Закупівля паливно-мастильних матеріалів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

prostirjob tender_ntylth(7)
Закупівля паливно-мастильних матеріалів

17.04.2024 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю паливно-мастильних матеріалів.

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у рамках проекту: «Інтегрована підтримка вразливих груп населення у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу на рівні громад», який реалізуються відповідно до договору № 100-GF-24 від 01.01.2024 року, що фінансується МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Опис позицій до місцевої закупівлі / технічне завдання для робіт, послуг:

Назва

Кількість, од. літри

Додаткова інформація

1.

ДТ.

1441

ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».

2.

Бензин А – 95.

25

ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

(за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Продукти нафтопереробні рідкі, які Учасник  планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності.

Цінова пропозиція.

Можливість відпуску палива по талонам, карткам,ваучерам.

Цінова пропозиція.

Інформація про організацію – постачальника.

Цінова пропозиція.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

Розташування АЗС на території Полтавської області.

Цінова пропозиція.

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності:

 

Юридична особа за законодавством України.

Свідоцтво про державну реєстрацію та інформація щодо засновників юридичної особи (витяг зі Статуту із зазначенням засновників компанії).

Список обов’язкових документів щодо діяльності учасника (СПД, ФОП) на підставі законодавства України.

  1. Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності (якщо вид діяльності ліцензується).
  2. Свідоцтво про державну реєстрацію.
  3. Свідоцтво платника податку (на додану вартість або єдиного податку).

 

Склад цінової пропозиції:

Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.

  1. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
  2. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття цінової пропозицій, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
  5. У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання цінових пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс. (050) 60-60-81.

e-mail: [email protected].

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«25» квітня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді