Закупівля на постачання транспортних послуг БО «Світло надії»
ЗАВЕРШЕНО
16.04.2024 р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю на постачання транспортних послуг у рамках проекту: “Interactive Center for the Development of Safety Skills”/”Інтерактивний центр з формування безпекових навичок”
Предмет закупівлі: Транспортні послуги. Маршрути і кілометраж:
Полтава – Козельщина – Полтава (маршрут з розрахунку на 160 км)
- Виїзди тренерів у громади – 1 виїзд х 160 км = 160 км
- Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 1 виїзд х 160 км = 160 км
Полтава – Градизьк – Полтава (маршрут з розрахунку на 280 км)
- Виїзди тренерів у громади – 5 виїздів х 280 км = 1400 км
- Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 2 виїзда х 280 км = 560 км
Полтава – Кременчук – Полтава (маршрут з розрахунку на 240 км)
- Виїзди тренерів у громади – 5 виїздів х 240 км = 1200 км
- Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 3 виїзда х 240 км = 720 км
Полтава – Лубни – Полтава (маршрут з розрахунку на 300 км)
- Виїзди тренерів у громади – 5 виїздів х 300 км = 1500 км
- Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 2 виїзда х 300 км = 600 км
Полтава – Миргород – Полтава (маршрут з розрахунку на 220 км)
- Виїзди тренерів у громади – 5 виїздів х 220 км = 1100 км
- Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 3 виїзда х 220 км = 660 км
Всього (виїзди тренерів у громади – 1 людина – тренер) – 5360 км
Всього (Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками – 2 людини – Керівник проекту та Спеціаліст Піар відділу) – 2700 км
Загальний кілометраж становить 8060 км.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
2024 рік – за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання транспортних послуг.
№ п/п |
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Відпуск товарів/послуг згідно найменування, розміру та інших характеристик, визначених у Тендерній пропозиції. |
Тендерна пропозиція. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Тендерна пропозиція. |
3. |
Фіксована вартість товарів/послуг (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Тендерна пропозиція. |
№ п/п |
Обов’язкові квАліфікаційні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності.
|
|
Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Зирянова Катерина Геннадіївна, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Моб. 0960309323.
e-mail: [email protected].
Тендерні пропозиції приймаються:
За електронною адресою ПРООН: grants.ua@undp.org з темою листа «Відкритий тендер_RPP/2023/10/039/CS_назва учасника»
Україна, 36039, м. Полтава, вул. Братів Шеметів 17 а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«30» квітня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.