Закупівля на постачання транспортних послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

тендер-tender-1-10-300x225
Закупівля на постачання транспортних послуг

14.05.2024 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю на постачання транспортних послуг у рамках проекту: “Interactive Center for the Development of Safety Skills”/”Інтерактивний центр з формування безпекових навичок”

Предмет закупівлі: Транспортні послуги. Маршрути і кілометраж:

Полтава – Козельщина – Полтава (маршрут з розрахунку на 160 км)

  1. Виїзди тренерів у громади – 1 виїзд х 160 км = 160 км
  2. Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 1 виїзд х 160 км = 160 км

Полтава – Градизьк – Полтава (маршрут з розрахунку на 280 км)

  1. Виїзди тренерів у громади – 5 виїздів х 280 км = 1400 км
  2. Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 2 виїзда х 280 км = 560 км

Полтава – Кременчук – Полтава (маршрут з розрахунку на 240 км)

  1. Виїзди тренерів у громади – 5 виїздів х 240 км = 1200 км
  2. Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 3 виїзда х 240 км = 720 км

Полтава – Лубни – Полтава (маршрут з розрахунку на 300 км)

  1. Виїзди тренерів у громади – 5 виїздів х 300 км = 1500 км
  2. Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 2 виїзда х 300 км = 600 км

Полтава – Миргород – Полтава (маршрут з розрахунку на 220 км)

  1. Виїзди тренерів у громади – 5 виїздів х 220 км = 1100 км
  2. Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 3 виїзда х 220 км = 660 км

Всього (виїзди тренерів у громади – 1 людина – тренер) – 5360 км

Всього (Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками – 2 людини – Керівник проекту та Спеціаліст Піар відділу) – 2700 км

Загальний кілометраж становить 8060 км.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

2024 рік – за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання транспортних послуг.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів/послуг згідно найменування, розміру та інших характеристик, визначених у Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість товарів/послуг (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

№ п/п

Обов’язкові кваліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  3. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Зирянова Катерина Геннадіївна, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб. 0960309323.

e-mail: [email protected].

Тендерні пропозиції приймаються:

За електронною адресою ПРООН: grants.ua@undp.org з темою листа «Відкритий тендер_RPP/2023/10/039/CS_назва учасника»

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Братів Шеметів 17 а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«20» травня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

 

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук