Місцева закупівля на кур’єрські послуги БО «Світло надії»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

prostirtender tender_ntylth(2)
Місцева закупівля на кур’єрські послуги БО «Світло надії»

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

 

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю на кур’єрські послуги (адресна доставка відправлень АРТ клієнтам).

 

Предмет закупівлі: кур’єрські послуги (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

 

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється згідно загального плану закупівель по всім проектам, що фінансуються Благодійною організацією  «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»,  у межах виконання умов угоди № 026-GF-24 від 02.01.2024 року.

 

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

 

Термін надання послуг:

по грудень 2024 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.

 

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Регіон надання послуги.

Місто Полтава та Полтавська область.

5.

Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту.

Цінова пропозиція.

6.

Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг.

Цінова пропозиція.

7.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом.

Цінова пропозиція.

8.

Відпуск послуг без ПДВ.

Цінова пропозиція.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

 

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

 

Цінова ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб);
  • Ліцензія на пасажирські перевезення.
  1. Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Цінові пропозиції, що надійдуть електронною поштою також будуть розглядатися.
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник.

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Моб. 0665534705.

e-mail: [email protected].

 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«17» квітня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Інноваційні рішення для сільського розвитку

Конкурс на закупівлю обладнання: портативна колонка, проектор, екран подовжувач кріплення для проектора, магнітно-маркерний фліпчарт, сумка для ноутбука, мишка бездротова, кабель HDMI, електроконвектор, струменевий принтер, накопичувач SanDisk

Конкурс на закупівлю обладнання (фліпчарт, колонка, ноутбук, подовжувач, проєктор, проекційний екран, миша, флеш пам'ять)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Закупівля ІТ-послуг для вдосконалення цифрової платформи правової допомоги (PravoVsim.org)

Конкурс грантів «Сприяння у виконанні обласних планів дій 1325» для жіночих/феміністичних організацій