Закупівля транспортних послуг у територіальних громадах Волинської, Полтавської, Чернівецької областях
ЗАВЕРШЕНО
ЗАПИТ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
(далі – „Запит”)
Громадська спілка “Всеукраїнське громадське об’єднання “Національна Асамблея людей з інвалідністю України” (далі – «Організатор») оголошує конкурс на закупівлю послуг мобільного транспорту (швидка допомога, послуги транспортування) в медичні заклади/установи людей з інвалідністю, ветеранів війни з травмами, тяжкохворих та людей похилого віку, а також транспортування до закладів первинної медичної допомоги у територіальних громадах Волинської, Полтавської, Чернівецької областях.
Джерело фінансування закупівлі Дана закупівля здійснюється в рамках міжнародного проєкту «Мультисекторальна гуманітарна допомога з урахуванням інвалідності для внутрішньопереміщених осіб (ВПО), репатріантів, ветеранів та приймаючих громад в Україні», які Громадська спілка “Всеукраїнське громадське об’єднання “Національна Асамблея людей з інвалідністю України” реалізує за підтримки Європейського Форуму інвалідності (The European Disability Forum (EDF)) в рамках гранту Міністерства закордонних справ Німеччини (GFFO) та Християнської місії незрячих (CBM).
Опис предмету закупівлі:
Метою закупівлі є вибір кваліфікованих постачальників для надання послуг з перевезення пасажирів (надалі – Послуги), в тому числі транспортування осіб на кріслах колісних, лежачих та тяжкохворих до медичних закладів/установ первинної медичної допомоги, в межах Чернівецької (Сторожинецька, Мамаївська територіальні громади), Полтавської (Карлівська, Опішнянська територіальні громади), Волинської (Рожищенська, Торчинська територіальні громади) областей.
Термін постачання товарів/надання послуги
з моменту підписання Договору до 30 листопада 2024 року
Склад цінової пропозиції:
- Форма технічної пропозиції: Додаток_1 Форма технічної пропозиції;
- Форма фінансової пропозиції: Додаток_2 Форма фінансової пропозиції;
- Реєстраційна форма постачальник послуг: Додаток_3 Реєстраційна форма постачальника;
- Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) бажано надати в складі тендерної пропозиції копії не більше 2 (двох) успішно виконаних замовлень на надання аналогічних Послуг протягом останніх 3 (трьох років) з фото або ж фото транспортного засобу для перевезення осіб на кріслах колісних та для транспортування в лежачому положенні;
- Лист-гарантія у довільній формі, який містить інформацію про те, що учасник не підпадає під дію Закону України «Про санкції», Указу Президента від 15.05.2017р. №63/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017р. №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
- Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам :
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- копія паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання для фізичних осіб-підприємців;
- Статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
- Ліцензія Міністерства транспорту та зв’язку України;
- документ, що підтверджує право підпису;
- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку та /або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
- Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками Наталія ЗАСКАЛЕТА, тел. 066-405-2380, електронна пошта [email protected]. У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 30 квітня 2024 р.
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найкращим співвідношенням ціна-якість та виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 3 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.