Харківський університет розпочав проєкт із запровадження пілотного травмоорієнтованого підходу до ментального здоров’я

Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна розпочав реалізацію нового проєкту «Запровадження пілотного травмоорієнтованого підходу до ментального здоров’я, психологічної підтримки та ...

Додано:
Kvitka

remi-walle-UOwvwZ9Dy6w-unsplash
Харківський університет розпочав проєкт із запровадження пілотного травмоорієнтованого підходу до ментального здоров’я

Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна розпочав реалізацію нового проєкту «Запровадження пілотного травмоорієнтованого підходу до ментального здоров’я, психологічної підтримки та медіації» в межах проєкту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).

Термін реалізації проєкту: 1 квітня 2024 року – 30 квітня 2026 року

Проєкт складається з двох компонентів:

1) Компонент проєкту «Травма-інформовані підходи у покращені догляду» спрямований на посилення охорони психічного здоров’я дітей, у тому числі тих, хто перебуває в альтернативних закладах; оптимізацію підтримки психічного здоров’я дітей на рівні громад Харківської області, розвиток компетенцій у відповідних фахівців, інтеграцію такого виду підтримку до комплексного пакету соціальних послуг, які надаються на рівні громади.
 
Основними результатами даного компоненту проєкту є:
- розробка курсу електронного навчання для психологів, психотерапевтів та соціальних працівників з охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки спільно з представниками Ульмського університету (м. Ульм, Німеччина);
- впровадження програми розвитку навичок з психічного здоров’я для родин, які постраждали від війни;
- проведення низки супервізій для здобувачів освіти відповідного профілю підготовки, соціальних працівників та психологів, спираючись на національний та міжнародний досвід, для подальшого впровадження цільових втручань з охорони психічного здоров’я, безпечного виявлення та перенаправлення дітей.

Реалізація запланованих результатів сприятиме зміцненню системи захисту, забезпеченню кожної дитини сімейними формами виховання, а також підвищить доступність інтегрованого пакету соціальних послуг на локальному рівні за рахунок надання психосоціальної підтримки дітям та особам, які здійснюють догляд за ними.

2) Компонент проєкту «Запровадження та/або посилення медіації у громадах Харківської області» спрямований на зменшення конфліктів у громаді шляхом навчання соціальних працівників, юристів, психологів закладів сфери соціального захисту, керівників та членів громадських організацій в сфері соціального захисту та представників місцевого самоврядування базовому курсу з медіації та спеціалізованому курсу з медіації “Соціальна медіація в громаді” та наданні послуг з медіації у громадах Харківської області з урахуванням психічного здоров’я населення, яке постраждало від війни. 

Основними результатами даного компоненту проєкту є:
 
- проведення дослідження на визначення рівня конфліктності та природи конфліктів в громадах
- розробка “Базового курсу з медіації” та спеціалізованого курсу з медіації “Соціальна медіація в громаді” з урахуванням з урахуванням психічного здоров’я населення, яке постраждало від війни
- впровадження програми в громадах Харківської області з наданням менторської підтримки, проведення супервізій, юридичних консультацій
 
Сторінка проєкту: https://www.facebook.com/groups/454267423914436
 

 


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Шлях до сталого розвитку: Досвід Tolocar

Стратегують і досліджують: як громади Харківщини залучають жителів до формування майбутнього

«Вартові правди»: регіональні журналісти стали наставниками з медіаграмотності для школярів

Триває збір заявок для отримання друкованого «Практикуму з журналістської етики»

“Безбар’єрність у дії”: державних службовців, посадових осіб, працівників сфери обслуговування та інших навчатимуть принципам спілкування з людьми з інвалідністю

Чи потягне бюджет Запоріжжя «підземні школи»?