Офіс-менеджер/ка ЦЕДЕМ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Voyennyj-stan-56
Офіс-менеджер/ка ЦЕДЕМ

Ми, ЦЕДЕМ, – аналітично-адвокаційний центр, що працює в громадському секторі України з 2005 року, спрямовуючи свої зусилля на розвиток незалежних медіа, громадянського суспільства та побудову правової держави в Україні.

Зараз ми шукаємо відповідального/ну та організованого/ну офіс-менеджера/ку, який/а долучиться до нашої команди та допоможе забезпечити ефективне функціонування офісу.

Якими будуть ваші сфери відповідальності: 

  • забезпечення високого рівня організації та функціонування офісного простору, включаючи приймання гостей, розподіл робочих місць та забезпеченням офісних матеріалів.
  • виконання різноманітних адміністративних завдань, включаючи обробку вхідної та вихідної кореспонденції, взаємодію з кур’єрськими службами, організацію зустрічей та подій, та інші адміністративні функції за потреби.
  • забезпечення ефективного обігу документів в організації, забезпечення дотримання внутрішніх процедур роботи з документами.
  • здійснення ефективної комунікації з членами команди  та постачальниками.
  • моніторинг та контроль за витратами офісу, в тому числі управління бюджетом на офісне устаткування, матеріали та послуги.
  • надання підтримки у проведенні кадрових процесів, включаючи обробку резюме, прийом нових співробітників, підготовку документів та забезпеченням їхнього ознайомлення з організаційними процедурами.
  • організація процесу закупівель, пошук підрядників та підготовка комерційних пропозицій для придбання товарів та послуг.
  • проведення ревізій та інвентаризації майна організації
  • виконання інших адміністративно-організаційних завдань керівника.

Наші ідеальні кандидати:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року.
  • Відмінні організаційні та управлінські навички.
  • Висока відповідальність та уважність до деталей.
  • Відмінні комунікативні навички та здатність до співпраці в команді.
  • Знання офісного програмного забезпечення (MS Office, Google Suite тощо).

Розглядаємо повну зайнятість.

Розташування офісу ЦЕДЕМ – Київ. Формат зайнятості передбачатиме в основному роботу в офісі та з можливістю періодично працювати дистанційно.

Якщо ви прагнете приєднатися до нашої команди, підготуйте пакет документів до участі у конкурсі та надішліть нам до 5 березня 2024 р. на пошту [email protected]

  1. Резюме та короткий супровідний лист довільної форми (декілька абзаців).
  2. Ім’я, прізвище та контакти особи, яка може вас рекомендувати.
  3. Очікуваний розмір місячної винагороди у гривнях (зі вказівкою, чи в суму включено податки).
  4. Чи зареєстрований/на як ФОП. Якщо ні, чи готові зареєструватись.

Просимо вказати тему листа: “Пропозиція: офіс-менеджер/ка ЦЕДЕМ”.

При надсиланні документів ви даєте згоду Центру демократії та верховенства права на обробку та збереження ваших персональних даних.

Центр демократії та верховенства права – аналітично-адвокаційний центр, що працює в громадському секторі України з 2005 року, спрямовуючи свої зусилля на розвиток незалежних медіа, підтримку громадських платформ і рухів, а також побудову правової держави в Україні. Місія – сприяти розвитку суспільства активних та відповідальних громадян.

Більше про роботу Центру – у річних звітах: https://cedem.org.ua/annual_reports/ .


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка відділу гуманітарних програм

Менеджер/ка по роботі з кадрами / HR Manager

Консультант/ка-розробник/ця PL/SQL (розробка інформаційної панелі для ВПО) / PL/SQL Developer Consultant (IDP dashboard development)

Координатор/ка проєкту з надання психосоціальної підтримки дітям та дорослим шляхом розвитку мережі та розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Аналітик/иня даних у сфері геоінформаційних систем

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання