Консультант(ка) з документування та адміністрування CRM системи
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» в рамках проєкту «Надання ВІЛ та гуманітарних послуг серед ключових груп ЧСЧ у Західному та Центральному регіонах України з проведенням інформаційної кампанії GETTEST.com.ua з популяризації послуг», за підтримки (ViiV Healthcare), у пошуку Консультанта з документування та адміністрування CRM системи.
Про Організацію:
Громадська організація «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» спеціалізується на наданні послуг з ВІЛ/СНІДу, вірусних гепатитів та інфекцій, що передаються статевим шляхом (ІПСШ) серед чоловіків, які практикують секс з чоловіками (ЧСЧ), зосереджена на розвитку та консолідації ЛГБТІК+ спільноти; захист прав людини та сприяння зменшенню гомо-, бі- та трансфобії в українському суспільстві.
Основні обов’язки консультанта:
- Підтримка CRM-системи (електронна база, далі CRM) для забезпечення її оптимальної роботи та відповідності потребам організації.
- Навчання користувачів та надання підтримки щодо використання CRM-інструментів та функціоналу.
- Контроль, моніторинг та аналіз результатів використання CRM для виявлення можливостей покращення та оптимізації роботи надавачів послуг.
- Ведення документації та звітності.
- Заповнення, оновлення та систематизація документації про клієнтів та надані їм послуги за допомогою CRM.
- Підготовка звітної документації та її представлення керівництву та партнерам.
- Ведення первинної документації та її верифікація згідно з встановленими стандартами.
- Забезпечення конфіденційності та правильного зберігання даних про клієнтів.
Термін надання послуг: з 1.06.2024 по 31.01.2025 з можливістю подовження.
Тип зайнятості: часткова (30%, еквівалентно 56 годин на місяць).
Умови здійснення оплати:
Оплата послуг здійснюється в безготівковій формі після їх надання та підписання Акта про надання послуг. Передоплата не передбачена. Бажано мати ФОП ІІІ групи.
Вимоги до кандидата/кандидатки:
- Особиста ідейна згода з метою та завданнями адвокаційної та правозахисної діяльності організації.
- Базова обізнаність у питаннях ЧСЧ/ЛГБТІ руху.
- Бажане фактичне проживання в Ужгороді/Івано-Франківську/Львові.
- Готовність до відряджень.
- Вільне володіння українською мовою.
- Досвід роботи з діловодством, документацією, електронними базами даних буде перевагою.
- Досвід роботи з програмами Office (або Google Docs).
- Креативне мислення, організаторські здібності, хороші комунікаційні навички, висока самоорганізація, націленість на результат.
- Вміння працювати в команді та виконувати завдання у встановлені терміни.
- Стресостійкість і здатність ефективно працювати в умовах високого темпу роботи.
- Висока відповідальність та уважність до деталей.
- Відсутність явного чи потенційного конфлікту інтересів.
- Готовність працювати в професійній команді однодумців.
Перелік документів, що необхідно подати:
Резюме та комерційну пропозицію (обов’язково вказати бажану вартість послуг за місяць надання послуг).
Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з копією на [email protected] з поміткою в темі листа «Консультанта з документування та адміністрування CRM системи Ужгород/Івано-Франківськ/Львів». Термін подання документів: до 23 травня 2024 р., реєстрація документів завершується о 18.00.
Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.
За додатковою інформацією звертатися до ГО « АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» за телефоном: +380632462510, до Олени Лугової, е-mail: [email protected]