Інспектор з кадрів та адміністративних питань/ Human Resources, Administration Assistant
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Датської Ради у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.
ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, економічного розвитку, відбудови житла та розселення та гуманітарного роззброєння та миробудівництва (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.
Загальні цілі посади:
Інспектор з кадрів та адміністративних питань забезпечує безперебійну роботу офісу ДРБ, що базується в Херсоні. В обов’язки входить виконання адміністративних завдань (подальша підтримка в отриманні адміністративних дозволів, управління закупівлями канцелярського приладдя, бронювання поїздок, відстеження завдань, пов’язаними з приміщеннями, та виконання інших обов’язків за призначенням) та кадрових завдань (загальна підтримка в наборі персоналу, підтримка в процесах управління персоналом та документації). Виконуючи ці обов’язки, ця роль сприяє підтримці ефективної діяльності ДРБ у Херсонській області. Працівник повинен бути здатним приймати самостійні рішення і дії у своїй сфері діяльності, допомагаючи виконувати основні вимоги організації та сприяти розвитку групи реагування.
Вашими основними обов’язками будуть:
- Виконувати адміністративні завдання згідно принципів ДРБ.
- Підтримка із завданнями, пов’язаними з персоналом, включаючи проведення інтерв’ю та перевірки рекомендацій, збір та сканування документів.
- Допомагати в адаптації та брати участь в адміністративному інструктажі нових кадрів.
- Управління завданнями, пов’язаними з приміщеннями, включаючи зв’язок з орендодавцями, підготовку та підтримку угод та вирішення питань, пов’язаних з офісами та гостьовими будинками. Підтримка у вирішенні завдань, пов’язаних з фінансами, включаючи обробку дрібної готівки, якщо вас попросять.
- Підтримувати в закупівлях, пов’язаних з офісом, включаючи замовлення та зберігання канцелярських товарів.
- Надавати підтримку різним відділам у завданнях введення даних.
- Бронювати готелі/поїздки для співробітників ДРБ, включаючи національні та міжнародні подорожі.
- Отримувати і відправляти офіційну кореспонденцію і вести її облік.
- Подальші дії та підтримка з адміністративними дозволами. Контроль за дотриманням міжнародного кодексу поведінки організації, внутрішніх та донорських інструкцій/процедур щодо закупівель ДРБ, щоб уникнути конфлікту інтересів.
- Виконувати спеціальні офісні завдання (наприклад: закупівлі, обслуговування офісу, пошук приміщень).
- Брати участь в організації навчання.
- Завдання та обов’язки, визначені в цій посадовій інструкції, не є вичерпними і залежать від потреб проекту.
Для того, щоб бути успішним у ролі Інспектора з кадрів та адміністративних питань, ми очікуємо мінімум 1 рік досвіду роботи у відповідній сфері. Також ми очікуємо:
- Знання херсонського місцевого громадянського суспільства є перевагою.
- Бажані навички роботи в Microsoft Office, зокрема Excel, Word, досвід роботи з ERP системами.
- Аналітичний склад розуму, уважність до деталей, комунікабельність.
- Високий рівень професійної етики та розуміння політики конфіденційності.
- Знання Англійської на рівні вище середнього або вище є обов’язковим.
- Вільне володіння українською.
Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:
- Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
- Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
- Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
- Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
- Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.
Ми пропонуємо:
Контракт: безстроковий контракт після успішного проходження 3-х місячного випробувального терміну;
Рівень: І — неуправлінський
Місце виконання обов’язків: Херсон
Дата початку: якомога швидше
Заявки відкриті лише для громадян України. Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування Датської ради у справах біженців.
Процес подачі заявки:
Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170212&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подачі заявок: 1 квітня 2024 року.