Закупівля послуг бухгалтера/ки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

prostirtender tender_ntylth(4)
Закупівля послуг бухгалтера/ки

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг бухгалтера_ки.

Проєкт було фінансовано Чеським агенством розвитку в рамках проєкту “Віднова” – Створення місцевого, інклюзивного та прозорого процесу відновлення в Україні – Чеської Республіки”.

Період заключення контракту: до 31 грудня 2024 року.

 

Кінцевий термін подання заявок: 08 липня 2024 року до 23:59 за київським часом.

Просимо надсилати пропозиції на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс № PF.UKR24_LDN_1 Закупівля послуг бухгалтера_ки” 

Загальні обов’язки:

  • Ведення бухгалтерського обліку відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку;
  • Контроль підготовки даних для формування фінансової звітності;
  • Участь у складанні щомісячних та фінальних фінансових звітів відповідно до вимог проєкту та донора;
  • Підготовка інформації для аудиторів;
  • Контроль отримання первинної документації від постачальників та передачу постачальникам;
  • Оформлення відряджень, нарахування заробітної плати та інших виплат відповідно до законодавства України;
  • Звірка даних по бухгалтерських рахунках;
  • Контроль за досягненням запланованих проєктних індикаторів.

Кваліфікаційні вимоги:

  1. Вища освіта (бухгалтерський облік/фінанси, облік та аудит).
  2. Досвід роботи бухгалтером не менше 2 років.
  3. Знання бухгалтерського обліку та фінансового менеджменту в неприбуткових
  4. організаціях.
  5. Володіння програмами, що використовуються у фінансовому обліку.
  6. Навички користування програмами бухгалтерського та фінансового обліку (G-Suite та 1С BAS).

Детальніше просимо ознайомитись: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № PF.UKR24_LDN_1

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП).

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:

Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.





Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)