Відкритий тендер із закупівлі меблів для громадського хабу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender_ntylth(4)
Відкритий тендер із закупівлі меблів для громадського хабу

Громадська організація «Центр розвитку туризму та збереження екології «Збережи світ»

в межах грантового проєкту «Громадський хаб як місце гуртування та сили громади» 2024/02/005/CS, що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю меблів.

Дата оголошення про тендер: _09.05.2024__________

Термін подання тендерних пропозицій: 15 календарних днів

Предметом закупівлі є меблі

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

Одиниця

Кількість

ЛОТ 1

СтелажіСтиль Loft

Рамка – матеріал метал із фарбування порошковою фарбою

Обладнання ніжок – пластикові заглушки або флісові накладки,

Полиці – ДСП

Колір ДСП – дуб, колір рамки – чорний

Розмір не менше  наступних:

    Висота – 2000 мм

   Ширина – 1700 мм

   Глибина: 400 мм

шт

4

Конференц стіл для переговорів – Матеріал стільниці  – ДСП, не менше 18 мм

Матеріал каркасу – сталь із фарбування порошковою фарбою

Розміри не менше  наступних:

   Висота: 75 см

   Ширина: 210 см

   Глибина: 110 см

Колір стільниці – дуб із можливими вставками

Колір  каркасу – чорний

шт

2

Кухонна стійка для лаунж зони – Стиль Loft із стільницею повністю укомплектована фурнітурою для встановлення та експлуатації.

Колір каркаса: дуб із можливим поєднанням з графіт сірий

Колір стільниці: білий

Матеріал стільниці: ламіноване ДСП, товщиною не менше 28 мм

Матеріал фасаду: ДСП, матове

Товщина стінок корпусу і фасаду не менше 16 мм

Конфігурація: пряма

Розміри не менше наступних:

     Довжина: 1.6 м

     Висота: 2.1. м

     Глибина: 0.6 м

Кухня на регульованих пластикових ніжках 100 (+ 15) мм. Верхні модулі навішуються до стіни за допомогою нерегульованих «вушко» або аналогів.

Шухляда з роликовим висувним механізмом.

До кожного нижнього корпусу – окрема цокольна планка.

шт

1

Офісні столи – Стиль Loft

Матеріал стільниці  – ДСП, не менше 32 мм

Матеріал каркасу – сталь або аналог із фарбування порошковою фарбою

Розміри не менше  наступних:

   Висота: 75 см

   Ширина: 160 см

   Глибина: 70 см

Колір стільниці – дуб із можливими вставками

Колір  каркасу – чорний

шт

4

Офісні крісла – Крісло керівника

Колір чорний або сірий

Матеріал оббивки: артшкіра або аналог

Підлокітники: нерегульовані, матеріал – хромований метал, з чохлами з артшкіри

Газліфт: хромований, не менше 80 мм, 3-й клас

Хрестовина: хромований метал, 320 мм, прогумовані колеса. Механізм та налаштування: Deep Tilt (DT) або аналог з регулюванням гойдання під вагу користувача та фіксації в одному (робочому) положенні

Висота крісла: 106-114 см

Висота сидіння: 46-54 см

Висота спинки: не менше 62 см

Ширина спинки: не менше 45 см

Ширина сидіння: не менше 48 см

Довжина сидіння: не менше 47,5 см

Анатомічна посадка

шт

4

Офісний диван – Тип прямий

Ширина не менше 180 см

Глибина не менше 73 см

Висота не менше 77 см

Глибина сидіння не менше 51 см

Висота сидіння не менше 43 см

Ширина сидіння не менше 156

Не розкладний із підлокітниками

Матеріал оббивки: штучна шкіра або аналог

Матеріал каркаса: ДСП+дерево

Наповнення: пінополіуретан + синтепон

шт

1

Столи – розкладний металевий в стилі Loft

Стільниця відкидна. Матеріал стільниці  – ДСП

Матеріал каркасу – сталь або аналог із фарбування порошковою фарбою

Обладнання ніжок – пластикові заглушки або флісові накладки Розміри не менше  наступних:

   Висота: 75 см

   Ширина: 80 см

   Глибина: 46 см в розкладеному вигляді, і в складеному – 10 см

Колір стільниці – дуб із можливими вставками

Колір  каркасу – чорний

шт

5

Офісні стільці – Матеріал оббивки: тканина або штучна шкіра,

Каркас: метал або аналог.

Розмір не менше наступних – ширина 47 см, висота 81 см, глибина 41 см.

шт

30

ЛОТ 2

Офісна перегородка – Габарити в розкладеному стані не менше – 1500мм (висота) х 3000мм (ширина)

Габарити в складеному стані не менше  – 1500мм (висота) х 1000мм (ширина)

Каркас – алюмінієва труба

Пластиковий екран – не менше 3шт (пластик HIPS 08 або аналог)

Колеса пластікові з гальмами не менше – 4 шт.

Регулюючи ніжки – 2 шт.

шт

2

ЛОТ 3

Подвійна стійка для одягу – Стиль Loft

Матеріал – сталь або аналог

Розкладна

Розмір у зібраному вигляді не менше  наступних: 145*110*55 см

шт

2

Стійка для одягу – Матеріал – сталь або аналог

Тип – підлогова, одинарна із полицею для взуття

Розмір у зібраному вигляді не менше  наступних: 111*39*145 см

шт

1

ЛОТ 4

Груші (безкаркасні меблі) – форма меблів: груша

Матеріал каркаса: мікро-рогожка/ текстиль.

Наповнювач: пінополістирол або аналог

Оббивка: поліестер або аналог

Розміри:

-           висота від 85 см

-           ширина від 95 см

-           глубина від 100 см

Знімальний зовнішній чохол.

шт

10

 

Строк надання товарів/ послуг: протягом 14 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка та монтаж товару на місці призначення – Миколаївська область, місто Баштанка, вул.Полтавська, 41

Умови оплати: Оплата за фактично переданий товар здійснюється у безготівковій формі протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання обома сторонами накладної (акту) приймання-передачі товару. Постачальник повинен надавати гарантійне обслуговування в Україні.

Якщо інше не зазначено у технічній документації, усі товари повинні мати гарантію мінімум дванадцять (12) місяців від дати їх доставки та приймання.  

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію з відповідними КВЕДами;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо);

Переможцем тендеру буде обрану найнижчу цінову пропозицію, яка повністю відповідатиме адміністративним і технічним вимогам. 

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 23/05/2024 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_2024/02/005/CS _назва учасника» до 24 травня  2024 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 24 травня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 28 травня 2024 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Проформа тендерної пропозиції

Контактна особа: Бурикіна Юлія       телефон _+380509356223__


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)