Грантовий конкурс: Розширення виробництва незалежного контенту, хвиля ІІ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

pexels-jeshootscom-442573
Грантовий конкурс: Розширення виробництва незалежного контенту, хвиля ІІ

ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки міжнародної організації Internews оголошує відкритий конкурс на участь у другій хвилі локального компонента проєкту «Розширення виробництва незалежного контенту» (Expanding Production of Independent Content, ЕРІС). До участі запрошуємо незалежні національні та регіональні медіа, а також виробників YouTube-контенту з усієї України. 

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КОНКУРСУ

Мета проєкту — підтримати формування сильного незалежного медіасектору в регіоні, що протистоїть маніпуляціям і контролю впливових осіб.

Серед завдань— виготовити та поширити високоякісний і достовірний мультимедійний контент, що висвітлює важливі питання для місцевих громад і протидіє дезінформації. 

Теми матеріалів мають стосуватися життя українців в умовах повномасштабного вторгнення РФ і викликів, з якими вони стикаються, наприклад:

  • Відбудова та відновлення України.
  • Захист довкілля та ековиклики, пов’язані з війною.
  • Підтримка України західними партнерами.
  • Історії з повсякденного життя.
  • Історії про військових, військовополонених та волонтерські ініціативи.
  • Життя ВПО: адаптація в нових громадах, історії успіху, соціальна та фінансова підтримка.
  • Матеріали на історичні та культурні теми, що приурочені до визначних подій або розповідають про життя письменників, митців, музикантів та інших діячів культури.
  • Сучасна українська культура.

БЮДЖЕТ МЕДІАПРОЄКТУ

Переможці конкурсу отримають гранти до 7 тис. доларів США* на виготовлення шести матеріалів та їхню адаптацію для поширення в соцмережах, а також консультаційну підтримку. Кошти покривають вартість виробництва, зарплату команди та інші необхідні витрати.

*Цей обсяг ресурсів буде виділений у випадку наявних коштів.

Ознайомитися та завантажити бюджетну форму можна тут.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Кожен переможець має виготовити шість мультимедійних матеріалів. Вони можуть бути об’єднані у медіапроєкт, який буде опубліковано в окремому розділі на сайті медіа (створення лендингової сторінки вітається) або у окремий плейлист на YouTube-каналі. Контент має бути цікавим, доступним, з мультимедійними та інтерактивними елементами, як-от відео, аудіо, фото, інфографіки, текст і тести.

Пріоритетні формати:

  • Лонгрід (9 тис. – 15 тис. знаків) — з ґрунтовним аналізом теми та супровідними історіями.
  • Стаття (4 тис. – 9 тис. знаків) — з лаконічним викладом інформації, відео, галереєю фото чи інфографікою. Рекомендуємо доповнювати ці матеріали щонайменше 2-3 кепшн-відео тривалістю до 1 хвилини або одним довшим — від 2 хвилин.
  • Відеоматеріали — репортажі тривалістю 2-5 хвилини, відеопрограми та інтерв’ю від 4 хвилин.
  • YouTube-контент — тривалість від 12 хвилин.  

Кожен мультимедійний матеріал потрібно адаптувати для публікації в соцмережах: візуальні картки (каруселі) для статей, YouTube Shorts та Instagram Reels для відео, Stories для просування матеріалів тощо.

Медіапартнери мають публікувати від одного мультимедійного матеріалу на місяць на власних ресурсах, зокрема в соцмережах, протягом всього періоду втілення проєкту (з травня до 31 жовтня 2024 року). Детальний контент-план має бути погодженим з «Інтерньюз-Україна» після оголошення переможців. Після публікації матеріалів учасники повинні ділитися показниками переглядів та ключовими результатами проєктів. 

«Інтерньюз-Україна» також має право публікувати та поширювати виготовлені матеріали.

Медіапартнери мають брати участь в усіх заходах, передбачених проєктом, як-от консультації з медіаекспертами, квартальні флештоки, онлайн- та офлайн-зустрічі тощо.

ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ

  • Незалежні національні чи регіональні медіа, або виробники YouTube-контенту, які мають статус юридичної особи (ГО, ТОВ, ФОП тощо).
  • Щонайменше два роки присутності на медіаринку.
  • Гнучкість та спроможність виконувати завдання відповідно до визначених термінів та умов.
  • Незалежна редакційна політика та/або наочне слідування професійним журналістським стандартам й етики.

ВИМОГИ ДО ЗАЯВОК

  • Загальна презентація, портфоліо з щонайменше трьома прикладами мультимедійних матеріалів. Інші формати контенту розглядатимуться, якщо вони доводять експертність учасника у виготовленні мультимедійних матеріалів.
  • Концепція ідеї медіапроєкту містить щонайменше 2-3 теми для майбутніх матеріалів і деталізацію мультимедійних елементів, які використовуватимуться.
  • Бюджет на виготовлення медіапроєкту/серії матеріалів включно з витратами на заробітні плати.

Для участі в конкурсі, будь ласка, заповніть форму

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

  1. Оцінка технічної пропозиції (концепція медіапроєкту), зокрема відповідність вимогам конкурсу.
  2. Оцінка фінансової пропозиції (бюджет), яка не перевищує 7 тис. доларів США на виготовлення шести мультимедійних матеріалів.

Переможців визначатиме Конкурсний комітет:

  1. Оцінювання технічної пропозиції (концепції медіапроєкту/серії матеріалів) — 90% загальної оцінки.
  2. Оцінювання фінансової пропозиції (бюджету) — 10% загальної оцінки.

За результатами конкурсу буде відібрано 12 учасників відповідно до кількісних квот у чотирьох категоріях:

  • три медіапартнери, які брали участь у попередньому раунді проєкту ЕРІС;
  • два національних медіа;
  • п’ять регіональних медіа;
  • два виробники YouTube-контенту.
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Якість і зрозумілість ідеї (до 60 балів)

  • відповідність тематиці проєкту;
  • оригінальність та креативність ідеї;
  • чітка концепція та детальний опис ідеї;
  • потенційне охоплення та вплив ідеї;
  • заплановане використання мультимедійних інструментів.

Відповідність конкурсанта та спроможність виготовити контент очікуваної якості (до 30 балів)

  • статус юридичної особи;
  • досвід роботи на медіаринку від двох років;
  • незалежна редакційна політика та/або дотримання професійних стандартів журналістики й журналістської етики;
  • гнучкість і спроможність виконувати завдання відповідно до визначених термінів та умов;
  • наявність активного сайту або YouTube-каналу (як основної платформи для дистрибуції) та сторінок у соціальних мережах.

Критерії оцінки фінансової пропозиції (бюджету):

  • Відповідність бюджету та обґрунтування витрат (згідно з ринковими цінами) — до 5 балів.
  • Деталізація витрат та опис бюджету — до 5 балів.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ

Зацікавлені медіа та виробники контенту можуть подати заявку до 31 березня 2024 року включно.

За додатковою інформацією звертайтеся до Олександри Лисенко, редакційної координаторки проєкту, [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг із організації Навчального візиту до Польщі

Конкурсна закупівля "Організація некапітальних покращень у приміщеннях для молодіжної роботи"

Тендерна закупівля на обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту санвузлів

Тендер на укладання разового договору на ремонт чотирьох санвузлів та чотирьох душових кімнат

Тендер на укладання разового договору на ремонт трьох кухонь та трьох санвузлів, м. Запоріжжя

Надання послуг перевезень в межах реалізації проєкту УВКБ ООН