Помічник/ця кейс-менеджера

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NataPortal

Vacancy_dfrfycsz_4
Помічник/ця кейс-менеджера

ГО «Я Бучанець» – громадська організація, створена для захисту свободи і прав людини та підтримки прав і добробуту громадянського суспільства.

Назва посади: Помічник кейс-менеджера
Місце роботи: Основне місце роботи – БучаБуча 
Очікувана дата початку роботи: 10 червня 2024 року
Очікуваний термін завершення роботи: 30 вересня 2024 року
Структура підпорядкованості: Координатор проекту

Ключові функції та обов’язки:

  • Виявлення кейсів (клієнтів) через заплановані та структуровані телефонні дзвінки до потенційних бенефіціарів у Бучанській громаді, які будуть запрошені для отримання послуг з ПЗПСП та захисту, що надаються командою “Я Бучанець”.
  • Взаємодія з громадою для розуміння потреб та просування послуг, що надаються “Я Бучанець”, включаючи картування послуг.
  • Визначення потреб бенефіціарів на основі бази даних, наданої соціальними службами та іншими зацікавленими сторонами.
  • Підтримувати команду у проведенні групових заходів з ПЗПСП для центру, забезпечуючи належну документацію та підтримуючи відповідальну особу у разі виникнення потреб.
  • Тісно співпрацювати з усіма співробітниками центру для забезпечення внутрішніх перенаправлень та посилення супроводу зовнішніх перенаправлень до спеціалізованих служб.
  • Підтримувати співробітника MEAL у зборі даних та моніторингу.

Умови надання Послуг:

  • Послуги надаються особисто.
  • Кількість щоденних консультацій узгоджується з метою забезпечення психофізичного благополуччя Учасника.
  • Для надання послуг Учасник повинен використовувати ТІЛЬКИ інструменти та методологію, затверджені фахівцем ПЗПСП для надання послуг.
  • Звітність є обов’язковою.

Професійний досвід:

  • Бажано мати щонайменше один рік досвіду роботи у сфері кейс-менеджменту.
  • Підтверджений досвід роботи з дітьми та дорослими.
  • Знання гуманітарних принципів, стандартів та кращих практик.

Навички та компетенції:

  • Емпатія та культурна компетентність.
  • Сильні організаційні навички та навички управління часом.
  • Здатність працювати самостійно та у складі мультидисциплінарної команди.
  • Гнучкість та адаптивність у динамічному та складному середовищі.
  • Відмінні комунікативні навички.
  • Робоче володіння письмовою та розмовною англійською мовою буде розглядатися як перевага.

Процес подачі документів

Необхідно надати наступні документи:

  • Резюме/СV та мотиваційний лист з описом відповідного досвіду та інформацією про вартість однієї години надання послуг у гривнях.
  • Документи, що підтверджують освіту (дипломи, сертифікати тощо).
  • Реєстраційні документи приватного підприємця (за наявності): копія Свідоцтва про державну реєстрацію приватного підприємця або Виписка з Єдиного державного реєстру, свідоцтво платника податків.

Процес подання відгуку:

Зацікавлені кандидати мають надіслати зазначені вище документи на [email protected]

Контактний номер телефону +380502831166

Дата закриття подачі заявок: 7 червня 2024 року


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)