Тендер на закупівлю Комплексних послуг з організації заходів
ЗАВЕРШЕНО
Відкритий тендер на закупівлю Комплексних послуг з організації заходів за проєктами, що реалізується Благодійною організацією “Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез” та проєктом що реалізується за фінансової підтримки Агенства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН).
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю закупівлю Комплексних послуг з організації заходів за проєктами, що реалізується Благодійною організацією “Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез” та проєктом що реалізується за фінансової підтримки Агенства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН).
Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.
Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 21 червня 2024 року.
Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням
Основні вимоги:
- Підтверджений досвід надання послуг.
- Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
- Наявність відповідних КВЕДів.
- Умови оплати: 100% оплата після підтвердження надання послуг.
Документи, які подає учасник тендеру:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (дата формування не пізніше 01.01.2024 року).
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Аналогічні договори надання послуг (за наявності).
- Реєстраційна форма постачальника, заповнений додаток А (Додаток А. Реєстраційна форма постачальника.docx).
- Технічна специфікація, заповнений додаток Б (Додаток Б. Технічна специфікація.docx).
- Фінансова пропозиція, заповнений додаток В (Додаток В. Форма фінансової пропозиції).
- . Цінова пропозиція щодо вартості послуг, у якій для прикладу розрахувати наступні послуги:
Організація харчування учасників (на 270 осіб) та залучення менеджера/менеджерів з супроводу на весь час проведення заходу:
- Кава пауза
- Обід
- Кава пауза №2
- Вода питна
- Вода для спікерів – 30 шт.
- Кількість менеджера/менеджерів та вартість їх залучення
Організація трансферу учасників заходу до міста проведення та у зворотному напрямку:
- Трансфер Одеса-Київ-Одеса для 8-х осіб, квитки типу КУПЕ
Організація компенсації проїзду учасників заходу до міста проведення та у зворотному напрямку:
- Компенсація квитків 10 учасникам Дніпро-Київ-Дніпро. Вартість кожного квитка в одну сторону складає 500 грн. (Компенсація необхідна за квитки в дві сторони)
Організація бронювання проживання:
- Поселення у м. Києві в готелі класу “три зірки” і вище на дві ночі, сніданок включено, 8 осіб у восьми окремих номерах стандартного типу
Організація бронювання приміщення та обладнання для проведення заходів:
- Бронювання конференц-залу для проведення публічного заходу в м. Київ (площа мінімум 250 м2, круглий стіл на 40 осіб, презентаційне обладнання, 2 радіо-мікрофони, оренда проектора та полотна (екрану) для нього, оренда фліпчарту)”
- Будь яка інша документація, яка є суттєвою на думку учасника.
Документи повинні бути надіслані до 23:59 21 червня 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Комплексних послуг з організації заходів ”, на адресу: [email protected].