Запит на організацію проведення тренінгу в м.Одеса

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тренінг вебінар
Запит на організацію проведення тренінгу в м.Одеса

Фонд Terre des hommes (Tdh) заснований у 1960 році і є провідною швейцарською організацією з надання допомоги дітям.

Terre des hommes діє в Україні з 2015 року сприяючи вдосконаленню системи захисту дітей та реформуванню соціальної допомоги.

Ми також сприяємо участі дітей у розвитку їхніх громад.

В межах реалізації проекту Фонд оголошує проведення конкурсу на проведення тренінгу в м.Одеса 19-21 березня.

Специфікацію у форматі Ворд можна переглянути тут: Специфікація тренінг Одеса 19-21 березня.

Специфікація до запиту на організацію тренінгу You Create+ Positive Parenting

В рамках проєкту GIZ.

Доброго дня, шановні партнери! Просимо вас, організувати триденний тренінг, за викладеними далі параметрами:

Дата проведення тренінгу: 19.03.-21.03.2024 рік

Місце проведення: м. Одеса

Загальна кількість учасників тренінгу- 40 людина

Заїзд та проживання учасників тренінгу:

Тренера:

18.03.2024р – раннє поселення 3-х співробітників команди Tdh у 3 одномісних номери,  класу «Стандарт» зі сніданками,тур збір не враховувати,будуть накази на відрядження.

19.03.2024 р. – стандартне поселення 1 співробітника Tdh у одномісний номер, класу «стандарт» зі сніданками; тур збір не враховувати,будуть накази на відрядження.

21.03.24, на 1 номер-пізнє виселення.

Учасники:

19.03.2024р – стандартне поселення  35 учасників у 18 двомісних номері, класу «стандарт» зі сніданками;окремі ліжка.

Виїзд учасників тренінгу 21.03.24 відбувається згідно правил готелю.

Проведення тренінгу:

З 19.03 по 21.03.24, на 3 дні необхідна організація 2-х конференц-залів з місткістю – 25 людей кожен.  Для проведення тренінгу, обладнаний проектором з виводом звуку, для демонстрації відео-роликів та презентації, фліпчартом та клікером.

Організація харчування:

19.03-21.03 (3 дні)  – Організація обіду о 13:00 для 40 учасника тренінгу

19.03-20.03 (2 дні) – Організація вечері о 18:00 для 40 учасників тренінгу 

Організація кава-пауз (спільних) для 40 учасника:

19.03 – Організація 3-х каво-пауз: о 9:30; 11:30; 15:30;

20.03 – Організація 2-х каво-пауз: 11:30; 15:30;

21.03 – Організація 2-х каво-пауз: 11:30; 15:30;

А також просимо організувати 150 пляшок води об’ємом  0,5 літрів. По 20-25 штук в кожному конференц-залі, 3 дні.

Меню харчування можна надіслати на ел.почту.

Комерційну пропозицію надсилати з печаткою та підписом на ел.адресу: [email protected]

Контактний тел:0958201163


Останні публікації цього розділу:

Відбір надавача послуг із проживання, харчування та оренди конференц-залу для проведення заходу

Відкритий конкурс на закупівлю закупівлю меблів, комп’ютерної техніки та офісного обладнання

Відкритий тендер на комплектацію та оснащення місць тимчасового перебування громадян (вікна, двері, меблі, техніка, тощо)

Тендер на послуги розробки системи фінансової стійкості та фандрейзингу

Тендер на закупівлю послуг з розробки та впровадження ефективної системи моніторингу та оцінки

Тендер на закупівлю послуг з оптимізації сайту