Закупівля послуг асистента/ки з посилення спроможності спільнот та громад

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

tender_ntylth(7)
Закупівля послуг асистента/ки з посилення спроможності спільнот та громад

Проєкт фінансовано Чеським агенством розвитку в рамках проєкту “Віднова” – Створення місцевого, інклюзивного та прозорого процесу відновлення в Україні – Чеської Республіки”.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг асистента/ки з посилення спроможності спільнот та громад.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок: 22 липня 2024 року до 23:59 за київським часом.

Період заключення контракту: до 31 грудня 2024 року.

Просимо надсилати пропозиції на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс № PF.UKR24_LDN_14 Закупівля послуг асистента/ки з посилення спроможності спільнот та громад” 

Пропозиції надіслані на іншу пошту до розгляду прийматись не будуть!

Загальні обов’язки:

  • Планування, організація та проведення зустрічей команди проекту;
  • участь у проведенні заходів з вивчення поточної потреби у навчанні та розвитку молоді та ключових акторів громад,
  • комунікація з партнерами проєкту (в тому числі здійснення публічних презентацій у межах компетенції); 
  • участь у формуванні плану навчальних та розвиткових заходів,
  • участь у відборі  зовнішніх експертів (тренерів, фасилітаторів, модераторів тощо) для проведення заходів;
  • координація залучення зовнішніх експертів (тренерів, фасилітаторів, модераторів тощо) для проведення заходів,зокрема, з питань формування методології проведення заходів; 
  • участь в аналізі ефективності реалізованих заходів; 
  • участь у робочих зустрічах за проєктом

Детальніше просимо ознайомитись: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № PF.UKR24_LDN_14.

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП).

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:

Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Закупівля тракторного обладнання

Конкурс для неурядових організацій з впровадження Проєкту USAID "Інновації для подолання епідемії ВІЛ"

Тендер на закупівлю обладнання та матеріалів для облаштування 16 просторів дружніх до дитини в Харківській та Одеській областях №UA-000145

Послуги водіїв з автомобілем у Миколаївській та Івано-Франківській областях

Конкурс на реалізацію 3 проєктів у сфері комунікацій, аналітики та організації подій