Пошук підрядника на надання послуг комунікаційної агенції повного циклу для комплексного просування діяльності
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Об’єднання дружин і матерів Захисників України» оголошує збір комерційних пропозицій щодо визначення підрядника на надання послуг комунікаційної агенції повного циклу для комплексного просування діяльності.
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України.
Від потенційного підрядника ми очікуємо:
1. Розробка стратегії комунікації:
- Проведення досліджень для кращого розуміння цільової аудиторії ГО та ефективності комунікаційних кампаній.
- Розробка комплексної стратегії комунікації для ГО, яка буде відповідати цілям організації та враховувати особливості цільової аудиторії.
- Визначення ключових меседжів та каналів комунікації.
- Розробка плану дій з реалізації стратегії комунікації.
- Аналітика та звітність: надання звітів про результати комунікаційних кампаній, їх аналіз та покращення.
2. Розміщення реклами:
- Розробка та реалізація рекламної кампанії на різних платформах, таких як Google Ads, Facebook Ads, YouTube тощо.
3. SMM
- Розробка та реалізація SMM-стратегії для Facebook, Telegram та Linkedin (головного офісу та підрозділів), що відповідає цілям і цінностям ГО;
- Створення контент-плану та публікація контенту, який буде цікавим та корисним для цільової аудиторії.
- Залучення та модерація аудиторії, формування спільноти.
- Співпраця з іншими відділами та командами ГО для створення контенту.
- Аналіз результатів та внесення змін до стратегії.
- Розробка шаблонів для публікацій, які керівниці філій зможуть використовувати самостійно.
4. Зв’язки з громадськістю:
- Допомога у налагодженні зв’язків з медіа та міською владою.
- Підготовка та розповсюдження прес-релізів про діяльність ГО.
- Допомога у організації і підготовці прес-конференцій та інших заходів для підвищення обізнаності про діяльність організації.
- Підготовка до спілкування зі ЗМІ, міською владою та громадськістю та надання їм інформації про діяльність ГО.
5. Дизайн:
- Адаптація існуючого логотипу: переведення його у різні формати (для друку -EPS,SVG; для веб-матеріалів – PNG; вектор).
- Розробка шаблонів публікацій у соціальних мережах (Facebook, Telegram, YouTube та Linkedin): анонси заходу, оголошення про опитування, запрошення долучитися, оголошення про зміни у законодавстві, рамки для фото членкинь організації, результати адвокаційних програм.
- Створення шаблону бланків офіційної документації: листи, договори та інша документація українською та англійською мовами.
- Розробка гайдлайну (кольори, брошури, листівки, плакати, візитівки, розміщення на сувенірній продукції та візуальних матеріалах, графічні елементи, шрифти).
6. Відео
- Створити серію коротких (10-20 секунд) відеороликів про діяльність ГО, які б:
- Розповідали про історії та досвід матерів і дружин загиблих захисників України, з акцентом на емоційні аспекти та людські переживання.
- Показували роботу ГО з підтримки та допомоги сім’ям загиблих, чітко описуючи види допомоги та послуги, які надає організація.
- Відеозйомка та монтаж відео.
- Створити соціальну рекламу, тривалістю 10-20 секунд, яка б:
- Зосереджувалася на конкретних проблемах, з якими стикаються сім’ї загиблих захисників, таких як:
- Психологічна травма та емоційна підтримка.
- Соціальні та економічні проблеми.
- Юридичні та адміністративні питання.
- Використовувати емоційно сильні образи та історії, щоб викликати співпереживання та емпатію у глядачів.
- Чітко формулювати заклик до дії, який спонукатиме глядачів до конкретних дій, таких як:
- Пожертва коштів на підтримку ГО.
- Членство в організації.
- Підписання петицій на підтримку сімей загиблих захисників.
- Поширення інформації про проблеми, з якими стикаються ці сім’ї.
Термін виконання робіт та надання послуг: квітень – жовтень 2024 року.
Очікуваний результат: збільшення обізнаності про діяльність ГО серед цільової аудиторії, зростання кількості підписників на сторінках ГО у соціальних мережах, підвищення активності аудиторії в соціальних мережах, зростання зацікавленості ЗМІ діяльністю ГО, зміцнення репутації ГО як авторитетної та надійної організації, проведення успішної рекламної кампанії, розробка чіткого, лаконічного та візуально привабливого дизайну в одному стилі в кольорах організації, шаблони публікацій у соціальних мережах, серія відео про діяльність ГО та соціальну рекламу..
Для участі в конкурсі необхідно надіслати на електронну адресу [email protected] :
- Комерційну пропозицію з деталізованим переліком та вартістю послуг;
- Копії установчих документів організації або (ФОП), що зареєстрована у відповідності до чинного законодавства України.
- Презентацію агентства, що включає досвід роботи з подібними проєктами, команду та портфоліо робіт. Кінцевий термін приймання пропозицій від учасників: 15 квітня 2024 року, до 23:59 за київським часом
Кінцевий варіант ТЗ буде узгоджено з переможцем процедури.