Тендер на транспортні послуги

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

65d0a30a9d4c760c3867b79d_logo-ua-dark (1)
Тендер на транспортні послуги

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендер на транспортні послуги.

Предмет закупівлі: транспортні послуги (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Тендерній пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у рамках проекту: «Інтегрована підтримка вразливих груп населення у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу на рівні громад», який реалізуються відповідно до договору № 100-GF-24 від 01.01.2024 року, що фінансується МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін надання послуг:

(за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Надання послуг згідно опису в Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

4.

Регіон надання послуги.

Місто Полтава та Полтавська область.

5.

Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту.

Тендерна пропозиція.

6.

Транспортні засоби повинні бути комфортними, безпечними для пасажирів, справними та чистими.

Тендерна пропозиція.

7.

Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг (водій, паливо-мастильні матеріали, податки та збори за користування шляхами, стоянки і т.п.).

Тендерна пропозиція.

8.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, маршрутний лист з деталізацією поїздок, акт виконаних робіт).

Тендерна пропозиція.

9.

Відпуск послуг без ПДВ.

Тендерна пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові кваліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

 

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

2.

Право на здійснення пасажирських перевезень.

  •  Копія ліцензії на пасажирські перевезення.

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. 1.   Пропозиція подається у формі офіційної тендерній пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. 2.    Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб);
  • Ліцензія на пасажирські перевезення.

3. Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. 1.   Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
  2. 2.    Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. 3.    Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. 4.    Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник.
  5. 5.    Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
  6. 6.   Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою (для ФОП підписом) учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
  7. 7.   У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, пров. Шеметів Братів, 17-а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс. (050) 060-60-81.

e-mail: [email protected].

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«24» квітня 2024 року, до 10 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«24» квітня 2024 року, об 11 год. 00 хв. за київським часом за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-а, офіс БО «Світло надії».

До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції

Контакти

  • Єфімова Ірина
  • пров. Шеметів Братів
  • 17-а. Моб. 0665534705. Тел./факс. (050) 060-60-81. e-mail: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді