Сталість жіночого бізнесу попри війну, блекаути: оголошено фіналісток конкурсу “Створено жінками – 2024″

Франко-українська торгово-промислова палата обрала переможниць премії “Створено жінками - 2024”. Цього року була подана рекордна кількість заявок (425), а спектр інтересів підприємиць коливається від ...

Додано:
CCIFU

Evoto
Сталість жіночого бізнесу попри війну, блекаути: оголошено фіналісток конкурсу “Створено жінками – 2024″

Франко-українська торгово-промислова палата обрала переможниць премії “Створено жінками – 2024. Цього року була подана рекордна кількість заявок (425), а спектр інтересів підприємиць коливається від сфери біотехнологій та насінництва до металообробки та пошиття одягу.

  • 1 місце, поїздку в Париж та 150 тис. грн на розвиток бізнесу отримала Ольга Лекова, ARTSTUDIOLEO, з проєктом Recast plastic, який з переробленого пластику виробляє меблі для укриттів. Історія її бренду почалася в 2014 році, коли Ольга переїхала із Донецька до Києва та заснувала компанію ARTSTUDIOLEO. У 2022-му році Ольга вирішила використовувати ресурси відповідально та створювати щось значуще для суспільства, особливо в складні часи війни, отже, з’явився стартап Recast Plastic, який перетворює пластикові відходи на стильні та функціональні меблі. “Наша місія – створювати меблі, які є не лише функціональними, але й сприяють збереженню довкілля, – пояснює Ольга Лекова. – Ми віримо, що кожен предмет, створений нами, робить світ трохи кращим”. Recast Plastic прагне стати лідером у галузі екологічного дизайну, надихаючи інших на відповідальне ставлення до ресурсів та екологічну свідомість.
  • 2 місце, 100 тис. грн та коучінг від Forvis Mazars у програмі X Factory отримує Марина Коршевнюк, засновниця Apixmed. Це інноваційна біомедична компанія, що впроваджує новітні технології в клінічну практику. Війна в Україні принесла неабиякі складнощі, але компанія змогла адаптуватися та продовжити  роботу завдяки відданості  команди та підтримці міжнародних партнерів. “Ми використовуємо найсучасніші технології, такі як: штучний інтелект та біоінформатика-для покращення якості медичного обслуговування та безперервного вдосконалення процесів у системі охорони здоров’я, – каже Марина. –  Наша візія полягає у створенні комплексної платформи, яка об’єднає пацієнтів та медичних працівників, забезпечивши ефективну та персоналізовану медичну допомогу.  Сьогодні ми приділяємо значну частину наших ресурсів на підтримку ветеранів та людей, які постраждали внаслідок війни”.
  • 3 місце, 100 тис. грн від Michelin та чек вартістю 50 тис. грн від Crédit Agricole виборола Анна Павлусь, WHEELNY, що виробляє адаптивний одяг для людей з інвалідністю, які пересуваються на кріслах колісних. Історія бренду почалася в 2016-му році, коли Анна отримала травму спинного мозку та була вимушена пересуватися на кріслі колісному. Тоді Анна зіткнулася з проблемою зручного та естетичного одягу для людей з інвалідністю. Як модельєр-конструктор першу модель вона розробили сама для себе: “Кожна модель ретельно розроблена з урахуванням особливостей сидячого положення, щоб забезпечити максимальний комфорт та свободу рухів. WHEELNY прагне не лише дарувати комфорт, але й підкреслювати індивідуальність. Стильний дизайн та різноманіття фасонів дозволяють кожному знайти одяг, який підкреслить його особистий стиль та подарує відчуття впевненості в собі”.
  • Приз симпатій журі та 50 тис. грн отримала Данута Кріль, із брендом GUCULIYA – главрецька чорнодимна кераміка.  Офіційним початком проєкту можна вважати 2021 рік, коли була створена перша колекція під назвою “Гуцулія.Тіні”. Її натхненням стала атмосфера фільму Параджанова “Тіні забутих предків”, старих гуцульських хат, сімейних столів при свічках, приглушених тонів, сильних образів людей та діалогу з предками.

