Тендер на закупівлю послуг з налаштування таргетованої реклами

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
O_leksandra

tender_ntylth(3)
Тендер на закупівлю послуг з налаштування таргетованої реклами

Громадська організація «Молодіжний центр Волині» у межах проєкту “ВідНОВА:UA” у рамках проєкту ПРООН «Підтримка громадянського суспільства та молоді», оголошує проведення тендеру на послуги таргетованої реклами.

Дата оголошення тендеру: 11 квітня 2024 року.
Кінцевий термін подачі документів: 18 квітня 2024 року (включно).

Завданням стане:

  • Налаштування таргетингової реклами під погоджені цільові аудиторії в Facebook та Instagram;
  • Забезпечення охоплення 200000 осіб у ході втілення просування інформаційних продуктів проєкту впродовж 5 місяців;
  • Управління рекламними бюджетами та розрахунок ефективності вкладень;
  • Ведення аналізу кількості переглядів матеріалів про проєкт в соціальних мережах. 

Загальний бюджет на таргетингову рекламу, включно з послугами її налаштування, 1000 дол. Передбачено, що виконавець запропонує ціну на послугу з урахуванням загального бюджету.

Для участі в конкурсі необхідно надати:

  • Лист-заявка від учасника/учасниці на електронну пошту (із висловленням згоди взяти участь у тендері, погодженням із умовами проведення тендеру, висловленням згоди на обробку персональних даних);
  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
  • Витяг з реєстру платників єдиного податку/ПДВ з наявними відповідними КВЕДами;
  • Запропонована цінова пропозиція – вартість послуги в гривнях оформлена українською мовою на фірмовому бланку учасника конкурсу (за наявності), підписана уповноваженою посадовою особою учасника та скріплена печаткою (за наявності)
  • Резюме із зазначенням досвіду роботи у напрямку smm-просування та таргетингу, досвіду просування у соцмережах проєктного контенту та результатів попередніх рекламних кампаній
  • Контакти попередніх замовників, що можуть надати рекомендацію 

Критерії відбору:

  • повна відповідність до вимог, які поставлені у завданні
  • вартість послуги;
  • підтверджений релевантний досвід;
  • результати попередніх кампаній;
  • рекомендації від попередніх замовників за запитом;
  • наявність рекомендаційних листів не є обовʼязковою вимогою, але буде перевагою при оцінці пропозицій

Кінцевий термін подачі документів: 18 квітня 2024 року (включно). Пропозиції та документи надсилайте на електронну адресу: [email protected] з темою листа «Послуги з налаштування таргетованої реклами (у мережах Facebook)»

Контакти:

Аліна Познанська – 095 148 59 45


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер – закупівля ноутбуки (проект УОП/UHF)

Тендер на закупівлю поставки технічного обладнання

Закупівля усного синхронного та послідовного перекладу

Безоплатне навчання IT та креативним спеціальностям для 90 жінок з сільських місцевостей

Експерт/ка із сільського господарства та кліматичних технологій

Конкурс на місцеву закупівлю товарів гуманітарної допомоги сім’ям – непродовольчі товари (засоби гігієни та побутова хімія)