Тендер на закупівлю послуг з налаштування таргетованої реклами
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Молодіжний центр Волині» у межах проєкту “ВідНОВА:UA” у рамках проєкту ПРООН «Підтримка громадянського суспільства та молоді», оголошує проведення тендеру на послуги таргетованої реклами.
Дата оголошення тендеру: 11 квітня 2024 року.
Кінцевий термін подачі документів: 18 квітня 2024 року (включно).
Завданням стане:
- Налаштування таргетингової реклами під погоджені цільові аудиторії в Facebook та Instagram;
- Забезпечення охоплення 200000 осіб у ході втілення просування інформаційних продуктів проєкту впродовж 5 місяців;
- Управління рекламними бюджетами та розрахунок ефективності вкладень;
- Ведення аналізу кількості переглядів матеріалів про проєкт в соціальних мережах.
Загальний бюджет на таргетингову рекламу, включно з послугами її налаштування, 1000 дол. Передбачено, що виконавець запропонує ціну на послугу з урахуванням загального бюджету.
Для участі в конкурсі необхідно надати:
- Лист-заявка від учасника/учасниці на електронну пошту (із висловленням згоди взяти участь у тендері, погодженням із умовами проведення тендеру, висловленням згоди на обробку персональних даних);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
- Витяг з реєстру платників єдиного податку/ПДВ з наявними відповідними КВЕДами;
- Запропонована цінова пропозиція – вартість послуги в гривнях оформлена українською мовою на фірмовому бланку учасника конкурсу (за наявності), підписана уповноваженою посадовою особою учасника та скріплена печаткою (за наявності)
- Резюме із зазначенням досвіду роботи у напрямку smm-просування та таргетингу, досвіду просування у соцмережах проєктного контенту та результатів попередніх рекламних кампаній
- Контакти попередніх замовників, що можуть надати рекомендацію
Критерії відбору:
- повна відповідність до вимог, які поставлені у завданні
- вартість послуги;
- підтверджений релевантний досвід;
- результати попередніх кампаній;
- рекомендації від попередніх замовників за запитом;
- наявність рекомендаційних листів не є обовʼязковою вимогою, але буде перевагою при оцінці пропозицій
Кінцевий термін подачі документів: 18 квітня 2024 року (включно). Пропозиції та документи надсилайте на електронну адресу: [email protected] з темою листа «Послуги з налаштування таргетованої реклами (у мережах Facebook)»
Контакти:
Аліна Познанська – 095 148 59 45