HR-менеджер/ка до ENGin (зайнятість 20 годин/тиждень, віддалена робота)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
TayaZhernosiekova

Vacancy_dfrfycsz prostirjob
HR-менеджер/ка до ENGin (зайнятість 20 годин/тиждень, віддалена робота)

ENGin — це глобальна неприбуткова організація, яка прагне поєднати Україну зі світом, щоб сприяти її післявоєнній відбудові та довгостроковому економічному та соціальному розвитку. Ми робимо це об’єднуючи українців з англомовними волонтерами для практики спілкування англійською та міжкультурного обміну.

ENGin є однією з найдинамічніших організацій у своїй галузі. З 2020 року ми надали можливість удосконалити англійську мову понад 23 000 студентам. 

Ми досягаємо змін за допомогою індивідуального підходу знизу догори, застосованого у великому масштабі: 100 000+ поєднаних пар (студент та волонтер 1-на-1). Ми прагнемо створити ціле покоління культурно компетентних українців, які вільно володіють англійською та готові відновити свою країну.

Зараз ми шукаємо українського HR-менеджера/ку у команду.

Вимоги:

  • Попередній досвід роботи у HR сфері обов’язковий
  • Досвід у напрямку оцінки продуктивності команди, навчання та професійного розвитку для зростаючої команди буде перевагою
  • Вільне усне та письмове володіння українською мовою
  • Вільне усне та письмове володіння англійською мовою на рівні C1+
  • Відмінні комунікативні навички
  • Високий рівень цифрових навичок для роботи онлайн
  • Доступ до стабільного та швидкого підключення до Інтернету в тихому, професійному просторі і комп’ютер/ноутбук обладнаний відеокамерою і мікрофоном
  • Автономність та високий рівень відповідальності: вам має бути комфортно працювати без уважного нагляду за кожною деталлю. Очікується, що ви заздалегідь комунікуватимете з керівником і проситимете допомогу, коли це буде потрібно, і будете добровільно проактивно ділитися своїми думками щодо покращення діяльності 
  • Гнучкість: вам має бути комфортно працювати в швидкоплинному середовищі з динамічною зміною пріоритетів, процесів тощо.
  • Увага до деталей

Обов’язки:

  • Розробка та впровадження кадрової політики та процедур, які відповідають цілям і цінностям організації таких як:
  • Ведення обліку відпусток і лікарняних
  • Планування та проведення онлайн зустрічей усієї команди
  • Ведення внутрішнього календаря – нагадування про свята/вихідні, привітання з днем ​​народження, нагадування про зустрічі
  • Ведення бази даних команди; збір усієї інформації від співробітників
  • Щомісячна виплата заробітної плати та перегляд заробітної плати у співпраці з бухгалтером 
  • Надання підтримки менеджерам і співробітникам з питань, пов’язаних з персоналом, таких як управління продуктивністю, відносини з працівниками тощо
  • Підтримка точних й актуальних баз даних про працівників
  • Керівництво процесом найму на всі відкриті вакансії, включаючи розміщення оголошень про роботу, перевірку резюме, проведення співбесід, надання пропозицій про роботу, онбординг нових працівників
  • Розроблення та впровадження системи оцінки роботи працівників та визначення їх професійного розвитку
  • Запобігання та вирішення конфліктів та проблем, що виникають між працівниками
  • Створення та реалізація внутрішніх політик організації
  • Вдосконалення корпоративної культури та каналів комунікації; управління командним чатом у Telegram і командними зустрічами
  • Інші адміністративні завдання за потреби
  • Взаємодія з менеджерами та керівництвом організації для розвитку нових проектів, ідей и проектних ініціатив ENGin

Умови роботи:

  • Офіційне працевлаштування
  • Віддалений формат
  • Неповний робочий тиждень (20 годин) з можливістю збільшення за результатами співпраці
  • Місячна заробітна плата – від 23000 до 31500 гривень; вирішується за результатами співбесіди та на основі попереднього досвіду
  • Гнучкий графік з окремими фіксованими годинами
  • Досвід роботи в міжнародній організації
  • Робота в молодій та професійній команді
  • Перспективи зростання в організації.

Термін подачі: 

Ми шукаємо кандидата/ку для якнайшвидшого початку професійної діяльності, тому заявки розглядатимуться відповідно до їх надходження.

Щоб податися на вакансію, заповніть цю форму.


Останні публікації цього розділу:

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання

SMM-менеджер/ка в ІСАР Єднання

Office Assistant/Офіс-адміністратор/ка

SMM-спеціаліст/спеціалістка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Комунікаційний менеджер/ комунікаційна менеджерка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Водій/ка / Driver