Данута відмічає: “Для мене було відкриттям, що багато людей не знає про  унікальну технологію чорнодимленої  кераміки. Це стало символом того, що мені слід йти шляхом переосмислення та заглиблення в українську спадщину”. Незважаючи на те, що Данута виросла у звичайному міському середовищі, відчуття зв’язку з корінням завжди було властиве їй. Вона відчуває себе провідником, який транслює зв’язок між поколіннями, адже інтуїція веде її до глибин української культури.

  • Спеціальну відзнаку “Сталева жінка” для підприємиці, яка працює у вкрай “нежіночому” секторі отримує Ольга Мелих, керівниця компанії “Квота”, яка виготовляє прес-форми для лиття пластику та надає послуги з обробки металу й пластику.

Також спеціальні відзнаки та призи від наших партнерів отримують:

  • Наталя Ольшанська, ТОВ “Фамберрі” — сучасні агротехнології та інновації переробки органічного кизилу – 100 000 грн від UKRSIBBANK
  • Тетяна Ковпак, Центр хребта Постава — заклад, що практикує нехірургічне лікування захворювань хребта та суглобів – 100 000 грн від Семарк
  • Іванна Білоус, Nasivanky — крафтове виробництво насіння овочів та квітів відкритого запилення, авторські продукти харчування — 100 000 грн та 1 рік запасу продукції від Yves Rocher

“Цього року ми вражені кількістю та якістю заявок, які отримали – 425,  – говорить Мод ЖОЗЕФ,  директорка CCIFU. – Це свідчить про стійкість та про entrepreneurial spirit українських жінок, навіть у найскладніші часи. Ми пишаємося тим, що можемо підтримувати цих талановитих жінок та сприяти їхньому успіху”. Цього року ініціатива “Створено жінками” проводиться вже вшосте. Започаткована Франко-українською торгово-промисловою палатою (CCIFU) Премія має на меті підтримку жінок-підприємиць, які продовжують вести свій бізнес навіть під час війни. 

За цей час в конкурсі взяли участь 1100 жінок, близько 35 переможниць отримали 800 000 грн на розвиток бізнесу”. 

Серед галузей, у яких працюють учасниці конкурсу,  лідирувала освіта (67 заявок), мода (45 заявок) та продовольство (40). Серед інших лідерів – ресторанна справа, промисловість, сільське господарство,  медицина, спорт, косметична продукція, інформаційні технології, архітектура й будівництво та багато інших.  Географія заявниць – Київ (79 заявок), на другому місці Львів (28 заявок), третє розділили Івано-Франківськ та Кривий Ріг (по 16 заявок). Переважна більшість компаній – а саме 375 –  мали від 1 до 10 працівників, в 4-х компаніях працює  більше 50.

Довідка:

Жіночій бізнес під час війни

Більше половини (59%) нових ФОПів, створених в Україні у 2024 році, належить жінкам. Це знаменує собою значний ріст, адже в 2023 році їхня частка становила 57%.

Жінки-підприємниці цього року заснували понад 43 тисячі ФОПів, демонструючи стійку тенденцію до зростання їхньої економічної активності.

Найпопулярнішими сферами діяльності для жінок-ФОПів стали:

  • Роздрібна торгівля: 68% жінок-ФОПів обрали цю сферу.
  • Надання індивідуальних послуг: 89% жінок-ФОПів працюють у цій сфері.
  • Інформаційні послуги: 63% жінок-ФОПів надають послуги в цій сфері.

Про Франко-українську торгову палату (CCIFU):

Франко-українська торгова палата (CCIFU) – це некомерційна організація, яка сприяє розвитку ділових зв’язків між Францією та Україною. CCIFU пропонує широкий спектр послуг для підтримки французьких та українських компаній, які прагнуть вийти на нові ринки.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

«Вартові правди»: регіональні журналісти стали наставниками з медіаграмотності для школярів

Триває збір заявок для отримання друкованого «Практикуму з журналістської етики»

“Безбар’єрність у дії”: державних службовців, посадових осіб, працівників сфери обслуговування та інших навчатимуть принципам спілкування з людьми з інвалідністю

Чи потягне бюджет Запоріжжя «підземні школи»?

Порятунок життя найменших в Гадячі

Центр АХАЛАР організовує програму для тренерів, психологів та фасилітаторів