Тендер на закупівлю палива

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер-tender-1-10-300x225
Тендер на закупівлю палива

Благодійна організація «Парафіяльний благодійний фонд «Карітас Кривий Ріг» в рамках проекту «Житло для вразливих домогосподарств в Україні ІІІ» оголошує тендер на закупівлю палива.

Карітас України є членом Caritas Internationalis, однієї з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі, і має мережу з понад 40 місцевих організацій по всій Україні. Національні представництва Карітасу знаходяться в Києві та Львові.

Карітас України розробляє та реалізує національні програми соціальної допомоги та підтримки найбільш незахищених верств населення України незалежно від національності та віросповідання. З цією метою він отримує приватні пожертви та державне фінансування від різних донорів.

 НОМЕР ЗАПИТУ – RFQ

2903

МЕТА ЗАМОВЛЕННЯ:

Забезпечити паливом автомобілі , які  здійснюють виїзди на постраждалі території для надання допомоги.

 

ПОЧАТКОВА ДАТА:

29 березня 2024 року

ДАТА ЗАКРИТТЯ / КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЙ:

12 квітня 2024 року 15:00 (по Києву)

АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ, НА ЯКУ НЕОБХІДНО НАДСИЛАТИ ДОКУМЕНТИ:

[email protected]

ЗАПИТАННЯ НАДСИЛАТИ НА АДРЕСУ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:

[email protected] 
(Тема електронного листа має включати номер запиту пропозицій) 

  1. I. Предметом закупівлі є паливо для автомобілю, а саме бензин А-95 на суму 233 350 грн (двісті тридцять три тисячі триста п’ятдесят грн. 00 коп.) (4400л).

Періодичність закупівлі 1 раз на місяць по 367 літрів, терміном до 31.12.2024 року.

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/акт виконаних робіт).

  1. II. Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається).
  4. Оригінал Рахунка-фактури.
  5. Зразок договору купівлі-продажу.
  6. Документи, що підтверджують якість товару.
  7. Інші документи, якщо вважає за необхідне.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення.
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора.
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг.

Примітка: за інших рівних умов перевага буде надана учаснику, що запропонує найнижчу ціну.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 11 квітня 2024 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) і надіслані в запечатаному конверті  за адресою: м. Кривий Ріг, відділення Нова пошта №24 до 11.04.2024 року із зазначенням на конверті назви постачальника, “Відкритий тендер: надання товарів та послуг” в рамках проекту  “Житло для вразливих домогосподарств в Україні ІІІ”, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 12.04.2024 року 15-00 год., розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше, ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 13.04.2024 року.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними

III УМОВИ:

  • Місце доставки: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг;
  • Умови оплати: безготівковий розрахунок;
  • Валюта: UАН;
  • Термін дії гарантії фіксованої ціни пропозиції: до 31 грудня 2024 р.
  • Мова: вся документація українською.

IV ГРАФІК ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ:

Етапи

Дата

Час

Кінцевий термін подання пропозицій

12/04/2024

15:00

Оцінка пропозицій

13/04/2024

18:00

Оголошення переможця торгів

14/04/2024

15:00

Підписання договору (планується)

17/04/2024

 

* Під час періоду уточнень учасники  можуть задавати питання чи вимагати уточнення від Замовника щодо технічних вимог до предмету закупівлі та/чи вимог до кваліфікації Учасників. 

1. Участь та кваліфікація

Конкурс відкритий для всіх постачальників товарів, які можуть надати відповідні до запиту товари (Товариства з обмеженою відповідальністю та Фізичні особи-підприємці як на загальних умовах оподаткування, так і неплатників Податку на додану вартість).

Зверніть увагу, що претенденти повинні подати свої пропозиції, які включають усі податки та збори згідно українського законодавства (в . ч. ПДВ) та/або вказати пільгу та підставу, згідно з якої постачання Товару звільняється від певних податків/зборів. 

2. Терміни та місце надання послуг

Очікуваний термін поставки товару: максимально короткі терміни поставки, але не пізніше 14 днів з моменту укладення Договору про закупівлю.

Місце поставки: м. Кривий Ріг

3. Валюта

Пропозиції повинні бути представлені в гривнях.

4. Термін дії пропозиції

Пропозиція повинна бути дійсна протягом 1 місяця.

5. Мова тендеру

Пропозиції, уся кореспонденція та документи, що стосуються тендеру, мають бути складені англійською або українською мовою.

6. Зміст тендерного пакету

Учасників тендеру просять заповнити надіслати наступний пакет тендерної документації:

  1. Заповнений Додаток 1 (всі вкладки, включно з комерційною пропозицією) у форматі pdf (підписаний) та окремо у форматі xlsx.
  2. Реєстраційні документи: витяг та виписка з ЄДР про державну реєстрацію, витяг з реєстру платників податків, Статут (для ТОВ), інші документи за наявності.
  3. Підтвердження (в довільній формі) про відсутність боргів щодо сплати податків.
  4. Авторизаційний лист (в довільній формі) Виробника, або Офіційного представника Виробника в Україні, або Офіційного дистриб’ютора Виробника в Україні, що підтверджує повноваження претендента на продаж (реалізацію) Товару на території України в необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, а також на обслуговування такого Товару в Україні.
  5. Інформацію, що підтверджує досвід поставки подібних товарів в Україні: референс-листи, контракти, інше.

7. Оцінка тендерів

Відповідно до правил закупівель Карітас України, Тендерний Комітет із кваліфікованих співробітників Карітас оцінить усі пропозиції та вибере найкращого постачальника послуг на основі наступних критеріїв:

  • Комерційна складова пропозиції – вага 70%
  • Спроможність та відповідність технічним вимогам (кваліфікація, відповідності технічних вимог, терміни надання послуг, досвіт надання аналогічних послуг, наявність відгуків) – вага 30% 

У випадку ненадання учасником документів або надання їх не в повному обсязі, такий учасник може бути дискваліфікований, після чого, Замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначив Тендерний Комітет з тих, що залишились.

Карітас України не несе відповідальності за оплату будь-яких зборів понесених Постачальником товарів/послуг, а також за будь-які пошкодження товарів (аварії, крадіжки або втрати товару) до моменту передачі товару Замовнику.

8. Контрактування

За результатами здійснення закупівлі Замовник та Учасник укладають 3-х сторонні договори не раніше, ніж через 3 робочих дня після надсилання листа з рішенням Тендерного Комітету про присудження контракту. 

Додатки, які учасники мають заповнити:

Додаток до тендерного

оголошення від 05 лютого 2024 року.

 

                                                               ЗРАЗОК

                              ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

м. Кривий Ріг «____» ______________ року

_______________________________________________________________________________ (повне найменування постачальника), (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, місцезнаходження), надає свою пропозицію БФ «Карітас Кривий Ріг » щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на ____________________________________ (найменування товарів/послуг), згідно з вимогами, висунутими БФ «Карітас Кривий Ріг» згідно тендерного оголошення про _______________________ від ____________року.

Вивчивши тендерні вимоги БФ «Карітас Кривий Ріг» _________________________ (повне найменування постачальника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари відповідно до наступних умов:

  1. Найменування товарів: ____________________.
  2. Якість товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Строк надання поставки товару: __________________.
  4. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  5. Опис/характеристика товарів: _______________________.
  6. Умови оплати: _______________________________.
  7. Умови, які необхідно виконати організації для отримання товарів: _____________________.
  8. Податковий статус постачальника: _________________________
  9. КВЕД:______________________

 

Загальна вартість цієї пропозиції _________, 00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ

До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару

 

ПІБ уповноваженої                                                                                        Підпис, печатка


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді