Асистент(-ка) менеджера з комунікацій
ЗАВЕРШЕНО
Графік: full time (очно +дистанційно)
Локація: Київ
МБФ Карітас України шукає фахівця на позицію Асистента менеджера з комунікацій.
Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!
Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.
Обов’язки:
- Супровід виконання Комунікаційних планів та Контент планів проекту чи програми.
- Координація і забезпечення збору інформаційних матеріалів для висвітлення проєктної та програмної діяльності та розміщення їх у відкритих джерелах.
- Збір і узагальнення якісних візуальних матеріалів (фото і відео матеріали, історії бенефіціарів).
- Співпраця з програмною командою для підготовки та представлення проектів перед грантодавцями.
- Участь у координації роботи комунікаційників місцевих організацій Карітасу задіяних у проєкті або програмі.
- Оформлення візуальних матеріалів та інструкцій, зразків комунікаційних звітів по проекту або програмі. Надання необхідних інструкцій з висвітлення проектної діяльності та зразків звітності щодо висвітлення окремих складових проекту.
- Забезпечення розробки макетів та друку проектних матеріалів і брендованої продукції.
- Інформаційний супровід основних активностей в межах проєкту чи програми, написання прес релізів, статей.
- Робота з соціальними мережами.
- Інформаційний супровід загальнонаціональних і міжнародних фандрейзингових кампаній для залучення матеріальних та не матеріальних ресурсів.
- Допомога у створенні комунікаційних матеріалів для донорів та партнерів. Підбір фото та відео матеріалів про основні активності, проміжні результати проєктів, історії бенефіціарів.
- Участь у підготовці підсумкових комунікаційних звітів проектів та програм.
- Часті відрядження для вирішення робочих завдань.
Вимоги:
- Повна вища освіта.
- Досвід роботи від 2-х років в сфері комунікації та PR.
- Досвід роботи в міжнародних або громадських організаціях, благодійних фондах та комунікаційний супровід проектів або волонтерських ініціатив.
- Володіння англійською на рівні А2-В1.
Необхідні професійні навички:
- Вміння написання текстів та статей.
- Базове розуміння гуманітарної роботи та гуманітарних стандартів.
- Вміння користуватися програмами пакету Microsoft Office (MS Word, Excel, PowerPoint, і т.д.), Adobe Creative Suite, Google Analytics, Social Media.
- Ініціативність, пунктуальність, скрупульозність, відповідальність.
- Стресостійкість та мультизадачність.
- Вміння працювати як самостійно, так і в команді.
- Здатність ефективно комунікувати та доносити інформацію.
- Здатність ефективно працювати в умовах високого тиску та обмежень часу.
- Готовність швидко адаптуватися до змін та приймати нові технології.
Ми пропонуємо:
- офіційне працевлаштування;
- можливість професійного зросту до рівня фахівця (по результатам роботи);
- гнучкий графік роботи (з можливістю віддаленої роботи);
- конкурентний рівень заробітної плати;
- потрібні ресурси для виконання поставлених завдань;
- можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій.
Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.
З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.
Якщо у Вас є успішний відповідний досвід і Ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected].
Термін розгляду надісланого резюме — від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії. Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії.