Надання послуг групових та індивідуальних супервізій для учасників тренінгу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


фото на сайт
Надання послуг групових та індивідуальних супервізій для учасників тренінгу

 

ДАТА: 29 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ПРОЦЕСІ ЗАКУПІВЛІ: № RFQ 2024-059 НА НАДАННЯ ПОСЛУГ ГРУПОВИХ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИХ СУПЕРВІЗІЙ ДЛЯ  УЧАСНИКІВ ТРЕНІНГУ УП+,  В МЕЖАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРАКТУ УВКБ ООН “КОМПЛЕКСНА ДОПОМОГА У СФЕРІ ЗАХИСТУ ТА ЖИТЛА ДЛЯ ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ, РЕПАТРІАНТІВ ТА ЛЮДЕЙ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВІД ВІЙНИ”

(КОД КОНТРАКТУ 21141Y24M162685)

ДАТА ТА ЧАС ЗАКРИТТЯ: 08 КВІТНЯ 2024 РОКУ – 15:00 год.

ВАЖЛИВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЕТИЧНУ ПОВЕДІНКУ

Ні за яких обставин постачальник не повинен платити ГО «Проліска» або співробітнику ГО «Проліска» за подання пропозиції або за укладання Договору. До переліку належать будь-які подарунки, послуги, гостинність, тощо для співробітників. Зверніть увагу, що ГО «Проліска» радить своїм постачальникам не пропонувати співробітникам ГО «Проліска» жодних подарунків, послуг, гостинності тощо. Пам’ятайте, що в разі здійснення виплати або надання подарунків або послуг, буде негайне припинення дії Договору з постачальником, і постачальник буде дискваліфікований з усіх майбутні проведеннях процедур закупівель ГО «Проліска». Радимо ознайомитися з Кодексом поведінки постачальників ГО «Проліска», зокрема його статтями 18-21 про етичну поведінку.

ПЕРЕДМОВА ПРО ГО «ПРОЛІСКА»

ГО «Проліска» – некомерційна, неполітична гуманітарна організація, що з 2014 року надає всебічну допомогу та захист населенню, що постраждали від конфлікту на Сході України.

Більш детальну інформацію про ГО «Проліска» можна знайти на веб-сайті: https://proliska.org/.

  1. ПОТРЕБИ

ГО «Проліска» пропонує потенційним постачальникам надати тендерну пропозицію щодо надання послуг групових та індивідуальних супервізій для  учасників тренінгу УП+, психологів ГО «Проліска» та партнерських організацій :

       ЛОТ 1: Послуги індивідуальних супервізій для 4-ох консультантів УП+;

       ЛОТ 2: Послуги індивідуальних супервізій для 5-ох консультантів УП+;

       ЛОТ 3: Послуги проведення групових супервізій.

       Супервізор повинен:

  • надавати індивідуальну технічну супервізію по графіку супервізій для 4-ох консультантів УП+ за Лотом 1 та для 5-ох консультантів УП+ за Лотом 2 УП+;
  • провести 13 індивідуальних технічних супервізій для кожного консультанта УП+ (7 супервізії для 1-ого клієнта, 3 супервізії для 2-ого клієнта, 3 супервізії для 3-ого клієнта).
  • звітувати після проведення кожної індивідуальної технічної супервізії заповнюючі онлайн форму;
  • мотивувати консультантів УП+ на заповнення онлайн форми оцінювання психоемоційного стану клієнта протягом супервізійної частини їхнього навчання;
  • підготувати матеріали та провести не більше 5 групових супервізій для консультантів УП+ у ко-фасилітаціїї з іншим тренером-супервізором. Кількість групових супервізій залежатиме від прогресу УП+ консультантів у їхній роботі з трьома клієнтами;
  • звітувати про проведення групової супервізії для консультантів перед наймаючою організацією;
  • підготувати матеріали групової супервізії та погодити їх з ПЗПСП координатором\заступником координатора Філіїі Асоціації «Medicos del Mundo» в Україні;
  • щомісячно надавати звіт про виконання плану роботи, який містить інформацію щодо кількості індивідуальних та групових супервізій, загальної кількості клієнтів, які отримують інтервенцію від консультантів УП+.

       Одна індивідуальна супервізійна зустріч має тривати 30-60 хвилин та має відбуватися після кожної зустрічі з 1-м клієнтом. Індивідуальні супервізійні зустрічі для 2-ого та 3-ого клієнтів відбуватимуться одночасно та проводитимуться після першої, третьої та останньої зустрічі з клієнтом.

