Закупівля послуг офіс-менеджера_ки в м. Миколаїв

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

тендер-tender-ntylth1
Закупівля послуг офіс-менеджера_ки в м. Миколаїв

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.

Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив Громадська спілка “ Мережа правового розвитку” запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг офіс-менеджера_ки в м. Миколаїв.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок: 20 травня 2024 року до 19:00 за київським часом.

Просимо надіслати цінову пропозицію на пошту [email protected] з темою листа: “№ FCDO_LDN_2024_12 Послуги офіс-менеджера_ки в м. Миколаїв”.

Період заключення контракту: до 31 січня 2025 року.

Зайнятість: повна. 

Кваліфікаційні вимоги до учасника/ці конкурсу:

  1. На постійній основі мешкає у м. Миколаїв, або має можливість щоденно добиратись до офісу в Миколаєві.
  2. Вища освіта.
  3. Попередній успішний досвід роботи на релевантній посаді від 1 року.
  4. Попередній досвід роботи у громадському секторі або міжнародних організаціях буде перевагою.
  5. Відмінні комунікативні та організаційні навички, креативність та професійна гнучкість, відкритість до змін та проактивність.
  6. Навички ділового листування, збору та аналізу інформації.
  7. Вільне володіння українською мовою (усною і письмовою), бажаний рівень англійської – Upper Intermediate.
  8. Розуміння специфіки роботи громадського сектору.
  9. Повага до дедлайнів, вміння працювати в режимі багатозадачності.
  10. Навички роботи з онлайн-інструментами: Google, ZOOM, CRM-система, тощо.

Будь ласка, ознайомтесь з переліком умов та вимог до подання пропозиції: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2024_12

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція (4)) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП).

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:
Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід. 

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected] до 19 травня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді