Вакансія: менеджер/ка з організаційних питань в Український Жіночий Конгрес

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UWC

vacancy_dfrfycsz(14) prostirjob
Вакансія: менеджер/ка з організаційних питань в Український Жіночий Конгрес

Вакансія: менеджер/ка з організаційних питань в Український Жіночий Конгрес

Про компанію: Український Жіночий Конгрес (УЖК) є постійно діючою публічною платформою, яка формує порядок денний з гендерної політики для Верховної Ради України, Уряду України, місцевих громад, приватного та громадського секторів та медіаспільноти.

Започаткований у 2017 році політикинями, які представляють різні політичні сили, разом співголовували в парламентському міжфракційному об’єднанні “Рівні можливості” та об’єдналися довкола проєкту УЖК на підтримку рівних можливостей в суспільстві. Український Жіночий Конгрес є унікальним національним майданчиком для просування політики рівності в Україні.

Що потрібно робити:

  • участь в організаційних процесах з підготовки до 8 Українського Жіночого Конгресу, Регіональних Українських Жіночих Конгресів, спіцподій та інших заходів УЖК;
  • підготовка реєстраційних форм, списків учасників заходів, зведення таблиць та іншої інформації;
  • координування залучення та діяльності волонтерів під час підготовки до заходів;
  • логістична підтримка спікерів та учасників заходів;
  • підготовка тендерної документації та проведення тендерних процедур відповідно до політик організації та партнерів;
  • організація роботи з підрядниками: забезпечення контрактації, актів приймання-передачі виконаних робіт підрядниками; 
  • ведення звітності інших матеріалів;
  • виконання інших організаційних завдань, що виникатимуть у процесі реалізації проєктів.

 

 

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта в галузі менеджменту, адміністрування або іншій відповідній галузі і щонайменше один рік відповідного досвіду роботи, бажано в секторі НУО;
  • відмінні організаційні та комунікаційні навички (вміння грамотно висловлювати свої думки, вести переговори з підрядниками, учасниками заходів);
  • досвід ведення ділових переписок (грамотне листування, комунікація в застосунках, соціальних мережах за потреби);
  • досвід роботи з підготовки документації, звітів, зведення інформації та опрацювання матеріалів;
  • відмінно володіти українською мовою (як усно, так і письмово), знання англійської буде перевагою;
  • поділяти місію та цінності громадської організації, розумітися в темі гендерної рівності;
  • уважність до деталей, відкристі, щирість, високий рівень самоорганізованості та відповідальності;
  • наявність ФОП 3 групи.

Умови співпраці:

  • робота здійснюватиметься онлайн (можлива участь у заходах та зустрічах з командою офлайн);
  • графік роботи – гнучкий (залежить від інтенсивності впровадження активностей організації);
  • розмір оплати праці визначається за результатами співбесіди та здійснюватиметься щомісяця відповідно до переліку наданих послуг.

Резюме з коротким мотиваційним листом просимо надсилати на мейл: [email protected]. Просимо зазначати назву вакансії, яка вас зацікавила, у темі листа. 

Український Жіночий Конгрес – це про цінності. Ми запрошуємо в команду людей, яких надихає наша місія: утвердження рівних прав та можливостей для жінок і чоловіків в Україні. Якщо ви маєте бажання змінювати країну на краще, здобути непересічний досвід, розширити коло однодумців – долучайтеся до нашої проактивної команди. Буде цікаво!


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з проведення оцінки системи забезпечення найкращих інтересів дитини

Експерт/ка зі створення соціального центру (віддалених робочих місць)

Тренер/ка з управління випадками

Тренер(ка) з міжсекторальної взаємодії

Тренер(ка) з надання соціальної послуги Позитивне батьківство

Експерт/ка з міжсекторальної взаємодії