Комунікаційний(-а) менеджер(-ка)
ЗАВЕРШЕНО
Давай познайомимося.
“Обʼєднання ромських жінок “Голос Ромні”” працює на користь ромських жінок, спрямовуючи свою увагу на їхні права, емансипацію та розвиток. Головна мета організації полягає в підтримці жінок ромської спільноти, наданні їм можливостей для освіти, самореалізації та участі в суспільному житті.
Що у нас є:
- Поетапна адаптація на посаді;
- План навчання професійним завданням;
- Постійна співпраця з колегами, які готові допомогти та підказати;
- У нас відсутня бюрократія, рішення приймаються швидко;
- І, звичайно, здоровий глузд і почуття гумору.
Тепер про наші очікування від спеціаліста_ки, якого_у шукаємо:
- Освіта (журналістика, PR або суміжні спеціальності);
- Готовність працювати з великим обсягом завдань та інформації;
- Високий рівень письмової та усної комунікації;
- Розуміння правозахисного контексту, наявність гендерно чутливої оптики, навички інклюзивної комунікації;
- Висока відповідальність та орієнтованість на результат;
- Повага до різноманітності, інклюзії, нульова толерантність до дискримінації за будь-якою ознакою (вік, стать, гендерна ідентичність, сексуальна орієнтація, раса, національна чи етнічна ознака, тощо);
- Уміння працювати з великим обсягом інформації та документообігом, багатозадачність;
- Впевнене володіння таск менеджерами (Trello), офісними програмами (Microsoft Office), графічними редакторами (Canva, Adobe Photoshop), інструментами AI;
- Розуміння процесу відеовиробництва, написання сценаріїв, брифів для операторів та режисерів монтажу буде перевагою;
- Англійська мова: B1/B2;
- Досвід роботи у громадській організації/благодійному фонді буде перевагою.
Основні обов’язки
- Розробка та впровадження комунікаційної стратегії організації з акцентом на підвищення її видимості та впливу;
- Координація та виконання медіа планів та кампаній відповідно до стратегії;
- Комунікаційний супровід проектної діяльності;
- Участь у розробці та впровадженні адвокаційної стратегії, підготовці публічних заходів;
- Написання офіційних листів, інформаційних розсилок для національних та міжнародних партнерів;
- Співпраця з командою щодо визначення поточних тем і заходів для висвітлення їх на всіх платформах організації: Instagram, Facebook, LinkedIn , включаючи соціальні мережі та, наповнення веб-сайту;
- Взаємодія з медіа та ЗМІ, включаючи роботу з запитами, підготовку прес-релізів та інших матеріалів;
- Створення візуального контенту для просування діяльності організації, включаючи фото- та відеоматеріали;
- Створення друкованих інформаційних матеріалів (ліфлети, звіти, зовнішня реклама) та участь у створенні брендованої продукції організації;
- Робота із документацією та звітністю, пов’язаної із інформаційною діяльністю в межах проєктів.
Умови роботи:
- Дружній та креативний колектив;
- Комфортний офіс з кухнею;
- Можливість додаткового навчання, участь у тренінгах;
- Внутрішня адаптація та підтримка на старті роботи.
Для зв’язку – [email protected]