Адміністративний/а менеджер/ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
УНЦПД

438170816_487590620307156_2534115992557822915_n
Адміністративний/а менеджер/ка

Український незалежний центр політичних досліджень – неурядовий позапартійний неприбутковий аналітичний центр, місія якого – надання якісної неурядової експертизи у сфері демократії, національної єдності, діяльності громадянського суспільства.

Основні сфери діяльності: розвиток громадянського суспільства, утвердження права доступу громадян до виборних посад, підтримка політичної конкуренції, демократична організація системи влади, протидія дискримінації, європейська інтеграція.

Послуги, які буде надавати адміністративний менеджер:

Офіс. Діловодство організації (робота з кореспонденцією та телефонними дзвінками, копіювання, сканування документації, підготовка проектів документів; підготовка релізів зустрічей); замовлення товарів для офісу, організація робочих зустрічей офісу, утримання офісу в належному стані.

Закупівлі. Прийом заявок на закупівлі від співробітників і ведення відповідної документації; розробка документації, організація аналізу цінових пропозицій/тендерів для здійснення закупівель, підготовка звітів про закупівлі, ведення бази даних та комунікація із контрагентами; участь у поліпшенні процедур закупівель.

Кадри. Організація конкурсних процедур із підбору консультантів; ведення бази даних у сфері управління людськими ресурсами; збір і оформлення відповідної документації; організація процесу оцінки роботи; участь у поліпшенні процедур у сфері управління людськими ресурсами організації.

Підпорядкування: керівнику організації.

Вимоги до кандидата/кандидатки:

- вища освіта у сфері права/економіки/управління, або досвід роботи в сфері адміністрування від 1 року
– досвід роботи в сфері закупівель та HR 
– відповідальність та скрупульозність
– високий рівень організованості та уважність до деталей
– гарні комунікаційні навички
– організаційні навички
– вільне володіння українською мовою
– володіння англійською мовою буде плюсом
– навички роботи з комп’ютером, робота з Windows, Internet, MS Office, Google-docs, ZOOM.

  • Можливість працювати як ФОП 3 групи.
  • Можливість працювати в офісі в м. Київ.

Умови співпраці:

Контракт на 1 (один) рік з можливістю продовження;
Повний робочий день;
Окреме робоче місце з ПК;
Офіс в центральній частині м. Києва.

Розмір оплати праці визначається за результатами співбесіди.

Для участі в конкурсі до 2 серпня 2024 р. (включно) просимо подати:

1. Резюме. У Резюме прохання зазначити і дані контактних осіб з попередніх місць роботи, які можуть надати рекомендацію.
2. Мотиваційний лист, в якому описати свій трудовий стаж, компетенції та бажаний розмір оплати праці.
3. Інші документи, які, на Вашу думку, можуть бути корисними під час оцінки.

Документи просимо направляти на адресу – executive@ucipr.org.ua з копією на [email protected]. У темі листа обов’язково вказати «Консультант: адміністративний менеджер».


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка відділу гуманітарних програм

Менеджер/ка по роботі з кадрами / HR Manager

Консультант/ка-розробник/ця PL/SQL (розробка інформаційної панелі для ВПО) / PL/SQL Developer Consultant (IDP dashboard development)

Координатор/ка проєкту з надання психосоціальної підтримки дітям та дорослим шляхом розвитку мережі та розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Аналітик/иня даних у сфері геоінформаційних систем

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання