Асистент(-ка) менеджера проекту
ЗАВЕРШЕНО
Графік: full time
Локація: Київ
МБФ Карітас України шукає фахівця на позицію Асистент менеджера проекту «Гуманітарна допомога для людей, які постраждали від конфлікту в Україні».
Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!
Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.
Основні обов’язки:
- Планування проектних робіт, моніторинг і контроль дотримання планів.
- Контроль виконання проектних завдань і доручень.
- Організація конференцій, семінарів, тренінгів та інших заходів проекту відповідно до розробленого плану.
- Логістика заходів.
- Збір та обробка інформації щодо прогресу проекту, викликів та можливих ризиків виконання проекту або досягнення цілей проекту.
- Контроль дій учасників проектної команди з метою знайти й усунути причини збою в процесі виконання проекту.
- Підготовка звітності по проекту в різних розрізах на основі наданих членами команди проекту даних.
- Допомога у зборі історій успіху, фото та відео репортажів для внутрішнього та зовнішнього звітування.
- Здійснення моніторингових візитів у кожну локацію проекту з подальшою підготовкою звітів про досягнення індикаторів результативності проекту та рекомендації щодо вдосконалення.
- Організація, ведення внутрішнього і зовнішнього документообігу проекту.
- Переклад проектної документації з/на англійську мову.
- Організація нарад, підготовка презентацій, ведення протоколів.
- Допомога менеджеру проекту щодо розробки проектної документації.
- Адміністрування документації проектів (оформлення документів, оновлення, перевірка, супровід узгодження) і контроль її виконання.
- Ведення і підтримання в актуальному стані бібліотеки проекту, контроль наявності в ній повної проектної документації.
- Допомога у підготовці пакета документів, необхідних для укладення та виконання договорів з донорами.
- Ведення архіву проектів.
- Співпраця з мережею організацій Карітасу.
Вимоги:
- Повна вища освіта
- Володіння англійською на рівні В2
- Досвід роботи на аналогічній позиції (бажано в неурядових громадських об’єднаннях) від 1-го року
- Розуміння основ проектного менеджменту та розуміння циклу проекту
Необхідні знання та навички:
- Відмінні письмові та усні навички комунікації
- Готовність до відряджень (1-3 в місяць, тривалістю 1 – 5 днів)
- Проактивність та оперативність у вирішені операційних питань
- Уважність до деталей
- Високий рівень організованості, наполегливості та послідовності
- Готовність до гнучкості в комунікаціях та до рутинної роботи
- Вміння планувати та виставляти пріоритети у роботі
- Відповідальність та систематизованість
- Вміння швидко навчатися
Ми пропонуємо:
- офіційне працевлаштування;
- можливість професійного зросту до рівня фахівця (по результатам роботи);
- гнучкий графік роботи (з можливістю віддаленої роботи);
- конкурентний рівень заробітної плати;
- потрібні ресурси для виконання поставлених завдань;
- можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій.
Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.
З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.
Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected]
Термін розгляду надісланого резюме — від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії. Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії.