Проєктний/а менеджер/ка для супроводу проєкту «Електронна черга перетину кордону»
ЗАВЕРШЕНО
Фонд Східна Європа в межах Проєкт USAID / UK Dev «Підтримка цифрової трансформації» оголошує конкурс на позицію проєктного менеджера / проєктної менеджерки для супроводу проєкту «Електронна черга перетину кордону».
У грудні 2022 року Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України разом із Державною службою з безпеки на транспорті запустили електронну чергу перетину кордону для вантажівок – єЧергу (Android, iOS) – на міжнародному пункті пропуску «Ягодин – Дорогуськ». Зараз робота системи поширюється на 28 міжнародних пунктів пропуску із країнами ЄС та Молдовою для вантажних та автобусних транспортних засобів. За допомогою створеного сервісу водії бронюють місце в черзі для перетину кордону та перевіряють просування черги онлайн. Система автоматично надсилає водієві повідомлення, зазначаючи орієнтовний час перетину кордону. Це дає змогу упорядкувати чергу, водіям – не чекати на узбіччі декілька днів, а приїхати на пункт пропуску в зазначений час, знизити витрати на транспортування вантажу. єЧерга підвищує прозорість перетину кордону та зменшує корупційні ризики, бо мінімізує вплив людського чинника на формування черги й усуває різні зловживання, які можуть виникати через перевантаженість пунктів пропуску.
Термін залучення: до кінця 2024 року з можливим продовженням.
Формат роботи: змішаний (офлайн та онлайн). Перевага надається кандидатам/-кам, які зможуть працювати у м. Києві.
Основні завдання й обов’язки:
- Брати участь у розробленні концепції та планів імплементації проєкту.
- Проводити регулярні зустрічі із зацікавленими сторонами, що з’ясовувати вимоги до модернізації системи.
- Координувати роботу експертів та команди, що працює над проєктом.
- Визначати проєктні пріоритети, KPI та ставити команді завдання у відповідних напрямах (технічний, нормативний, комунікаційний, адміністративний тощо).
- Моніторинг усіх етапів розроблення програмного забезпечення, підготування звітів щодо прогресу проєкту на вимогу замовника;
- Брати участь у підготовці технічних вимог для пошуку підрядників на розроблення програмного забезпечення, експертів.
- Координувати всі етапи розроблення програмного забезпечення (SDLC), використовуючи підходи та методології Scrum / Kanban / XP тощо.
- Документувати функціональність інформаційної системи, а також координувати створення цифрових сервісів та послуг для населення та бізнесу.
- Моніторити всі етапи розроблення програмного забезпечення та готувати відповідні звіти на вимогу замовника, брати участь у підготовці та перевірці технічної документації.
- Комунікувати з усіма стейкхолдерами, що беруть участь в імплементації проєкту, зокрема з представниками державних органів, розробниками тощо.
- Координувати партнерів та підрядників проєкту.
- Вести документацію проєкту в Confluence / Jira / Notion.
- Виконувати інші завдання на вимогу.
Вимоги до кандидата:
- Понад три (3) роки досвіду управління проєктами з розроблення програмного забезпечення.
- Розуміти управління проєктами з IT-розроблення за такими підходами Agile, як Scrum, Kanban, Crystal, FDD, XP тощо та мати відповідні навички.
- Досвід у розробленні електронних послуг для населення та бізнесу, розуміння таких технологій, як інтероперабельні рішення тощо.
- Розуміння проєктування та розроблення програмного забезпечення, формулювання високорівневих технічних вимог до програмного продукту.
- Уміння структурувати елементи інформаційних систем і визначати технології та можливі програмні рішення.
- Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT-проєктів.
Бажані навички та досвід роботи:
- Щонайменше два (2) роки досвіду роботи з Jira та Confluence.
- Досвід у комунікаціях із державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій).
- Розвинені організаційні вміння та уважність до деталей.
- Знання англійської мови буде перевагою.
- Досвід роботи з геоінформаційними системами буде перевагою.
Пропозиції, будь ласка, надсилайте до 23:00 години 26 квітня 2024 року на адресу: [email protected] з позначкою «DTA_ Project_Manager_єЧерга».
Контактна інформація:
Віталій Величко, експерт із закупівель Фонду Східна Європа,