Фахівець/чиня Інформаційного Центру

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy_dfrfycsz_4 prostirjob
Фахівець/чиня Інформаційного Центру

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Фахівець\чиня Інформаційного Центру.

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує. 

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:  

  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення  від зробленого внеску  
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим. 

Інформаційний центр (ІЦ) Товариства Червоного Хреста України – проект, який створений для допомоги людям в потребі. Бенефіціари звертаються до нас за інформаційною підтримкою та консультацією щодо отримання різних видів допомоги. 

Обов’язки: 

  • Прийом вхідних дзвінків
  • Інформаційна підтримка населення
  • Обслуговування гарячої лінії – робота зі скаргами та побажаннями
  • Надання бенефіціарам інформації по Мінвет: послуги, програми і т.д.
  • Перенаправлення (за потреби) запитів від отримувачів допомоги та громад до операторів інших відділів
  • Внесення даних до CRM-системи
  • Реєстрація зворотного зв’язку від отримувачів допомоги та громад
  • Надання дистанційної першої психологічної допомоги та психосоціальної підтримки населенню
  • Здійснення вихідних інформаційних дзвінків
  • Ведення бази бенефіціарів
  • Обробка звернень по електронній пошті
  • Обробка звернення по веб чатам
  • Обробка звернень в соціальних мережах та месенджерах (Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook, Instagram)
  • Дотримання субординації та правил внутрішнього розпорядку роботи у офісі
  • Наставництво
  • Проходження всіх необхідних навчань
  • Підготовка звітності за результатами роботи
  • Консультування Ветеранів війни та членів їх сімей по загальним питанням.
  • Виконувати усі функції супервайзера та/або фахівця з якості та навчання ( за потреби, враховуючи навантаження) за погодженням з керівником Інформаційного центру.

Вимоги:  

  • Повна або не повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (бакалавр, магістр, спеціаліст) та підвищення кваліфікації.

Компетенції:

  • Спілкування.
  • Співпраця та робота в команді.
  • Вміння приймати рішення.
  • Співпраця з партнерами/підрядниками, місцевими організаціями.
  • Вміння застосовувати нестандартні/інноваційні рішення в роботі.
  • Побудова довіри.

Товариство Червоного Хреста України пропонує: 

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

Робоче місце: м.Львів

Випробувальний термін – 3 місяці. 

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected]

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з проведення оцінки системи забезпечення найкращих інтересів дитини

Експерт/ка зі створення соціального центру (віддалених робочих місць)

Тренер/ка з управління випадками

Тренер(ка) з міжсекторальної взаємодії

Тренер(ка) з надання соціальної послуги Позитивне батьківство

Експерт/ка з міжсекторальної взаємодії