Тендер на бізнес-супровід 15 бізнес-проектів ВПО

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
nataliatsar

тендер
Тендер на бізнес-супровід 15 бізнес-проектів ВПО

ТЕНДЕР НА БІЗНЕС-СУПРОВІД 15 БІЗНЕС-ПРОЕКТІВ, ЗАСНОВНИКАМИ ЯКИХ Є ВПО, УЧАСНИКИ АТО ТА ЧЛЕНИ СІМЕЙ УЧАСНИКІВ АТО

Місто                                 Львів

Максимальна сума      Не вказано

ОПИС

Бізнес-супровід проводиться в рамках проекту НОВИЙ ВІДЛІК 2  (www.bc-club.org.ua/novyy-vidlik-2) для внутрішньо переселених осіб, демобілізованих учасників  АТО або членів сімей учасників АТО (дружина/чоловік учасника), котрі хочуть або уже розпочали стартап проекти. Проект реалізовує ГО «Клуб Ділових Людей»  за фінансової підтримки МФ «Відродження».

Ціль проекту НОВИЙ ВІДЛІК

Мета проекту – підвищення відсотку самозайнятих осіб та рівня розвитку мікропідприємництва серед категорій населення, які найбільше постраждали від конфлікту на Сході України: ВПО, учасники АТО та члени сімей учасників АТО (чоловік/дружина)/

Завдання бізнес-супроводу:

  1. На основі попередньо сформованих бізнес-планів сприяти запуску/розвитку стартап-проектів ВПО, демобілізованих учасників АТО або членів їх сімей (дружина/чоловік учасника)
  2. Мінімізувати ризики для ВПО, демобілізованих учасників АТО або членів їх сімей (дружина/чоловік учасника) при запуску/ розширенню власної справи.

Кількість проектів                              15

Тривалість бізнес-супроводу           18 тижнів

Старт бізнес-супроводу                    4 липня 2016

Об’єм бізнес-супроводу                   3 години для кожного із 15 проектів на тиждень або всього 810 годин бізнес-супроводу протягом 18 тижнів.

Адреса проведення проекту             Львів, вул. Зелена, 109

ВИМОГИ ДО ВИКОНАВЦЯ

  1. Наявність досвіду в підрядника у бізнес-супроводі стартап-проектів. Спеціалізація підрядника – навчання та консалтинг SME (малий та середній бізнес).
  2. Бізнес-супровід усіх 15-и проектів має реалізовуватись одним підрядником, який в свою чергу може залучати власних експертів до виконання його елементів.
  3. Підрядник та його експерти повинні мати практичний досвід у бізнесі та/або у консалтингу.

ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕОБХІДНО ПОДАТИ

  1. Установчі документи юридичної особи, що подається на тендер.
  2. Опис концепції бізнес-супроводу та його формату (у довільній формі).
  3. Комерційна (цінова) пропозиція (із розрахунку вартість за 1 годину роботи експерта).
  4. Опис у довільній формі досвіду підрядника у реалізації схожої консультаційної діяльності/ у роботі з цільовою аудиторією проекту.

ПРИ ВИБОРІ ПІДРЯДНИКА БУДУТЬ ПРИЙМАТИСЬ ДО УВАГИ ТАКІ ФАКТОРИ:

  1. Досвід підрядника в бізнес-супроводі стартап проектів для SME (вага фактору – 30%).
  2. Унікальність концепції та формату бізнес-супроводу (вага фактору – 40%).
  3. Цінова пропозиція (вага фактору – 30%).

ТЕРМІН ПОДАЧІ        

  • Варіант №1: у електронному вигляді до 14:00 (понеділок) 20 червня 2016 на адресу [email protected] із темою «Заявка на участь в тендері»).
  • Варіант №2: або у письмовому вигляді до 14:00 (понеділок) 20 червня 2016 на адресу м. Львів, вул. Зелена, 109, оф. 444, ГО «Клуб Ділових Людей».

Заявки подані в один із запропонованих способів є рівноцінними.

КОНТАКТНА ОСОБА

Христина Коваль, +38 067 670 39 83, [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді