Тендер на відбір постачальників конференц-послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender_ntylth(1)
Тендер на відбір постачальників конференц-послуг

Український Жіночий Фонд (УЖФ) оголошує відбір постачальників конференц-послуг в межах проєкту «Жінки, мир, безпека: цілісний підхід»

20-21 червня 2024 року відбудеться зустріч і презентація проєкту для Партнерів, членів Консорціуму виконавців проєкту і секретаріатів регіональних Коаліцій 1325.

Запрошуємо до участі

організації або фізичні особи-підприємці, які мають позитивний досвід забезпечення проведення заходів зокрема, для громадських організацій та благодійних фондів.

Вимоги до потенційних постачальників послуг:

  • позитивний досвід забезпечення конференц сервісу;
  • позитивний досвід співпраці з громадськими організаціями та благодійними фондами;
  • можливість сплати рахунків без ПДВ;
  • відсутність податкових зобов’язань;
  • не є суб’єктом судових процесів та процедур банкрутства чи ліквідації;
  • непричетність до терористичної та/або злочинної діяльності та відсутність відношення до осіб та/або організацій, пов’язаних з терористичною та/або злочинною діяльністю.

Обсяг роботи

Передбачається, що після оголошення результатів відбору, з обраним постачальником буде укладено договір на забезпечення конференц сервісу для заходу 20-21 червня 2024 року.

Постачальник має забезпечити:

1-ий день

  • оренда конференц зали на 50 осіб;
  • обладнання (проєктор, ноутбук, екран, фліпчарт, мікрофони для учасників заходу, обладнання для забезпечення синхронного перекладу з онлайн приєднанням перекладачів);
  • харчування – обід, три кава-паузи та вода на 50 осіб + вечеря на 25 осіб;
  • відшкодування транспортних витрат (для 25 осіб);
  • проживання 25 осіб (одномісні номер, 1 ніч).

2-ий день

  • оренда конференц зали на 25 осіб;
  • обладнання (проєктор, ноутбук, екран, фліпчарт);
  • харчування – обід, одна кава-пауза та вода на 25 осіб.

Також передбачається, що постачальник забезпечить відповідні умови та засоби для дотримання правил безпеки учасників заходів, обумовлених військовим станом.

Для участі у відборі зацікавлені постачальники мають надати наступне:

  • заповнену і підписану форму комерційної пропозиції, яка містить інформацію щодо досвіду постачальника, включаючи розрахунок вартості послуг, приклади стандартного меню, список організацій, яким було надано послуги, з контактами для отримання рекомендацій, номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги;
  • документи, що підтверджують державну реєстрацію.

Результати будуть повідомлені учасникам шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою.
Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 17 червня 2024 року включно.

В разі виникнення питань просимо звертатись за електронною адресою [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю меблів

Конкурс на закупівлю обладнання для навчання

Конкурс на закупівлю звукового обладнання

Конкурс на закупівлю 3D принтерів

Закупівля послуг із організації заходу «Майстерня DOBRE Tourism Reboot Workshop: можливості для економічного відновлення і розвитку громад партнерів Програми USAID DOBRE» 17-19 грудня, 2024 р.

Конкурсу на закупівлю обладнання для спорту