Тендер на закупівлю послуг лектора/-ки із фінансової грамотності
ЗАВЕРШЕНО
В межах реалізації проєкту «Підвищення рівня безпеки, захищеності та психічного здоров’я жінок і дівчат, а також просування їхніх прав людини» за донорської підтримки Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги ООН (WPHF), громадська організація «Дівчата» шукає лекторів(ок) із фінансової грамотності.
Послуги надаватимуться в онлайн та офлайн форматах.
Офлайн послуги надаватимуться в Рівненській, Хмельницькій, Житомирській, Київській, Сумській, Чернігівській, Харківській, Полтавській, Дніпропетровській, Запорізькій областях.
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «Тендер № PF.UKR AWP 2024-2025/3 Лектора/-ки із фінансової грамотності» не пізніше 23:59, 18 червня 2024 року.
Детальніше з умовами та вимогам подання заявок просимо ознайомитись: ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ No PF.UKR AWP 2024-2025_3
Перелік обов’язків:
- Розробка навчальних матеріалів у сфері фінансової обізнаності та базових фінансових інструментів для жінок і дівчат.
- Проведення для жінок і дівчат навчальних семінарів з питань фінансової грамотності в онлайн (вся Україна) та офлайн форматах (у Рівненській, Хмельницькій, Житомирській, Київській, Сумській, Чернігівській, Харківській, Полтавській, Дніпропетровській, Запорізькій областях).
- Надання консультацій з питань управління сімейним бюджетом, резервним фондом, а також контролю витрат.
- Консультування щодо базових фінансових інструментів.
- Заповнення поточної робочої звітності.
Кваліфікаційним вимоги:
- Вища освіта у галузі економіки, фінансів або суміжних областях буде перевагою.
- Практичний досвід проведення просвітницьких заходів у сфері фінансів та надання фінансових консультацій.
- Знання базових фінансових інструментів та стратегій управління фінансами і заощадженнями.
- Відмінні комунікаційні навички.
- Реєстрація ФОП 3 групи з відповідними КВЕДами або готовність зареєструвати ФОП.
- Готовність до відряджень.
- Наявність рекомендацій та сертифікатів буде перевагою.
- Володіння пакетами Microsoft Office та Google Workspac
Перелік документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки:
Нижче наведено критерії УСПІШНОГО/НЕУСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ. Якщо Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:
- Належним чином підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А. Тендерна форма)
- Належним чином підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (див. ДОДАТОК Б. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)
- Належним чином підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (див. ДОДАТОК В. ФІНАНСОВА ПРОПОЗИЦІЯ)
- Резюме у форматі .pdf
- Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (за наявності реєстрації ФОП).
- Копія Витягу про реєстрацію платника єдиного податку (за наявності реєстрації ФОП).
- Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальника, надісланий у форматі .pdf
- Довідка про відкриття банківського рахунку для фізичної особи-підприємця або лист-згода про готовність відкрити банківський рахунок для фізичної особи-підприємця за підписом кандидата у форматі .pdf
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 17 червня 2024 року.