БО TBPeopleUkraine оголошує конкурс на відбір консультанта/ки по SMM

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kotsan

pexels-porapak-apichodilok-346731
БО TBPeopleUkraine оголошує конкурс на відбір консультанта/ки по SMM

УВАГА! ОНОВЛЕННЯ: кінцевий термін подачі заявок подовжено до 10 червня 2024 року включно!

БО TBPeopleUkraine – неурядова благодійна організація, яка займається питаннями протидії туберкульозу (ТБ) в Україні. Пріоритетними напрямками нашої діяльності є відстоювання прав та адвокація системних змін, як на регіональному, так і на національному рівнях задля забезпечення рівного доступу до якісних, людино-орієнтованих послуг усім людям з ТБ.

БО TBPeopleUkraine оголошує конкурс на відбір консультанта/ки по SMM, який надаватиме послуги (повна зайнятість, гібридний формат роботи) у межах проєкту «Інтегрована підтримка ТБ-послуг через моніторинг силами спільноти ТБ», що впроваджуватиметься спільно з МБФ «Альянс громадського здоров’я» за підтримки Глобального Фонду.

Назва Організації

БО TBPeopleUkraine

Позиція в проєкті

Консультант/ка по SMM

Термін подачі пропозицій

До 21 червня 2024 року (18:00)

Короткий опис впроваджувальної діяльності БО TBPeopleUkraine в межах проєкту

Компонент 32А: Дистанційне надання послуг ТБ

Компонент 33А: Підвищення якості послуг з ТБ спільнотами

Компонент 34А:Community-led моніторинг якості послуг ТБ

Мета діяльності

Всебічне посилення системи надання супутніх підтримуючих послуг для людей з ТБ шляхом забезпечення пацієнтам доступу до додаткових сервісів та захисту їх прав, сприянню поліпшенню їх здоров’я, якості життя та освіченості

Тривалість діяльності

01.07.2024-31.12.2024 із можливим продовженням

Географія діяльності

Вся територія України

Організації, що впроваджують діяльність

БО TBPeopleUkraine за підтримки МБФ «Альянс громадського здоров’я»

Мета конкурсу

Відбір консультанта/ки з SMM для забезпечення висвітлення роботи Організації в соціальних мережах

Зайнятість

Повна (гібридний формат)

Основні обов’язки:

  • Постійне оновлення сторінок Організації згідно з SMM-плану;
  • готовність самостійно генерувати контент (за підтримки експертів/ок у сфері громадського здоров’я та охорони здоров’я);
  • адаптація контенту під соціальні мережі (основні: Facebook, Twitter (Мережа “X”), Linkedin. У перспективі – Instagram);
  • участь у розробці SMM-стратегії Організації відповідно до комунікаційної стратегії та стратегічного плану;
  • збір та аналіз показників соціальних мереж;
  • взаємодія з партнерськими організаціями щодо спільних матеріалів/контенту для соціальних мереж;
  • моніторинг соціальних сторінок партнерів, зокрема державних установ, та розміщення відповідного новинного контенту, що стосується галузі протидії туберкульозу;
  • спілкування з аудиторією Організації у соціальних мережах, моніторинг коментарів і згадок;
  • участь у офлайн-івентах та робочих зустрічах Організації;
  • аналіз стану виконання показників проєкту щодо створенню контенту для соцмереж й забезпечення звітності по реалізації SMM-складової у проєктах Організації;
  • звітування про надані послуги та виконані роботи у форматі, погодженому з Організацією;

Вимоги до кандидата/ки:

  • Досвід роботи на відповідній посаді в неурядовому секторі в межах проєктів громадського здоров’я від 2-х років, наявність портфоліо з кейсами – буде перевагою.
  • Вільне володіння українською мовою і володіння англійською на рівні Intermediate+
  • Досвід роботи від 2-х років із Instagram, Facebook, Facebook Ads Manager, Twitter (Мережа “X”), Linkedin.
  • Досвід володіння фото- та відеоредакторами.
  • Розуміння трендів і вміння втілювати їх у SMM-стратегії.
  • Розуміння алгоритмів соціальних мереж (Instagram, Facebook, Twitter (Мережа “X”), Linkedin).
  • Креативність та проактивність.
  • Вміння працювати в команді, хороші комунікативні навички.
  • Відповідальність та дотримання термінів виконання задач.

 

Для участі в конкурсі

Надішліть, будь ласка, своє резюме українською мовою, та заповнений, підписаний і відсканований Додаток до оголошення (Додаток 1) https://docs.google.com/document/d/1byIW3N62_sGtxGgz2COW0Lt0uhNuXMmI/edit?usp=sharing&ouid=107876968301033549418&rtpof=true&sd=true на електронну адресу: [email protected] , з обов’язковою копією на [email protected] та [email protected] 

Зазначте в темі листа: Консультант/ка по SMM

Останній термін подання заявок

21 червня 2024 року (18:00)

Увага! Кінцевий термін подачі заявок подовжено до 10 червня 2024 року включно!

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • учасник/ця ознайомлений із даним оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій, до моменту підписання договору про закупівлю;
  • організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників/ць закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників/ць процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників/ць конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків.

Організатори конкурсу залишають за собою право заміни відібраного кандидата/ки у випадку неякісного виконання завдань проєкту.

ВАЖЛИВО

  • Документи надіслані після зазначеного кінцевого терміну прийому заявок розглядатися не будуть.
  • На онлайн співбесіду буде запрошено тих кандидатів/ок, яких попередньо буде відібрано за результатами розгляду резюме та інформації зазначеної у Додатку 1 до даного оголошення.
  • Переможця/ницю конкурсу буде повідомлено у термін не більший за 10 робочих днів після завершення конкурсу.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, за тел.: +38 063 862 33 60  або на ел. адресу [email protected] із копією на [email protected]

Примітка: Договір про надання послуг буде укладений на суму, що не перевищує передбачений обсяг фінансування за відповідною статтею витрат, після отримання фінансування від донора.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля ноутбуків, планшетів, павербанків, автономних акустичних систем

Запит на закупівлю терміналу Starlink (або аналог)

Запит цінових пропозицій на надання логістичних послуг для проведення публічних заходів

Запит цінових пропозицій надавача послуг вантажних перевезень

Тендер на розробку навчальних матеріалів та проведення 3 дводенних тренінгів з фармменеджменту

Конкурс для надання консультаційних послуг зі створення тренінгового модулю та проведення тренінгу «Основи картування та геоінформаційного аналізу даних у сфері громадського здоров’я»