БО TBPeopleUkraine оголошує конкурс на відбір консультанта/ки по SMM

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kotsan

pexels-porapak-apichodilok-346731
БО TBPeopleUkraine оголошує конкурс на відбір консультанта/ки по SMM

УВАГА! ОНОВЛЕННЯ: кінцевий термін подачі заявок подовжено до 10 червня 2024 року включно!

БО TBPeopleUkraine – неурядова благодійна організація, яка займається питаннями протидії туберкульозу (ТБ) в Україні. Пріоритетними напрямками нашої діяльності є відстоювання прав та адвокація системних змін, як на регіональному, так і на національному рівнях задля забезпечення рівного доступу до якісних, людино-орієнтованих послуг усім людям з ТБ.

БО TBPeopleUkraine оголошує конкурс на відбір консультанта/ки по SMM, який надаватиме послуги (повна зайнятість, гібридний формат роботи) у межах проєкту «Інтегрована підтримка ТБ-послуг через моніторинг силами спільноти ТБ», що впроваджуватиметься спільно з МБФ «Альянс громадського здоров’я» за підтримки Глобального Фонду.

Назва Організації

БО TBPeopleUkraine

Позиція в проєкті

Консультант/ка по SMM

Термін подачі пропозицій

До 21 червня 2024 року (18:00)

Короткий опис впроваджувальної діяльності БО TBPeopleUkraine в межах проєкту

Компонент 32А: Дистанційне надання послуг ТБ

Компонент 33А: Підвищення якості послуг з ТБ спільнотами

Компонент 34А:Community-led моніторинг якості послуг ТБ

Мета діяльності

Всебічне посилення системи надання супутніх підтримуючих послуг для людей з ТБ шляхом забезпечення пацієнтам доступу до додаткових сервісів та захисту їх прав, сприянню поліпшенню їх здоров’я, якості життя та освіченості

Тривалість діяльності

01.07.2024-31.12.2024 із можливим продовженням

Географія діяльності

Вся територія України

Організації, що впроваджують діяльність

БО TBPeopleUkraine за підтримки МБФ «Альянс громадського здоров’я»

Мета конкурсу

Відбір консультанта/ки з SMM для забезпечення висвітлення роботи Організації в соціальних мережах

Зайнятість

Повна (гібридний формат)

Основні обов’язки:

  • Постійне оновлення сторінок Організації згідно з SMM-плану;
  • готовність самостійно генерувати контент (за підтримки експертів/ок у сфері громадського здоров’я та охорони здоров’я);
  • адаптація контенту під соціальні мережі (основні: Facebook, Twitter (Мережа “X”), Linkedin. У перспективі – Instagram);
  • участь у розробці SMM-стратегії Організації відповідно до комунікаційної стратегії та стратегічного плану;
  • збір та аналіз показників соціальних мереж;
  • взаємодія з партнерськими організаціями щодо спільних матеріалів/контенту для соціальних мереж;
  • моніторинг соціальних сторінок партнерів, зокрема державних установ, та розміщення відповідного новинного контенту, що стосується галузі протидії туберкульозу;
  • спілкування з аудиторією Організації у соціальних мережах, моніторинг коментарів і згадок;
  • участь у офлайн-івентах та робочих зустрічах Організації;
  • аналіз стану виконання показників проєкту щодо створенню контенту для соцмереж й забезпечення звітності по реалізації SMM-складової у проєктах Організації;
  • звітування про надані послуги та виконані роботи у форматі, погодженому з Організацією;

Вимоги до кандидата/ки:

  • Досвід роботи на відповідній посаді в неурядовому секторі в межах проєктів громадського здоров’я від 2-х років, наявність портфоліо з кейсами – буде перевагою.
  • Вільне володіння українською мовою і володіння англійською на рівні Intermediate+
  • Досвід роботи від 2-х років із Instagram, Facebook, Facebook Ads Manager, Twitter (Мережа “X”), Linkedin.
  • Досвід володіння фото- та відеоредакторами.
  • Розуміння трендів і вміння втілювати їх у SMM-стратегії.
  • Розуміння алгоритмів соціальних мереж (Instagram, Facebook, Twitter (Мережа “X”), Linkedin).
  • Креативність та проактивність.
  • Вміння працювати в команді, хороші комунікативні навички.
  • Відповідальність та дотримання термінів виконання задач.

 

Для участі в конкурсі

Надішліть, будь ласка, своє резюме українською мовою, та заповнений, підписаний і відсканований Додаток до оголошення (Додаток 1) https://docs.google.com/document/d/1byIW3N62_sGtxGgz2COW0Lt0uhNuXMmI/edit?usp=sharing&ouid=107876968301033549418&rtpof=true&sd=true на електронну адресу: [email protected] , з обов’язковою копією на [email protected] та [email protected] 

Зазначте в темі листа: Консультант/ка по SMM

Останній термін подання заявок

21 червня 2024 року (18:00)

Увага! Кінцевий термін подачі заявок подовжено до 10 червня 2024 року включно!

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • учасник/ця ознайомлений із даним оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій, до моменту підписання договору про закупівлю;
  • організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників/ць закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників/ць процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників/ць конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків.

Організатори конкурсу залишають за собою право заміни відібраного кандидата/ки у випадку неякісного виконання завдань проєкту.

ВАЖЛИВО

  • Документи надіслані після зазначеного кінцевого терміну прийому заявок розглядатися не будуть.
  • На онлайн співбесіду буде запрошено тих кандидатів/ок, яких попередньо буде відібрано за результатами розгляду резюме та інформації зазначеної у Додатку 1 до даного оголошення.
  • Переможця/ницю конкурсу буде повідомлено у термін не більший за 10 робочих днів після завершення конкурсу.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, за тел.: +38 063 862 33 60  або на ел. адресу [email protected] із копією на [email protected]

Примітка: Договір про надання послуг буде укладений на суму, що не перевищує передбачений обсяг фінансування за відповідною статтею витрат, після отримання фінансування від донора.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс з вибору постачальника світильників, обігрівачів, термопотів та рацій у заклади освіти

Конкурс з вибору постачальника кулерів, фільтрів для води та контейнерів для зберігання продуктів у заклади освіти

Pro-Integrity Grant Program "Business Integrity" / Гранти від Pro-Integrity «Доброчесність бізнесу»

Тендер на надання послуг з організації заходів у м. Львові та Львівській області

Тендер на надання послуг з проведення тематичних воркшопів/тренінгів для комітетів ВРУ

Тендер на закупівлю металопластикових вікон, підвіконь та відливів