Фахівець/чиня із публічних закупівель
ЗАВЕРШЕНО
Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.
ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році DRC продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.
Наразі ДРБ шукає Фахівця з публічних закупівель для своєї діяльності в м. Чернігів.
Загальна мета позиції: У своїй роботі фахівець відділу з публічних закупівель керується цією посадовою інструкцією, стандартними операційними процедурами (далі – СОП) та чинними нормативними документами Представництва Датської ради у справах біженців в Україні (далі – ДРБ).
Основні обов’язки
Управління закупівлями та ланцюгами поставок:
- Забезпечити, щоб усі процеси закупівель відповідали Посібнику з операційної діяльності ДРБ та відповідним керівним принципам.
- Надавати ефективну та дієву підтримку потребам програм відповідно до запитів.
- Дотримуватися умов постачання товарів та послуг, зазначених у запиті, відповідно до чинних процедур.
- Розробляти та підтримувати комплексну базу даних закупівель товарів та послуг відповідно до вимог.
- Готувати або оновлювати щотижневі та щомісячні звіти про стан закупівель.
- Підготовка звітів у різних форматах, пов’язаних із закупівлями, та звітів за призначенням керівника.
- Співпраця з персоналом програмної діяльності для забезпечення ефективної підтримки потреб програми протягом усього програмного циклу.
- Забезпечення закупівлі, постачання та приймання товарів і послуг відповідно до чинних процедур закупівель ДРБ та чинного законодавства.
- Забезпечення розуміння та дотримання всіх правил і політик донорів, що стосуються логістики.
- Підготовка та моніторинг договірної документації на закупівлю товарів та послуг відповідно до вимог ДРБ.
- Точно та послідовно застосовувати процеси ланцюга постачання ERP, дотримуватися встановлених вимог щодо ведення обліку в системі ERP.
- Своєчасно надавати відповідні дані для обліку основних засобів.
- Забезпечити контроль за відвантаженням матеріальних цінностей зі складу на вимогу програм.
Планування та контроль закупівель:
- Підтримувати та виконувати план закупівель у координації з командами-програмниками.
- Своєчасна підготовка закупівельної та контрактної документації, забезпечення контролю виконання контрактів та відстеження всіх замовлень.
- Забезпечити дотримання логістичних правил і політик конкретних донорів.
- Забезпечити нагляд за всіма контрактами на закупівлю та надання послуг відповідно до українського законодавства з метою захисту інтересів ДРБ.
- Укладати та підтримувати ефективні та довгострокові контракти та відносини з постачальниками.
- Оптимізація роботи ланцюга постачання шляхом укладання довгострокових контрактів на постачання.
Відповідність та управління ризиками:
- Забезпечити ефективну реалізацію ДРБ процесів належної перевірки постачальників у місцевому контексті.
Права:
Фахівець із публічних закупівель має право:
- Знайомитися з проєктами рішень керівництва організації, що стосуються його/її діяльності.
- Вносити на розгляд керівництва пропозиції щодо вдосконалення роботи, пов’язаної з обов’язками, встановленими цією інструкцією, подавати зауваження щодо працівників організації; пропонувати шляхи усунення недоліків, виявлених у діяльності організації.
- Запитувати та отримувати особисто або на вимогу безпосереднього керівника будь-яку інформацію та документи, необхідні для виконання своїх посадових обов’язків, від керівників структурних підрозділів та спеціалістів.
- Звертатися до керівництва організації з проханням про будь-яку підтримку у виконанні своїх професійних обов’язків.
Відповідальність:
Фахівець із публічних закупівель відповідальний за:
- Неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, передбачених цією посадовою інструкцією, – в межах трудового законодавства України.
- Порушення, вчинені в процесі його/її професійної діяльності, в межах чинного адміністративного, кримінального або цивільного законодавства України.
- Матеріальну шкоду в межах чинного цивільного та трудового законодавства України.
Про кандидата:
- Щонайменше 3 роки досвіду роботи у сфері логістики або закупівель, бажано в гуманітарній організації або девелоперській організації.
- Добре розуміння правил та норм закупівель основних міжнародних донорів.
- Знання правил гуманітарних поставок, включаючи вимоги донорів.
- Комп’ютерна грамотність: впевнений користувач MS Word, Excel, PowerPoint та Outlook.
Освіта:
- Ступінь бакалавра в галузі управління ланцюгами поставок, бізнес-адміністрування або суміжних галузях; ступінь магістра є перевагою.
Знання мов:
- Вільне володіння письмовою та усною українською мовою.
- Рівень володіння англійською мовою вище середнього (говоріння/читання/письмо).
Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:
- Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
- Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
- Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
- Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
- Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: Річний контракт після успішного завершення початкового 3-місячного випробувального терміну.
- Призначення місця служби: Чернігів
- Дата початку: Якомога швидше.
- Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подання:
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подання заявок: 25.07.2024.