       Одна групова супервізія триває – 3 години, модальність – онлайн. Мінімум 1 групова супервізія в місяць починаючи з 1-ого кліента;

       У зв’язку із  потребою у проведенні великого об’єму індивідуальних та групових супервізій, за Лотом 1 потреба у супервізорах – 2 супервізора (по 52 послуги кожен супервізор), за Лотом 2 потреба у супервізорах – 1 супервізор (65 послуг), за Лотом 3 потреба у супервізорах – 2 супервізора (по 5 послуг кожен супервізор) у ко-фасилітаціїї з іншим тренером-супервізором.

Період надання послуг: 10 квітня 2024 р. – 31 липня 2024 р.

Місячна оплата за послуги супервізора розраховується по загальній кількості індивідуальних та групових консультацій на місяць.

ГО «Проліска» повідомляє, що Ви можете подати свою тендерну пропозицію на всю закупівлю № RFQ 2024-059 або за окремим Лотом.

ГО «Проліска» проведе оцінку для кожного Лота окремо. Постачальники можуть подати тендерну пропозицію на один або два Лота. Будь ласка, зверніть увагу, що часткова пропозиція для будь-якого лота не буде прийнята.

ВАЖЛИВО:

Детальну інформацію про послуги супервізора наведено в Додатку А до цього документа.

Зазначте, будь ласка, в своїй пропозиції (Додаток А) наступну інформацію  щодо послуг за принципом «все включено»:

  • Валюта тендерної пропозиції та взаєморозрахунків – українська гривня;
  • Умови оплати: безготівкова форма;
  • Ціна за одиницю наданих послуг;
  • Фактом надання тендерної пропозиції учасники тендеру гарантують збереження своєї оголошеної ціни протягом проведення тендеру та до моменту поставки.

Якщо у Вас не має можливості надати пропозицію (Додаток А), надайте комерційну пропозицію або надайте, будь-ласка, рахунок на оплату.

Оплата здійснюватиметься згідно із загальними умовами закупівлі товарів в безготівковій формі, у валюті – гривня. Ваша пропозиція повинна бути чинною щонайменше 30 днів.

Потенційні учасники закупівлі зобов’язані подавати будь-який запит щодо роз’яснення цього Запрошення до участі у процесі закупівлі виключно на електронну адресу: [email protected].

Кінцевий термін надходження запитів – 08 квітня 2024 року до 12:00.

  1. ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ.

Ваша завірена підписом та печаткою (за наявності) пропозиція (Додаток А, комерційна пропозиція або рахунок на оплату) повинна бути подана не пізніше 08.04.2024 р. 15:00 год. електронною поштою у форматі PDF та у форматі Excel на адресу [email protected].

Реєстраційна форма постачальника: Вам слід заповнити, підписати та надіслати Додаток В «Реєстраційна форма постачальника».

Кодекс поведінки постачальника ГО «Проліска»: Вам слід чітко зазначити у своїй пропозиції, чи погоджуєтесь Ви з Кодексом поведінки постачальників (Додатку С).

Копія сертифікату, що засвідчує наявність 60 годин проведених супервізій.

Копія диплому про вищу психологічну освіту.

Звертаємо Вашу увагу, що нечитабельні пропозиції не підлягають розгляду.

Зазначте, будь ласка, в темі листа:  RFQ 2024-059 та назву Вашої компанії.

Також учасники можуть надати свої тендерні пропозиції на паперовому носії, скориставшись послугами Укрпошти, Нової Пошти, кур`єрської доставки, або доставити конверт самостійно, опустивши його у поштову скриньку, розміщену при вході офісу ГО «Проліска», за адресою:

89421, Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43.

На конверті має бути чітко зазначена назва тендера, його номер та адресат, що зазначено нижче:

ОСОБІ, ВІДПОВІДАЛЬНІЙ ЗА ВІДКРИТТЯ КОНВЕРТІВ З ТЕНДЕРНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ/ПРОПОЗИЦІЯМИ, RFQ 2024-059

ГО «Проліска»

89421, Закарпатська область, Ужгородський р-н, с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43.

Тендерні пропозиції на паперовому носії, подані будь-яким іншим чином, не приймаються.

Учасники тендерного відбору повинні гарантувати збереження ціни та пропозиція повинна бути чинною щонайменше 30 днів. Після закриття тендеру учасники, які подали пропозиції, не мають права змінювати умови та ціни в пропозиції. З цієї причини радимо Вам ретельно підійти до підготовки пропозиції. Стандартні умови оплати ГО «Проліска» – 30 днів після доставки товарів або послуг та їх прийняття ГО «Проліска».

Вся необхідна інформація за посиланнями нижче:

Запрошення   http://surl.li/sbgnt

Додаток А      http://surl.li/sbgob

Додаток В      http://surl.li/sbgok

Додаток С      http://surl.li/sbgos

Щиро дякуємо за увагу.

Чекаємо на Ваші пропозиції !

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з налаштування та впровадження CRM системи

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання