SMM-спеціаліст/ка у ГО «Молодіжна платформа»
ЗАВЕРШЕНО
1. Інформація про організацію:
Молодіжна Платформа» (ГО «Молодіжна Платформа») – громадська організація, що об’єднує молодіжних працівників, державних службовців, експертів та експерток із молодіжної політики для сталого розвитку молодіжної роботи Україні. Організація працює як експертне середовище для розробки та адвокації політики, які стосуються, або дотичні, до молоді..
Основні цільові аудиторії: Основною цільовою аудиторією організації є молодіжні працівники, працівники органів місцевого самоврядування (які дотичні до роботи із молоддю) та власне молоді люди, члени молодіжних рад та відвідувачі молодіжних центрів.
Електронна пошта: [email protected]
Фейсбук: https://www.facebook.com/platforma.molod
Інстаграм: https://www.instagram.com/ngo.youth.platform/
Телеграм: https://t.me/youthplatfotm
Сайт: https://youthplatform.com.ua/
2. Обов’язки та вимоги:
Обов’язки:
- Висвітлення діяльності громадської організації «Молодіжна Платформа» у соцмережах: написання текстів, підготовка контенту (фото, афіші, обкладинки для фейсбуку, інстаграму, телеграму) для публікацій;
- Розробка візуальних матеріалів та презентаційних текстів, брендованих матеріалів, відеороликів та інших комунікаційних ресурсів для просування;
- Підготовка прес-анонсів та прес-релізів для проєктів;
- Розвиток і підтримка сталих комунікацій зі ЗМІ, партнерами громадськими організаціями, державними організаціями тощо що пов’язані з молодіжними центрами;
- Тісна співпраця з командою для підготовки контенту про молодіжні центри та молодіжні ради та дотримання вимог донора;
- Інша діяльність, яка буде покращувати видимість ГО «Молодіжна платформа».
Вимоги:
- Досвід роботи на аналогічній позиції від 1 року (буде перевагою);
- Наявність досвіду у веденні соціальних сторінок для молодіжних центрів, молодіжних рад, громадських організацій;
- Наявність досвіду у брендингу та візуальному дизайні для ведення комунікацій;
- Наявність досвіду у складанні контент – планів та інших засобів планування ведення комунікацій.
- Досвід роботи в громадському секторі (буде перевагою);
- Наявності базових знань проєктного менеджменту;
- Володіння українською, англійською (Upper-Intermediate/Advanced) мовами;
- Здатність працювати в команді й орієнтованість на результат;
- Вміння логічно мислити та пропонувати рішення;
- Готовність багато працювати й бажання зростати професійно;
3. Технічна інформація для подачі:
Особи, які бажають податися на тендер, мають подати заявку до 23:59 години 15 березня 2024 року, що включає:
- Резюме (із вказанням релевантної освіти та дотичного досвіду);
- Рекомендовані копії дипломів, сертифікатів, які підтверджують відповідну освіту;
- Установчі документи ФОП (якщо він відкритий) – виписка з ЄДР, витяг з реєстру платників єдиного податку, довідка про відкриття рахунку ФОП з банку. Якщо ви готові відкрити ФОП протягом 1-2 днів у випадку пропозиції працювати вкажіть цю інформацію у листі/резюме;
- Контакти осіб або організацій, з якими працювали за останні 1-2 роки, що можуть надати рекомендації;
- Тривалість роботи березень 2024 – грудень 2024 (10 місяців) з можливістю продовження.
Заявку, цінову пропозицію й супровідні файли надсилайте на електронну пошту – [email protected]
Тема листа: Вакансія на посаду – SMM спеціаліст/ка
Питання чи уточнення також надсилайте на цю електронну пошту.