Закупівля питної води у пляшках

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CSD

Титульний
Закупівля питної води у пляшках

Увага! Тендер продовжено до 05.07.2024р. до 18:00 год

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення тендеру CSD  -14.05-2024

 Шановні пані та панове,

 БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ” ЄДРПОУ 43208902, місцезнаходження якої: 89600, Закарпатська область, Мукачівський район, м. Мукачево, вул. Данчевського Володимира, 12-Б, Україна; оголошує тендер CSD  -14.05-2024 на визначення постачальника питної води в рамках проекту  «Зміцнення систем водопостачання, санітарії та гігієни в пріоритетних сферах Харківської області шляхом забезпечення обладнанням та реконструкції об’єктів WASH» що здійснюється Дитячим Фондом ООН UNICEF спільно з благодійною організацією БО «БФ «ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ».

Будь ласка, ознайомтесь з тендерною документацією, що складається з:

а) Цього оголошення

б) Тендерної форми (Додаток №1)

в) Проекту Договору, що додається до цього Оголошення (Додаток №2)

г) Переліку вимог до постачання питної води (Додаток №3)

д) Цінової пропозиції (Додаток №4)

е) Декларація Стандартів (Додаток №5)

Мета тендеру:

Метою тендеру є вибір постачальника питної води для забезпечення населення Харківської області.

Предмет тендеру:

Предметом тендеру є цінова пропозиція та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у Вимогах.

Умови проведення тендеру:

  1. В тендері розглядаються пропозиції на постачання питної води згідно переліку.
  2. Надані учасниками тендеру комерційні пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж не менш ніж 90 (дев’яносто) календарних днів з дня їх подачі.
  3. Ціни мають бути зазначені в гривнях з урахуванням ПДВ, якщо передбачено.
  1. Учасник визначає ціну на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на їх транспортування.
  2. Умови доставки, об’єм та умови оплати викладені у Договорі. Доставка, а саме кількість та перелік пляшок питної води буде визначатися партіями по запиту Замовником. Кількість пляшок води не є остаточною і буде змінюватись в залежності від запланованого бюджету.
  3. Поставка планується на адресу: 61017 м. Харків, вул. Велика Панасівська, 108.
  1. Питна вода повинна мати сертифікат відповідності.

Вимоги до обладнання:

- Продукція, що поставляється на день поставки повинна бути виготовленою не пізніше 2024 року;

- Питна вода повинна бути в наявності у продавця та відповідати замовленій тарі.

- Питна вода повинна мати  сертифікат якості та відповідності.

- Учасник у тендерній пропозиції повинен надати Зразки документів виробника на кожен вид продукції, які  будуть підтверджувати її приналежність і якість.

- Товар, який постачається, повинен бути відповідно упакований, термін та умови його зберігання не порушені.

- Гарантійний термін зберігання не менше 6 місяців.

Тендерні документи розташовані за посиланням: http://surl.li/tzowa

Дякуємо за співпрацю.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді