявки
Розглядатимуться лише вмотивовані заявки, які стосуються зазначених обов’язків і відповідають необхідній кваліфікації, надіслані разом з резюме та супровідним листом (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170351&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подання заявок: 04 березня 2024 р.
Будь ласка, зверніть увагу, що ДРБ залишає за собою право розпочати процес відбору та найняти кваліфікованого кандидата, якщо його буде визначено, до кінцевої дати подання заявок.