Бухгалтер(ка)/фінансист(ка) в Агенцію регіонального розвитку в Тернопільській області
ЗАВЕРШЕНО
ВАКАНСІЯ: Бухгалтер/фінансист в Агенцію регіонального розвитку в Тернопільській області (за підтримки проекту «Згуртованість та регіональний розвиток України, UCORD»)
Місце роботи: Україна, м.Тернопіль, офіс АРР в Тернопільській області, повний робочий день
Очікувана дата початку: 8 квітня 2024 року
Форма працевлаштування: основна робота по трудовому договору
Опис контексту для виконання завдання
Агенція регіонального розвитку в Тернопільській області – експертний, організаційний та комунікаційний хаб, який надає підтримку бізнесу, підприємцям, інвесторам та органам місцевого самоврядування. У тісній взаємодії з усіма зацікавленими сторонами АРР спрямовує зусилля на підтримку проектів для стійкого розвитку регіону.
Агенція регіонального розвитку в Тернопільській області є однією з пілотних областей Швейцарсько-українського проєкту “Згуртованість та регіональний розвиток України”, UCORD і реалізовуватиме заходи в межах грантової програми від проєкту UCORD. Агенція шукає в штат бухгалтера, який працюватиме на постійній основі в АРР та здійснюватиме, окрім основних завдань відповідно до посадової інструкції, фінансовий супровід проекту.
Проєкт “Згуртованість та регіональний розвиток України, UCORD – це проєкт технічної допомоги, який підтримується Швейцарією через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва в Україні (SDC) і виконується консалтинговою компанією NIRAS Sweden AB.
Проєкт UCORD спрямований на зміцнення співпраці громадян, бізнесу та органів державної влади з відновлення та регіонального розвитку, що сприятиме покращенню якості життя, стійкості, миру та соціальній згуртованості в Україні. Проєкт впроваджується у 4 пілотних областях України: Хмельницькій, Сумській, Тернопільській та Вінницькій. Набутий досвід та напрацювання поширюватимуться відтак на національному рівні.
Необхідні навички та знання:
- нормативні, методичні та інші керівні матеріали з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності;
- облікова політика, система регістрів обліку, правила документообігу й технологія оброблення облікової інформації на підприємстві;
- план рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій;
- система і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю;
- основи трудового законодавства, правила та норми охорони праці;
- ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності на підприємстві;
- ведення бухгалтерського обліку операцій при отриманні і використанні грантів, кредитів, безповоротної фінансової допомоги та інших фінансових надходжень;
- володіння ПК на рівні користувача з обов’язковим знанням операційної системи Microsoft Windows (Word, Exel, PowerPoint, Outlook та інші), та інших спеціалізованих програм ведення бухгалтерського обліку на підприємстві;
- володіння системами інтернет-банкінгу та інших систем безготівкового розрахунку.
- володіння англійською мовою вітається.
Основні посадові інструкції
- Самостійно і в повному обсязі веде облік активів, запасів, коштів, розрахунків, власного капіталу та зобов’язань, доходів та витрат за прийнятою в Агенції формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності установи й технології оброблення даних.
- Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.
- За погодженням з директором Агенції, подає в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань.
- Бере участь у проведенні інвентаризації активів і зобов’язань, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки й псування активів Агенції, у перевірках стану бухгалтерського обліку Агенції.
- Готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку Агенції.
- Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом встановленого терміну.
- Бере участь у підготовці пропозицій щодо:
- Внесення змін до обраної облікової політики, удосконалення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу;
- Розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності й контролю господарських операцій;
- Забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, залучення та використання грантових коштів, залучення та погашення кредитів, регулювання діяльності Агенції та інших питань, пов’язаних з інформацією про фінансове становище Агенції та результатів її діяльності.
- Підготовка звітності та документації в рамках реалізації проекту UCORD.
Досвід
- Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (облік і аудит, або фінанси).
- Мінімум 2 роки професійного досвіду.
- Досвід роботи фінансовим менеджером або бухгалтером в міжнародних проектах буде вважатися перевагою.
Додаткові вміння та навички, що вважатимуться перевагою:
- Вміння працювати з електронними таблицями Excel.
- Володіння англійською мовою.
Для участі в процедурі відбору просимо надіслати на пошту [email protected]:
- Резюме у довільній формі, яке демонструє досвід та навички кандидата
- Короткий мотиваційний лист
У темі листа вказати “Бухгалтер АРР”
Всі кандидати, що надсилають свої резюме пройдуть коротку співбесіду 16.04.2024 з конкурсною комісією АРР в Тернопільській області.