Пошук підрядника на надання послуг комунікаційної агенції повного циклу для комплексного просування діяльності

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
familyato

тендер-tender-ntylth3
Пошук підрядника на надання послуг комунікаційної агенції повного циклу для комплексного просування діяльності

Громадська організація «Об’єднання дружин і матерів Захисників України» оголошує збір комерційних пропозицій щодо визначення підрядника на надання  послуг комунікаційної агенції повного циклу для комплексного просування діяльності. 

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України. 

Від потенційного підрядника ми очікуємо: 

1. Розробка стратегії комунікації:

  • Проведення досліджень для кращого розуміння цільової аудиторії ГО та ефективності комунікаційних кампаній.
  • Розробка комплексної стратегії комунікації для ГО, яка буде відповідати цілям організації та враховувати особливості цільової аудиторії.
  • Визначення ключових меседжів та каналів комунікації.
  • Розробка плану дій з реалізації стратегії комунікації.
  • Аналітика та звітність: надання звітів про результати комунікаційних кампаній, їх аналіз та покращення.

2. Розміщення реклами: 

  • Розробка та реалізація рекламної кампанії на різних платформах, таких як Google Ads, Facebook Ads, YouTube тощо.

3. SMM

  • Розробка та реалізація SMM-стратегії для Facebook, Telegram та Linkedin (головного офісу та підрозділів), що відповідає цілям і цінностям ГО;
  • Створення контент-плану та публікація контенту, який буде цікавим та корисним для цільової аудиторії.
  • Залучення та модерація аудиторії, формування спільноти.
  • Співпраця з іншими відділами та командами ГО для створення контенту.
  • Аналіз результатів та внесення змін до стратегії. 
  • Розробка шаблонів для публікацій, які керівниці філій зможуть використовувати самостійно.

4. Зв’язки з громадськістю:

  • Допомога у налагодженні зв’язків з медіа та міською владою.
  • Підготовка та розповсюдження прес-релізів про діяльність ГО.
  • Допомога у організації і підготовці прес-конференцій та інших заходів для підвищення обізнаності про діяльність організації.
  • Підготовка до спілкування зі ЗМІ, міською владою та громадськістю та надання їм інформації про діяльність ГО.

5. Дизайн:

  • Адаптація існуючого логотипу: переведення його у різні формати (для друку -EPS,SVG; для веб-матеріалів – PNG; вектор). 
  • Розробка шаблонів публікацій у соціальних мережах (Facebook, Telegram, YouTube та Linkedin): анонси заходу, оголошення про опитування, запрошення долучитися, оголошення про зміни у законодавстві, рамки для фото членкинь організації, результати адвокаційних програм.
  • Створення шаблону бланків офіційної документації: листи, договори та інша документація українською та англійською мовами. 
  • Розробка гайдлайну (кольори, брошури, листівки, плакати, візитівки, розміщення на сувенірній продукції та візуальних матеріалах, графічні елементи, шрифти).

6. Відео

  • Створити серію коротких (10-20 секунд) відеороликів про діяльність ГО, які б:
  • Розповідали про історії та досвід матерів і дружин загиблих захисників України, з акцентом на емоційні аспекти та людські переживання.
  • Показували роботу ГО з підтримки та допомоги сім’ям загиблих, чітко описуючи види допомоги та послуги, які надає організація.
  • Відеозйомка та монтаж відео.
  • Створити соціальну рекламу, тривалістю 10-20 секунд, яка б:
  • Зосереджувалася на конкретних проблемах, з якими стикаються сім’ї загиблих захисників, таких як:
  • Психологічна травма та емоційна підтримка.
  • Соціальні та економічні проблеми.
  • Юридичні та адміністративні питання.
  • Використовувати емоційно сильні образи та історії, щоб викликати співпереживання та емпатію у глядачів.
  • Чітко формулювати заклик до дії, який спонукатиме глядачів до конкретних дій, таких як:
  • Пожертва коштів на підтримку ГО.
  • Членство в організації.
  • Підписання петицій на підтримку сімей загиблих захисників.
  • Поширення інформації про проблеми, з якими стикаються ці сім’ї.

Термін виконання робіт та надання послуг: квітень – жовтень 2024 року. 

Очікуваний результат: збільшення обізнаності про діяльність ГО серед цільової аудиторії, зростання кількості підписників на сторінках ГО у соціальних мережах, підвищення активності аудиторії в соціальних мережах, зростання зацікавленості ЗМІ діяльністю ГО, зміцнення репутації ГО як авторитетної та надійної організації, проведення успішної рекламної кампанії, розробка чіткого, лаконічного та візуально привабливого дизайну в одному стилі в кольорах організації, шаблони публікацій у соціальних мережах, серія відео про діяльність ГО та соціальну рекламу.. 

Для участі в конкурсі необхідно надіслати на електронну адресу [email protected] :

  • Комерційну пропозицію з деталізованим переліком та вартістю послуг;
  • Копії установчих документів організації або (ФОП), що зареєстрована у відповідності до чинного законодавства України. 
  • Презентацію агентства, що включає досвід роботи з подібними проєктами, команду та портфоліо робіт. Кінцевий термін приймання пропозицій від учасників: 15 квітня 2024 року, до 23:59 за київським часом

Кінцевий варіант ТЗ буде узгоджено з переможцем процедури.

 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля дизельного палива

Конкурсні торги на закупівлю ліків

Тендер: послуги з розробки веб-порталу для БО ММСП

Відбір на тренінгову програму для фасилітаторів/ок груп психологічного ресурсування

Тендер на закупівлю обладнання для харчоблоків навчальних закладів Хмельницької області

Тендерна пропозиція щодо постачання нестандартних непродовольчих товарів